You need me, I will always be there for you - 25 fish

Previously: Vi gick tillbaka in genom glasdörren och blev direkt attackerade av paparazzis frågor om vem jag är, om vi dejtar, hur vi träffades, blablabla. Allt möjligt. Vi ignorerade frågorna och fortsatte ut till bilen. Ryan hoppade in bakom ratten med jag och Chaz i baksätet och körde hemåt.



Dagarna rullade på och jag saknade Justin mer och mer. Vi smsade varje dag och han ringde mig då och då när han hade tid. Han var nu i Spanien och skulle komma hem imorgon. Jag, Ryan och Chaz hade haft jättekul under veckorna. Jag har bytt nummer på mobilen också för mamma fortsatte ringa och försökte få mig att komma tillbaka till henne. John hade tydligen fått ett nytt jobb i Sverige så han och mamma skulle flytta tillbaka dit. Men aldrig i livet att jag åker tillbaka till henne, speciellt inte till Sverige. 

Iallafall, Ryan och Chaz försökte lära mig lite trix på skateboarden på baksidan, men jag misslyckades stort. De hade lärt mig att åka, men jag kunde inte några trix alls. Ryan hade förklarat och visat för mig 100 gånger men ändå kunde jag inte. Chaz började asgarva när jag ännu en gång misslyckades. 
"Men käften!"  skrek jag åt Chaz och slog han på armen. Han tog sig på armen och låtsades gråta. 
Vi la undan skateboarden och gick till poolen. "Kan vi inte dra ner till stranden?" frågade jag och viftade med handen framför ansiktet för det var så varmt. "Aa, är rädd att jag dör annars." sa Chaz och reste sig upp. "Jag drar hem och hämtar badkläder, vi möts utanför om 10?" sa Ryan. Vi nickade och gick in i vårat hus. Jag gick upp till mitt rum och bytte om till en vit bikini och tog på mig ett par slitna jeansshortts och en vit magtröja över. Jag tog min väska och la i lite pengar, mina hörlurar och min mobil. 
Jag gick ner till hallen där Chaz stog och väntade med 2 handdukar i handen. "Äntligeeen!" sa han dramatiskt. Jag flinade och slog han löst på armen. Chaz gick in i köket och kom tillbaka med ett paket jordgubbar och la det i min väska. Jag knöt mina vita låga converse och gick ut med Chaz och väntade med Ryan. Vi pratade lite tills vi såg Ryan komma. 

Vi gick ner till stranden där det var massor av folk. Vi letade efter en ledig plats och la ut våra handdukar i sanden. Jag tog av mig tröjan och shortsen så jag bara hade min bikini på mig, Chaz och Ryan tog av sig tröjan så dom hade badbyxorna på.
"Sisten i är ett ruttet ägg!" skrek Chaz och började springa. Jag och Ryan reagerade snabbt och sprang. Jag sprang ikapp Chaz men snart var Ryan före mig.
Det slutade med att Chaz blev det ruttna ägget. Han satte armarna i kors. "Ni fuska." sa han. 
Jag skvätte vatten på honom vilket ledde till ett stort vattenkrig. 

Trötta slängde vi oss på våra handdukar och andades tungt. "Jag vann." sa jag andfått. 
"Fortsätt drömma gumman." sa Ryan. Vi la oss ner på  handdukarna och solade lite. Jag drog på mig solglasögonen jag hade i väskan och kopplade in hörlurarna i min iphone. Jag pluggade in hörlurarna i öronen och satte på Overboard av Justin och Jessica Jarell.. Jag låg och njöt av hans röst när någon täckte solen, jag antar att det var Chaz eller Ryan. "Hallå, du skymmer solen!" sa jag och öppnade ögonen. 
Där fick jag se världens vackraste människa stå och le stort mot mig. Jag tog av mig solglasögonen och drog ut hörlurna. "JUSTIN!" pep jag och reste mig upp och kramade honom. Några tjejer här och där stog med sina mobiler riktade mot oss, jag antar att de var fans. 
"Jag trodde du skulle komma imon." sa jag och log mot Justin. "Fick komma hem tidigare." sa han och gjorde sina handslag med Ryan och Chaz medans jag satte mig ner på min handduk och drog på mina solglasögon igen. Justin satte sig i på min handduk jämte mig. 
"Så vad gör ni då?" sa Justin. Jag plockade ut paketet med jordgubbar i och la den i sanden mellan handdukarna. "Vill du ha?" sa jag till Justin och bet i en jordgubbe. "Ofcourse" sa han och la sitt huvud i mitt knä. Han tog en jordgubbe ur paketet och stoppade i munnen.

"Hur var det i Tyskland och Spanien då?" sa jag och åt ännu en jordgubbe. Justin berättade om hans konserter, meet & greets, intervjuver och allt sånt, och jag lyssnade intresserat på honom. 
"Tråkigt utan mig va?" sa jag och log. "Japp" sa han och skrattade. "Kom vi badaaaaar!" sa Chaz. 
Vi reste oss upp och sprang ut i vattnet med Chaz och Ryan. Vi badade och larvade oss i vattnet.
Jag kände plötsligt något mot min fot. Jag tittade ner i vattnet och såg en stor jävla fisk. 
Jag skrek och hoppade på Justin. Jag la armarna om honom och han lyfte upp mig. Jag tittade skrämt ner i vattnet. "Vad är det?" sa han och tittade frågandes på mig. "EN FISK VAR VID MIN FOT FÖRFAN" sa jag. Justin tittade på mig och brast sedan ut i skratt, samma sak med Ryan och Chaz. "Vad är det med dig och fiskar egentligen?!" sa Justin. "Dom är skitläskiga." sa jag och tittade ner i vattnet en gång till så ingen fisk syntes till. Jag hoppade ner från Justins famn och pustade ut. "Ska vi simma ut till bojen?" sa Justin och pekade på en boj långt ut. 
Jag skakade snabbt på huvudet men han började snabbt protestera.

Det slutade med att Justin hade övertalat mig att simma med honom och Chaz och Ryan gick tillbaka till stranden. "Om en fisk dödar mig är det ditt fel." sa jag och började gå ut längre och längre med Justin jämte mig. "Jag skyddar dig." sa han lugnt. Justin dök ner i vattnet så jag gjorde samma sak. Vi fortsatte simma och snart såg Chaz och Ryan ut som myror. Vi pratade och larvade oss i vattnet samtidigt som vi simmade utåt. 
Vi var äntligen framme vid bojen. "WOOOOOOOOOOOAH!" skrek vi samtidigt. Bojen var en röd boll. Jag försökte sätta mig på den men det gick inte. "Vi simmar tillbaka, börjar få kramp." sa jag och dök under vattnet. Justin nickade när jag kom upp till ytan igen och vi började simma tillbaka. 
När vi nådde bottnen igen började vi gå inåt. Flera tjejer hade samlats och tittat och jublade när vi kom tillbaka. Justin vinkade åt dom så dom började skrika. Jag och Justin slängde oss på handdukarna helt döda och andades tungt. "Awesome!" sa Chaz och highfivade mig och Justin. 

När vi var hemma hos Chaz igen la vi oss i soffan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Överbra! Men är dom ihop? Dom har ju inte frågat eller så? ;)

2011-06-24 @ 21:57:09
Postat av: Kajsa Persson

Hej hej vad spännande dina inlägg verkar vara. kommer med all säkerhet läsa lite mer. :p Hoppas du har en rolig dag =P

2011-06-28 @ 17:14:40
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0