- Like A Skyscraper - Episode 18 - Part 1

Han var i 20 årsåldern och ganska nice. Han och Justin hälsade med något handslag. Jag skrattade och hälsade glatt på honom.


Scooter !

Julias perspektiv (Nästa dag.)

Jag gick in på twitter och skrev en ny tweet.
Med en suck la jag ifrån mig datorn och satte mig upp ur min halvliggande position. Justin var i studion med Scooter, jag hade inte fått följa med. Vilket var ganska konstigt. Jag har alltid fått följa med alla andra gånger. Jag gick ut i korridoren och mötte ingen mindre än Scooter.
-Är inte du i studion med Justin?, undrade jag och satte armarna i kors.
-Ehh nej, svarade han och skyndade därifrån.

Jag tog upp mobilen och langade iväg ett sms till Justin.

"Är du och Scooter fortfarande i studion?
Xx/Barkley"

"Japp, vi håller på med lite låtar.
XoXo/Bieber"

"Konstigt.. Det finns 2 alternativ:
Antingen så har Scooter en okänd
tvillingbror. Eller så ljuger du..
/Barkley"

Jag suckade. Han svarade aldrig.

Justins perspektiv

Fan också. Jag bad ju Scooter att sitta kvar på sitt rum tills jag kom tillbaka. Julia kommer misstänka något direkt. Det här ska ju bli en överraskning. Fan. Jag vill få det här perfekt. Bara hon inte tror att jag är otrogen. Det får hon inte. Jag är inte otrogen, jag håller ju bara på med hennes överraskning. Det här kommer bli perfekt. Jag kan inte säga något till henne i förväg. Då förstörs allt.
____________________________________________________________________________________________
Inte alls lång men kolla inlägget under så hoppas jag att ni förstår.
/Nellah <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa♥

Det är bättre än inget alls i alla fall;) det var jätte bra även om det var kort!♥♥

2011-12-19 @ 16:38:48
URL: http://mystorysaboutes.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer :)

2011-12-19 @ 17:09:07
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: ellen

Jätte braaa!!MERA!!!

2011-12-19 @ 17:11:35
URL: http://jeleenastoorys.blogg.se/
Postat av: Felizia

ASM! :D

2011-12-19 @ 18:41:11
URL: http://onlyfellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0