My little sweetheart- Kapitel 51

Min blick föl ner mot golvet.

- Vad är det gumma, Sa Justin och drog sin hand genom mitt hår.
- Hur ska vi göra med pappa? Jag har inte frågat honom än.
- Fan, mumlade Justin och la sin hand på min midja.
- Måste jag säga något till honom? Frågade jag Justin och vänd mig mot honom.
- Gaby, ska du verkligen göra det?
- Ja, sa jag bestämt och satt mig rakt igen..



Justin titta först osäkert på med men efter stund log han.

- Vi klarar detta, Sa han och pussa mig lätt på pannan.

Jag lyfte min blick mot honom och gav honom ett stort leende.
Aldrig i mitt liv hade jag trott att jag, Gaby en helt vanlig människa från en helt vanlig familj skulle resta på en romantisk semester med Justin Bieber.

Justin’s perspektiv

Jag titta noga på Gabys vackra leende och ljus bruna ögon, Hon var så fin.

- Ska vi boka? Frågade Gaby mig och fniss till, Hon förstod nog att jag var i min egen värld.
- Ja, visst, Sa jag som ingenting och vände mig mot dator med Gaby i mitt högra knä.
- Hmm, så och sen så, där, ja, Mumla jag för mig själv medans jag koncentrerat skrev in all vikig information, datum och hotellets namn.
- Jag klickar nu, Fortsatte jag och la mus pekaren på Boka.


Gaby nicka ivrigt och efter att inte ens ha tänkt färdigt hade vi bokat.

- Vi åker i övermorgon, klockan fyra på morgonen måste vi åka hemifrån, Sa jag och la min hand på Gabys lår.
- Ja, äntligen, Sa Gaby och drog upp båda armarna i luften.


Gaby’s Perspektiv

Äntligen hade vi bokat och om två dagar satt på flygplanet och var på väg till Hawaii,  kunde detta bli bättre.
Men jag var fortfarande lite orlig över problemet med pappa, jag var inte helt säker om vi skulle klara detta utan att han får reda på de.

- Du, Hörde jag Justin säga i mitt öra.
- Ja, Sa jag och vänd mig mot honom.
- Imorgon kan du komma över hos mig färdig packa och allt sen kan du sova över hos mig till övermorgon, Sa han med ett leende.
- Visst, Sa jag och log stort.
- Bra, så hämtar Alfredo och Kenny oss på morgonen.


Jag nicka till svars, detta skulle bli så kul!

Resten av kvällen satt vi på Justin säng, pratade om Hawaii, om att Ashley hade blivit med barn och allt mellan himmel och jord.

- Justin jag måste gå hem klockan börjar att bli mycket, Sa jag och nicka med huvudet mot klockan på Justins nattduks bord som log bakom honom.
- Redan, Sa han och titta ledset på mig.
- Komihåg, Jag måste packa och du kommer att ha en hel vecka med mig, Sa jag och log mot honom.
- Just de, men kom jag kör dig hem, Sa Justin och reste sig upp.


Jag reste mig upp efter honom och tog han sedan snabb i handen.

Bilen rulla upp för min lilla uppfart till huset och Justin stanna sakta bilen.
Han vände sig mot mig och la sin hand på min som vila på mitt lår.

- Ring mig imorgon älskling, Sa han och släppte min hand medans jag öppna dörren intill mig.
- Visst baby, Älskar dig och tack för att idag, Sa jag och gav honom en slängpuss.
- Älskar dig älskling, Hann han säga innan jag stängde till dörren och bilen rulla av uppfarten…

----------------------------------------------------
----------------------------------------------------

KOMMENTERA VAD NI TYCKER!

Jag tänker inte lägga upp en ny del om jag inte för minst 7 kommentarer.
Har faktiskt funderat medans jag skrev denna om att jag kanske skulle lägga ner bloggen, ni kommenterar ju inget. Är det ens lönt att lägga ner 1-2 timmar på att skriva och sedan kommenterar ni inte.
Får jag inte 7 kommentarer kanske jag slutar skriva..


KOMMENTERA NU!

Kommentarer
Postat av: Jb's Girl :P

meeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr.....<3

2011-06-13 @ 17:06:00
Postat av: Anonym

Awesome!

2011-06-14 @ 17:41:53
Postat av: Nathalie

ÄÄÄLLLSKA, mer nununu, snälla sluta inte kommer att gråta då!

2011-06-14 @ 17:42:21
Postat av: Nathalie

ÄÄÄLLLSKA, mer nununu, snälla sluta inte kommer att gråta då!

2011-06-14 @ 17:42:21
Postat av: Nathalie

ÄÄÄLLLSKA, mer nununu, snälla sluta inte kommer att gråta då!

2011-06-14 @ 17:42:22
Postat av: Anonym

Gaaah, mer!

2011-06-14 @ 17:42:35
Postat av: Anonym

Mermermeeeermer

2011-06-14 @ 17:42:46
Postat av: Anonym

Jätte bra! <333..

2011-06-14 @ 17:42:57
Postat av: Anonym

Sjukt bra, min drog!

2011-06-14 @ 17:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0