- Like A Skyscraper - Episode 7 - I Love U, Sweden.

-Jag har sakant det här, log jag och pekade med fingret mellan oss, hon skrattade.
-Jag med log hon, och jag kan inte vänta tills jag får träffa Selena.
-Inte jag heller, hon är bäst, hennes leende krymper lite när jag säger det, frö att sedan växa igen när jag ler stort mot henne.



Julias perspektiv

Selena verkar snäll iallafall. Jag borde faktiskt ge henne en chans. Vi kanske kan bli kompisar? Jag är bara så avundsjuk. Tänk vilken tur Selena har. Okej Julia, dra inte några förhastade slutsatser.
Jag kollade snabbt på justin och Selena som satt bredvid mig, hållande händer...mitt hjärta sjönk.

-Julia, jag och Selena tänkte dra på stan, hänger du med?, undrade Justin med ett mjukt leende.
-Eh visst ska vi dra till den där gallerian!, sa jag och tittade mellan de.
-Absolut, sa Selena och log.

Jag log tillbaka och reste mig upp, i ögon vrån såg jag Justins läppar pressas hårt mot Selenas, och jag ville bara brista ut i gråt.

Justins perspektiv, på kvällen.

Jag drar in Selena i min famn och kysser hennes hjässa, filmen startas.
-Jag har saknat dig Shawty mumlar jag.
-Och jag dig snygging, hon vänder huvudet uppåt och kysser mig mjukt och passionerat.


Julias perspektiv, tre veckor senare.

Någon kanckade på dörren och jag flög upp ur sängen och hoppade fram till dörren, utan för stod Selena, jag skrattar åt hennes stora leende och släpper in henne, hon är faktiskt riktigt snäll, vi har redan hunnit bli riktigt bra kompisar under den här tiden, så pass bra att jag vet allt om henne, och hon allt om mig, så det är väl bra?
-Vad? skrattade jag, slängde en blick på klockan, åtta på morgonen, vafan? Jga granskade hennes glödande blick medans hon drog handen genom håret.
-Okej, vad hände igår kväll? flinade jag och drog in henne i rummet, detaljer tack! sa jag när hennes kinder blev röda.
-Lova att inte säga till nån...eftersom jag och Justin är...kända du vet.... Jag skrattade men nickade sen alvarligt.
-So, tell me! flinar jag, Selena slänger sig på sängen.
-Vad ska jag säga.... mumlar hon, hon tittar upp på mig, jag är inte oskuld.
-VA?! jag kan inte hålla tillbaka chocken, hade inte Justin och Selena alltid sagt att de skulle vänta till giftemålet?
Och samtidigt kämpar jag för att inte spy, men jag reser mig bara upp, går nonchalant till köket och tar ett stort glas kallt vatten medans jag frågar,
-Var han bra då?
-Haha, ja, men han var min första, jag hör att Selena flinar.
-Skulle inte ni vänta?
-Haha, jo, men det bara blev så, Justin är bäst på att få mig...
-TYST! SELENA! TYST! JAG VILL INTE HÖRA! skrek jag och ställde undan glaset för att rusa ut till henne och sedan hoppa på henne.
-Hahahhaha skrattar selena, det är ju sant.
-MEN! Jag vill inte höra, flinade jag, Selena började skratta och puttade till mig.
-Jag älskar dig, Sweden, flinar hon, Sweden, hennes smeknamn på mig.
-Jag älskar dig också, Texas, log jag oh vi kramade om varandra

Såååhåhåh, vad tycker ni? Aja, ni kommer inte söga någe negativt iaf så varför fråga? Hehe
Xoxo Matti




Kommentarer
Postat av: Lovisa♥

jag är ju fett seg:S såg att kap 7 hade kommit ut nu:/

Grymt som alltid:D

2011-12-02 @ 18:40:36
URL: http://mystorysaboutes.blogg.se/
Postat av: Cherry

Jättebra :D ♥♥

2011-12-03 @ 13:27:16
Postat av: Johanna

mer :)

2011-12-03 @ 16:49:07
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0