My little sweetheart- Kapitel 53

Justin's Perpektiv
När jag hade kommit upp på motervägen påväg hem från Gaby drog jag upp mobilen hur min ficka och tryckte i Alfredos nummer medans jag koncentrera körde bilen.
Samtal pågår
-Ey, det är Alfredo.
- Ey, bro. – Gör du?
- Inget, packar in för Hawaii.
- Så du vet redan att du och Kenny ska följa med mig och Gaby?
- Ja, jag vet allt! Skratta han.
- Okej bra, och då får du äntligen träffa Gaby.
Jag hörde hur Alfredo skratta till i telefonen.
- Ja, och jag har hört att ni är vilda.
Värmen inom mig växte.
- Ja du, det kommer att bli endu vildare i Hawaii!
- - Haha, tur då att vi inte är i samma hotell rum. – Men du, bara ta det försiktigt och skydda dig så kan du vara hur vild som helst, till lade  han.
- Klart, men vi ses över morgon.
- Tja.
Samtal avslutat
Jag svängde in på uppfarten med mobilen i handen inpressad i ratten.
bildörren öppnades snabb och jag kom inflygande i huset och snabbt upp till mitt rum för att ringa Gaby.
Med en duns slängde jag mig på rygg och sedan snabbt slog i Gabys nummer.
Det gick en lång ton, två, tre..
Samtal pågår
- Du Justin, messa mig istället kan inte prata nu, hörde jag henne viska i andra ändan.
- Jag som ville höra din fina röst, ja, jag messar dig nu, sucka jag.
Samtal slut
Direkt när Gaby hade avslutat samtalet började jag snabbt att skriva, jag hann knapp att tänka.
Fingrarna bara gled över telefonen.
”Du, hur är det? Ville bara höra sin söta röst men du ville inte prata med mig, jag gråter.  <33”
Gaby’s perspektiv
Jag satt framför pappa och kvinnan -i sängen- med mobilen i händerna när jag känd hur det vibrerade.
Pappa titta frågande på mig och sedan på mobilen, utan att titta tillbaka på honom öppna jag upp mobilen jag läste sms;et tyst för mig själv.
Jag skratta till och sedan svarade snabb Justin.
”Kom så ska jag ge din en puss, gråt inte gubben. Haha lol, men jag sitter med pappa och pratar ring mig senare. Fatta bara hur mycket jag älskar dig! <33 :*”
Mina fingrar gick trögt och jag var tvungen att trycka till ordentligt för att gå upp bokstäverna.
- Jag ska förklara allt till dig Gaby nu, sa pappa lugnt och sansat med händerna på bordet,
- Detta är Marie och vi liksom hur ska jag säga, Fortsatte han och sedan stanna fundersamt.
- Dejtar? Frågade jag utan att titta upp på pappa och kvinnan.
- Ja, mumlade han.
- Hej, Hörde jag kvinnan säga och jag lyfte upp huvudet.
- Hej, Sa jag säkert.
Hon syfte fram handen ovanför bordet.
Osäkert och frågande lyfte jag upp handen i hennes höjd och titta på den.
Skulle jag verkligen skaka hand med henne, skulle hon bli min nya ”mamma”?
Justin's Perpektiv 


När jag hade kommit upp på motervägen påväg hem från Gaby drog jag upp mobilen hur min ficka och tryckte i Alfredos nummer medans jag koncentrera körde bilen.




*Samtal pågår*

-Ey, det är Alfredo.
- Ey, bro. – Gör du?
- Inget, packar in för Hawaii.
- Så du vet redan att du och Kenny ska följa med mig och Gaby?
- Ja, jag vet allt! Skratta han.
- Okej bra, och då får du äntligen träffa Gaby.
Jag hörde hur Alfredo skratta till i telefonen.
- Ja, och jag har hört att ni är vilda.
Värmen inom mig växte.
- Ja du, det kommer att bli endu vildare i Hawaii!
- Haha, tur då att vi inte är i samma hotell rum. – Men du, bara ta det försiktigt och skydda dig så kan du vara hur vild som helst, lade han till.
- Klart, men vi ses över morgon.
- Tja.

*Samtal avslutat*

Jag svängde in på uppfarten med mobilen i handen inpressad i ratten.
Bildörren öppnades snabb och jag kom inflygande i huset och snabbt upp till mitt rum för att ringa Gaby.
Med en duns slängde jag mig på rygg och sedan snabbt slog i Gabys nummer.
Det gick en lång ton, två, tre..

*Samtal pågår*

- Du Justin, messa mig istället kan inte prata nu, hörde jag henne viska i andra ändan.
- Jag som ville höra din fina röst, ja, jag messar dig nu, sucka jag.

*Samtal slut*

Direkt när Gaby hade avslutat samtalet började jag snabbt att skriva, jag hann knapp att tänka.
Fingrarna bara gled över telefonen.

”Du, hur är det? Ville bara höra sin söta röst men du ville inte prata med mig, jag gråter. :( <33”

Gaby’s perspektiv 

Jag satt framför pappa och kvinnan -i sängen- med mobilen i händerna när jag känd hur det vibrerade.
Pappa titta frågande på mig och sedan på mobilen, utan att titta tillbaka på honom öppna jag upp mobilen jag läste sms;et tyst för mig själv.
Jag skratta till och sedan svarade snabb Justin.

”Kom så ska jag ge din en puss, gråt inte gubben. Haha lol, men jag sitter med pappa och pratar ring mig senare. Fatta bara hur mycket jag älskar dig! <33 :*” 

Mina fingrar gick trögt och jag var tvungen att trycka till ordentligt för att gå upp bokstäverna.


- Jag ska förklara allt till dig Gaby nu, sa pappa lugnt och sansat med händerna på bordet,
- Detta är Marie och vi liksom hur ska jag säga, Fortsatte han och sedan stanna nervöst.
- Dejtar? Frågade jag utan att titta upp på pappa och kvinnan.
- Ja, mumlade han.
- Hej, Hörde jag kvinnan säga och jag lyfte upp huvudet.
- Hej, Sa jag säkert.

Hon syfte fram handen ovanför bordet.
Osäkert och frågande lyfte jag upp handen i hennes höjd och titta på den.
Skulle jag verkligen skaka hand med henne, skulle hon bli min nya ”mamma”?

----------------------------------------------------
----------------------------------------------------

KOMMENTERA!


Kolla jag höll vad jag lova, två kapitel!
Vill ni också ha två imorgon ? :D

KOMMENTERA! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-06-18 @ 17:54:10
Postat av: Anonym

NEEEEEEEEEEEJ, du ska inte lägga neeeeeer jag som älskar dina noveller altså inte nu när du skriver som bäsT? SÄHER MAN SÅ? :) hAHAH SNÄLLLLLLAAA ÄÄGGGG IINNNTTTE NEEERRR <3

2011-06-18 @ 17:55:09
Postat av: Anonym

hittar inte nästa del ! :( är detta slutet ? :S

as grymma noveller ! :D

2011-08-18 @ 20:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0