- Like A Skyscraper - Episode 18 - Part 2 - OLLG.

Fan också. Jag bad ju Scooter att sitta kvar på sitt rum tills jag kom tillbaka. Julia kommer misstänka något direkt. Det här ska ju bli en överraskning. Fan. Jag vill få det här perfekt. Bara hon inte tror att jag är otrogen. Det får hon inte. Jag är inte otrogen, jag håller ju bara på med hennes överraskning. Det här kommer bli perfekt. Jag kan inte säga något till henne i förväg. Då förstörs allt.



Julias perspektiv

Känslan gnagde sig större i min mage. Tänk så är Justin otrogen? Även om jag inte vill tänka så om honom så går det inte att låta bli. Han får inte. Med en suck gick jag ner till lobbyn där resten av crewet var. Jag drog upp mobilen och skrev en tweet.
Justins perspektiv

-Faaaan!, jag skrek ut min ilska och bankade hårt på ratten.

Julia får inte tro att jag är otrogen.
-Faaan helvetes jävla skiit!, vrålade jag och tutade hårt på bilen framför mig.

Jag körde snabbt om bilen och gasade mot hotellet, fan fan fan!

Jag parkerade bilen utanför hotellet och rusade upp till mitt och Julias rum, öppnade dörren och mötes av en Julia, hon tittade upp på mig och jag kunde se att hon hade tårar i ögonen, snälla säg att vi kommer lösa det här.

-Hur kunde du? snyftade hon, jag suckade.
-Jag har inte varit otrogen, jag lovar, varför skulle jag? Jag har den bästa sötaste snyggaste underbaraste flickvännen någonsin, hon log lite och såg på mig, och framförallt, jag älskar dig, mer än något annat.
Hennes ansikte sprack upp i ett leende.
-Men du ljög fortfarande, jag suckade och drog in henne i min famn.
-Jag kan tyvärr inte säga varför, det får du se, jag log retsamt mot henne.
-Överasking? viskade hon, jag log och nickade, hon log mot mig och pressde sina läppar mot mina.

Julias perspektiv

-Julia? Du måste gå upp nu du ska få din överraskning, vid "överraskning" så flög jag upp ur sängen.
-Haha jag borde säga sådär varje dag, sa Justin och flinade.
-Kul, muttrade jag och drog på mig en magtröja och ett par jeans shorts.

Håret gjorde jag en slarvig snéfläta av, som hängde över ena axeln.
*****
-It's gonna be one less lonely girl, sjöng Justin på scenen, plötsligt kom Alfredo och hämtade mig,
-Du ska upp! flinade han, han ledde upp mig på scenen och satte mig på en pall, publiken började jubla och Justin log brett mot mig. Han sjöng hela låten och gullade med mig, jag kunde inte sluta le, när han sjungigt klart ställde han dig bredvid mig och la armen om min midja.
-Redo att gå puplic? flinade han tyst i mitt öra så att bara jag skulle höra.
-Klart, log jag.
-Okej! Okej! försökte Justin tysta publiken, allt som hände var att alla skrek högre, han firade av ett av sina Bieber-leenden, och publiken blev helt crazy.
-Hehe, ni fick skrika av er lite, för nu måste jag få snacka, så knip! flinade Justin gulligt i micken, publiken blev galen med när Justin skrattade och skakade på huvudet samt sa, Så nu vill inte veta? blev det tyst.
-Jo, ser ni denna skönhet? flinade han, Jag har turen att kunna kalla henne min flickvän, publiken blev tyst, och sedan började alla skrika och vissa gråta.
-Jaja, jag veta att ni vill ha mig, vem vil inte det? Jag flinade och slog till honom.
-Men jag lovar, jag kommer finnas lika mycket för er som innan. Publiken skrek högt och jag kände mig så lycklig, nu visste hela världen att jag var Justins.

*****

Well, vad ska jag säga? det var tre veckor sedan jag och Justin gick public.
Och jag är lite orolig...det var tre veckor sedan vi had esex senast, och min mens är tre veckor försenad.
Jag misstänker starkt att jag är gravid, men jag vill inte säga något till Justin förns jag är riktigt säker...

Nu tänker ni säkert "Ahh, nu är hon gravid, och Justin kommer stanna hos hennes för all framtid och de får en lycklig liten failj och gifter sig, sen lever de lyckliga i alla sina dagar! Vilken jävla desperat lösning!"
Och ja, det var en desparat lösning, men jag som H.A.T.A.R när det är sp, och Ä.L.S.K.A.R att får Justin att framstå som en idiotxD Kom på en lösning på det...hehe, den här novellen kommer snart ta slut, men jag och Nellah har fixat ett SPEXAT slut! Det är helt jävla azm!
Imon drar jag te Thailand(;D) så då kan jag inte stå för uppdateringen, men var tvungen att skriva en sista del te er, hade så dåligt samvete;(
Och en sista grej, NÖJD NU SANDRA?!
Vi har haft idé brist, och för er som inte vet det så har mitt hem brunnit ner och jag tycker ni ska vara glada att jag pallar skriva alls.
Tänk på vad ni skriver.
Pussar.
Xoxo Matti♥

Kommentarer
Postat av: ellen

Jätte bra! Bättre en inget eller hur?

2011-12-30 @ 09:44:43
URL: http://taylorswiftnoveller.blogg.se/
Postat av: Lovisa♥

Ha det bra i thailand Matti;) jätte bra chapter;)♥ det var jätte efterlängtat:D

2011-12-30 @ 11:31:08
URL: http://mystorysaboutes.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hey, va inte så sur. Bättre än inget ju!

Jag vart själv bara lite irriterad då ni sa hela tiden att vi skulle få ett, men de kom aldrig.

Men jag beklagar verkligen att huset brunnit ner!

2012-01-02 @ 22:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0