Så jävla lågt-.-

Sitter hemma och håller på att bryta sönder bordet, så jävla sur! Fick ett tips av Nellah via facebook att någon(-.-)
hade kompiert min artikel om att Justin tar på Kiddo, jag fick länken(jelenaastooryys.blogg.se) och kollade in, det här fick jag se.

JUSTIN TAFSAR PÅ SIN FLICKVÄN ZELDA!



Justin och flickvännen Zelda är stört kära. Men Justin tar också på flickvännen. Man har sett massa bilder på när han tar på hennes rumpa och bröst,men Zelda har inget i mot det.
Där har vi en bild på dom när dom var och bada! Men kom ihåg! Dom är unga och vill prova på nya saker! Här om dagen fick man se ett sugmärke på Zeldas hals,vad händer när gardinen är nedragen?



Och så här skrev jag:

De blir bara gulligare och gulligare.

Käleks paret Jiddo nlir bara gulligare och gulligare.
Vart de än går så gullar de med vanrandra, vi tycker bara att det är gulligt, men tycker alla det?
Vi hörde igår Justin säga till sin flickvän att han inte skulle klara sig en sekund utan hennes läppar mot sina.
Och på ett event i veckan syntes ett svagt sugmärke på Kiddos hals, garanterat över sminkat men det syntes svagt, bakom hennes ena öra.
Har det redan börjar bli så passionerat mellan paret?

Justin gillar även ett ta på sin flickvän, han taffsar hela tiden och som det ser ut så verkar inte Kiddo ha något emot det.
Han tar henne på rumpan oc även brösten, och detta på en offentliga platser, så vad händer då när dörren är stängd och lådt och gardinerna fördragna?
Vi måste ändå tänka på att de är ett tonårs par, och att de vill prova nya saker.



Nellah sa även att tjejen i fråga läser hennes, våran gemensamma och min blogg.
Vilket betyder att hon har kopierat.
Jag tar mycket insperatin från andra novellnloggar.
MEN DET ÄR INTE OKEJ ATT KOPIERA!
Så sjukt lågt.
Kände att jag ville skriva det här, om hon nu kollar in på bloggen, klart att jag vill så till henne på fingrarna!
Det är inte okej, så varför inte?
Plus att jag håler hårt i det jag skrivit! Det är mina ord och mina bokstäver som jag satt ihop till meningar!
INTE HENNES!
Fruktansvärt lågt, och jag hoppas att hon tar bort det och skriver om, för en arg matilda är inte kul, har även kommenterat hennes blogg och skrivit att det var lite vällikt.
Jag vill helst att hon skriver om och gör ett inlägg om varifrån hon fått den tidigare artikeln.
Jävla copycats...-.-
Riktigt sur.
Vemfan du än är, skärp dig, jag har upphovsrätt på allt jag skriver på bloggen.
Puss på dig, kul att du gillar det jag skriver.
Men det är inte okej att kopiera, och jag är riktigt förbannad på dig.
Detta går att polisanmäla, men tänker inte göra det, men se till att fixa till det fort som fan.

Kommentarer
Postat av: ellen

F*n ska du nu oxå göra så jag blir ännu mera förbannad så jag kan slå mig själv eller?!?!

2011-12-22 @ 13:22:03
URL: http://jelenaastooryys.blogg.se/
Postat av: ellen

Jag har sagt sorry till henne,nu släpper vi detta! Okej?

2011-12-22 @ 17:53:25
URL: http://jelenaastooryys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vars skrev du den där artikel, ej den där Ellen?

2011-12-22 @ 19:37:04
Postat av: ellen

Ha???!!!! ej den där ellen??

2011-12-23 @ 08:15:42
URL: http://jelenaastooryys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0