My little sweetheart- Kapitel 2

- Men beskriv hur han ser ut, sa jag med ett stort leende. - okeej, Han har.. DÄR ÄR HAN! Och peka åt det hållet Jag satt på.
Jag vände mig om och granska han med min blick…


Han såg rätt okej ut, rätt snygg! Han hade brunt hår som va i en tupp kam, ett par honungs bruna ögon och hade muskler som in i..
- Han va ju rätt snygg, sa jag till Ashely.
- Jaa! Visst är han, sa hon medans hon sucka till.
- Vad är det ? Varför suckar du ?, frågade jag henne förvånat.
- Han vill säkert inte ha mig, En du fånig, dum blondin.
- Men klart han tycker säkert att du är snygg, sa jag medans jag blinka med ena ögat.
- Håll käfften! Sa hon retsamt och flina till lite.
Michelle va inte alls med i mitt och Ashelys samtal utan va i sina egna världar och titta åt ett helt annat håll.
- Hallå ? sa jag medans jag vifta med ena handen, Jorden anropar till Michelle.
- Oj,aha,eem.. var va vi ? Sa hon medans hon tvina ut ett leende.
Jag tog fram min mobil, la in mina hörlurar i öronen och börja bläddra ner till ”U Smile” Låter är så himla underbar!
Plötsligt börja Ashely vifta med armarna i luften åt mig. Jag spelade som att jag inte ser henne, Orkar inte höra på hennes skit snack hit och dit.
Sen helt plötsligt böra Michelle mima något med munnen men jag kunde inte riktigt läsa vad hon ville säga.
Jag mimade tillbaka ett ”Va” Michelle sträckte sig fram över bordet där vi tre satt runt och drog ut hörlurarna.
- Vad vill ni nu då ? suckade jag.
- Kolla åt höger så kommer du att se.
Jag vände mig åt höger sida och såg att den nya kille gick mot vårt bord.
Eller gjorde han de ? På bordet sidan om hörde jag små fnatt och röster som kallade ”Heeej Jaden, vi har en plats åt dig här!”
- Han kommer hitt ,började Ashely uppspelt.

- Tjejen chillaxa lite, Han är på väg mot Vanessa och dom andra divorna.
Vanessa och hennes gäng va skolans störta divor. Dom hade hela tiden killar runt sig.
Precis när Jaden som jag tror han heter skulle sätta sig vid deras bord ringde klockan in.
- Jaha, Nu mot sal 28 C suckade vi i kör.
-Vi hämta matte böckerna i skåpen och sen böra dra oss till sal 28 C.
- Mr Geen som skulle ha oss i matte idag kom springande med en kafé mugg, en massa pärmar i handen och glasögonen på näsan som alltid.
- Tjejare tjejer och killar! Sa han med ett brett leende.
Inte konstigt att han ler, Han ler varje Fredag.
- Hej mr green!
När alla hade satt sig på sina platser och lungnat ner sig börja han dela ut några stenciler.
Det va inte något speciell svår stencil, Jag blev precis klar när skola klocka ringde ut till lunch.
Vi lämna våra böcker i skåpen och gick mot matsalen. När vi kom in där såg jag tomat soppa och höll på att spy.
Tomat soppa, Jag som hata de! Jag tog istället bara ett äpple och sen titta mig omkring för tre lediga platser.
Det fans ett helt ledigt bort ute i hörnan. Vi gick mot bordet för att sätta oss ner när det kommer en kille i full fart och springer in i Michelle som har en full tallrik med tomat soppa. Hela hennes tröja var täckt av röd tomat soppa. Hela skolan hade vänt sig mot vårat håll. Efter alla hade fattat vad som hänt börjar det jubla och applåderas i mat salen. Michelle blev röd som tomat soppas på hennes tröja. Vi lämna maten gör att vitvungna att skynda oss hem till Michelle för att hon skulle byta om.
Vi fick småspringa dit för att vi hade inte så mycket tid för att annars skulle vi missa cheerleadingen.
Vi sklev in i hennes rum som va fyllt av Justin Bieber poster.
Michelle börja rota i gardaroben och tog fram ett linne och ett par shorts.










- Blir detta snyggt ?, Frågade hon medans hon poserade löjligt.
- Ha-ha, jaa!
Hon gick mot speglen och la håret i en bulle.
Sen drog på sig sina svarta ballerina skor och gick vi tillbaka till skolan.
Som tur han vi precis innan vi började cheerleadingen.
Vi gick in i omklädnings rummet där alla andra tjejerna va.
- Heej, tjejer sa jag och kramade alla en och en.
- Vi såg när Alex sprang in i dig Michelle, sa Li medans hon flinnade.
Michelle räckte ut tunga och sen börja hon själv att skratta.



Jag är helt tom i huvet, Vet inte vad jag ska skriva om.
Imorgon kommer det att bli mkt bätter!

 


Kommentarer
Postat av: Linnea

hej, länkar till er nu :)

2011-02-20 @ 09:07:07
URL: http://mybieberstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker det var bra:D

2011-02-20 @ 09:58:43
Postat av: Erica

sv;

Jag länkar dej i nästa inlägg då, efter nästa del ;)

2011-02-20 @ 11:00:56
URL: http://justbieberstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0