- Like A Skyscraper - Episode 11 - Like a drug

"Okey.. I'll try. But i just can't get Texas out
of my mind right now. All those guilty feelings
are killing me.. :/ But i have 2 go. See ya! 
X/Barkley ♥"



Julias perspektiv

Jag suckade tungt och gick tillbaka till de andra dansarna. Vi hade precis haft paus. Stackars, stackars, stackars Selena. Hon måste må superdåligt. Tänk så kommer det ut bilder på mig och Justin på internet, eller ännu värre i tidningen? Hon kommer H A T A mig. Och vem vet när någon idiot tänker fota oss om de ser oss tillsammans? Paparazzis finns ju överallt de också.
****
-Bra jobbat idag hörni, men Julia du måste koncentrera dig mera okej?, sa Pattie när hon kom in i tjejernas omklädningsrum.
-Mm, jag lovar, mumlade jag och drog igen dragkedjan på min väska.

****
När vi kom fram till hotellet så var resten av crewet nere vid poolen så jag sprang upp till mitt rum och bytte om till bikini och ett par Dolce & Gabbana solglasögon. Väl nere vid poolen så låg Justin på en solstol i avkapade jeans, shirtless och höll på med sin kamera. Får man lov att vara så sexig?

Han har nog inte sett mig ännu. Tror jag. Så man kan ju alltid jävlas lite. Justin Biebers galna,besatta fan nästa! Långsamt och tyst ställde jag mig bakom stolen och tecknade åt de andra att hålla käft. Jag satte mina händer framför hans ögon men sa fortfarande inget.

-Hallå, vem är det?, frågade Justin och försökte få bort mina händer.
-OMB JUSTIN BIEBER!, skrek jag med överdriven fjortis röst.
-Ehh.. Jag skulle liksom uppskatta lite privat.., började Justin.
-OHH JAG KAN FÅ BILD OCH AUTOGRAF!, avbröt jag.
-Kan du SNÄLLA släppa mig jag vill vara ifred, sa Justin och lät rejällt irriterad.

Jag skrattade och släppte honom.

-Surprise, skrattade jag och satte mig i solstolen jämte honom.
-Julia fan du lyckades lura mig, sa Justin och flinade.
-Är man bäst så är man, sa jag och log malligt.
-Men du kommer få för det, muttrade Justin och vände sig till sin kamera igen.

På kvällen

Jag hade precis duschat och klätt på mig en svart bh, ett svart linne och svarta hotpants med texten "Hot" på rumpan i vitt, när det knackade på dörren. Jag öppnade dörren utan att tänka mig för och möttes av en flinanade Justin. Hans blick vandrade över min kropp medans han långsamt bet sig i läppen.

-Ja hej på dig med, ska du komma in eller stå där som en fåne?, frågade jag flyttade på mig så att han skulle kunna komma in.
-Oj, hej, sa Justin och log stort mot mig.
-Knäppis, sa jag och kunde inte hindra det stora leéndet som tog form på mina läppar.

Justin skrattade och stängde dörren efter sig.
Han såg intensivt på mig innan han la en arm om min midja och drog mig tätt intill sig.
Han strök mig sakta över ryggen och lätt handen stanna i svanken.

-Och jag som inte trodde du kunde bli sexigare väste han hest i mitt öra och kysste mjukt min hals.
Han såg mig djupt och intensivt i ögonen innan han nuddade mina läppar med hans, jag kunde inte motstå frästelsen att besvara kyssen.
Han kysste mig länge och intensivt.
Jag kände att han kom närmare vilket tvingade mig att baka mot väggen.
-Du kanske hade fel....stammade jag mot hans läppar, jg var som paralyserad av Justins kropp som är hårt pressad mot min, han flinar, han har mig precis där han vill ha mig.
-Jag kanske hade det, han kysser mig intensivare och jag placerar händerna i hans nacke.
Jag kände Justins händer vandra ner till min rumpa och han pressade mig närmare honom, plötsligt kände jag att han lyfte upp mig, jag skrattade lågt och satte bennen runt hans midja, han flinade mot mina läppar och jag kände hans tunga dansa in i min mun.

Jag lätt sakta och försiktigt min slingra sig in i hans mun.
Justin släppte ner mig på sängen, och la sig ovanpå mig, noga med att inte lägga hela sin kropps vikt på mig.
jag lätt mina händer vandra innanför hans t-shirt, smeka hans mage, jag kysste honom ivrrigt och pressar han mot mig. Jag känner Justins händer glida innanför mitt linne och plötsligt ligger jag ovanpå honom, han flinar retsamt mog mig innan han börjar kyssa min hals.
Jag stönade lågt och pressade mig mot honom.

Justins perpsketiv

Jag flinade vid hennes stön, jag lätt sakta mina händer vandra in under hennes bh.

-Vad sa du snygging? flinade jag och pressade henne mot mig och gjorde ett sugmärke på hennes hals.
-Ju..ustin..sluta stönade hon upphetsat, jag bara flinade och fortsatte intesivare.
-Vill du att jag ska fortsätta? flinade jag, hon stönade återigen, högre den här gången och började dra av mig tröjan. Hon fick av den och jag började dra av hennes linne, jag fick av det och smekte sakta hennes mage.

*****

Julias perpsektiv

Jag vaknade av att någon smekte min kind, Justin.

-Mornin' shawty, viskade han och kysster min kind.
-Morron Bieber, mumlade jag trött och satte mig upp.
-Du hade verkade ha kul igår, retades han.
-Kul, om inte du hade kommit så hade det faktiskt inte hänt, sa jag och reste mig upp.
-Tur för dig att jag inte gick längre än så då, sa Justin och blinkade med ena ögat.
-Jo tur för dig, svarade jag och drog fram ett linne och ett par shorts ur min garderob.


Under linnet och shortsen hade jag bikini. Ifall att.

-Julia, säger Justin och lägger sina armar runt min midja bakifrån. Vi kan väl ligga lågt med vårat förhållande ett tag?
-Okej, jag menar jag förstår dig du är ju känd och så, mumlar jag som paralyserad av hans närhet.
-Perfekt, mumlade han sexigt i mitt öra och kramade om mig hårdare.

Blotta närheten av Justin får mig helt ur balans. Hela honom. Hans röst. Hans utseénde. ALLT. Det är ganska skrämmande. Jag har aldrig varit så svag för någon eller något. Men jag kan bara inse att jag är helt beroende av Justin. Precis som folk är beroende av droger. Så beroende är jag av Justin. Min Justin.
_________________________________________________________________________________________
Del skriven av både mig och Matilda. Hon fick fixa den intima scenen, för jag suger på sånt. KOMMENTERA!
/Nellah<r

Kommentarer
Postat av: Lovisa♥

OMG! Sätt på helspänn under hela kapitlet! det är så himla bra;)♥

2011-12-08 @ 21:30:17
URL: http://mystorysaboutes.blogg.se/
Postat av: Anonym

mer :D

2011-12-08 @ 22:04:22
Postat av: falala

meeeera snälla<3

2011-12-09 @ 15:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0