- Like A Skyscraper - Episode 15 - The Talk.

Julias perspektiv (30 minuter senare)
Justin hade gått ner till de andra för att äta frukost. Jag hade bett honom att skita i Alfredo så förhopningsvis gör han det också. Jag fönade mitt hår och satte upp det i en stram hög tofs.  Sen tog jag på mig ett par tighta jeans, ett linne och en rosa tunn kofta som jag drog upp armarna på.
-Julia ! Här borta!, ropade Scooter och höll upp sin arm.
Jag vinkade till svar och tog ett äpple.
-Hallojsan, sa jag och satte mig i Justins knä.
-Hej, sa Justin och kysste mig ömt.
Jag log och besvarade kyssen.
~I got a hangover wooaah~ Samtal fet text Julia, vanlig text Joline.
-Julia in tha phone!
-JULIA! ÄR DET SANT ATT DU DEJTAR JUSTIN DREW FUCKING BIEBER!, tjöt Joline.
-Chilla sluta skrik, svarade jag och skrattade åt Justins min.
-Jaja, men är det sant? Isåfall så vill jag ha ALLA detaljer, sa hon ivrigt.
-Kan vi ta det när du kommer hit nästa vecka?, sa jag.
-Visst, men då slipper du INTE undan, muttrade hon.
-Haha nejdå, hejdå puss, sa jag.
-Hejdå, puss, svarade hon och jag la på.
-Vem var det?, frågade Scooter.
-Det var bara Joline, svarade jag.
-Vem är Joline?, undrade Justin nyfiket.
-Du vet hon som var med på min uttagning och som gjorde så att du snubblade på min bräda, sa jag och skrattade vid minnet.
-Jättekul, sa Justin surt.
-Men det var ändå bara gulligt, sa jag och pussade honom på munnen.
-Verkligen asgulligt att ramla på röven framför en snygg tjej, muttrade Justin.
-Ja, det var ju gulligt, sa jag och pussade honom en gång till.
-Ingen återvändo, hon börjar sakta trä på en kondom, jag stönar lågt av att känna hennes händer smeka mig.
-Klar? stönar jag, hon flinar och nickar, jag glider sakta in i henne, pressar upp hennes kropp mot väggen.
Hon stönar högt och pressar sig närmare mig, jag stönar och kysser henne intensivt, hon smeker min rygg och jag pressar mig längre in i henne, gud, hon är helt klart den bästa jag har haft sex med.



Julias perspektiv (30 minuter senare)

Justin hade gått ner till de andra för att äta frukost. Jag hade bett honom att skita i Alfredo så förhopningsvis gör han det också. Jag fönade mitt hår och satte upp det i en stram hög tofs.  Sen tog jag på mig ett par tighta jeans, ett linne och en rosa tunn kofta som jag drog upp armarna på.

-Julia ! Här borta!, ropade Scooter och höll upp sin arm.
Jag vinkade till svar och tog ett äpple.
-Hallojsan, sa jag och satte mig i Justins knä.
-Hej, sa Justin och kysste mig ömt.
Jag log och besvarade kyssen.

~I got a hangover wooaah~ Samtal fet text Julia, vanlig text Joline.

-Julia in tha phone!
-JULIA! ÄR DET SANT ATT DU DEJTAR JUSTIN DREW FUCKING BIEBER!, tjöt Joline.
-Chilla sluta skrik, svarade jag och skrattade åt Justins min.
-Jaja, men är det sant? Isåfall så vill jag ha ALLA detaljer, sa hon ivrigt.
-Kan vi ta det när du kommer hit nästa vecka?, sa jag.
-Visst, men då slipper du INTE undan, muttrade hon.
-Haha nejdå, hejdå puss, sa jag.
-Hejdå, puss, svarade hon och jag la på.

-Vem var det?, frågade Scooter.
-Det var bara Joline, svarade jag.
-Vem är Joline?, undrade Justin nyfiket.
-Du vet hon som var med på min uttagning och som gjorde så att du snubblade på min bräda, sa jag och skrattade vid minnet.
-Jättekul, sa Justin surt.
-Men det var ändå bara gulligt, sa jag och pussade honom på munnen.
-Verkligen asgulligt att ramla på röven framför en snygg tjej, muttrade Justin.
-Ja, det var ju gulligt, sa jag och pussade honom en gång till.

Han suckade och tryckte in den sista biten av sin macka i munnen. Pattie stirrade på mig. Liksom inte på mitt ansikte mera på min kind eller hals. Det kändes konstigt men jag vågade inte säga något.

-Herregud! Justin,Julia mitt rum NU!, tjöt Pattie och reste sig upp.

Vi ställde oss upp och gick efter. Justin flätade in sina fingrar med mina och tittade oförstående på mig. Jag ryckte på axlarna till svar och hoppades att det här inte skulle bli alltför hemskt.

Pattie öppnade dörren till sitt rum och stängde den efter oss, hon pekade på sängen för att visa att vi skulle sätta oss ner. Hon såg alvarligt på oss.

-Vad mamma? undrade Justin försiktigt.
-Jag är inte dum så jag ska gå rakt på sak. Ni använde väl kondom? Jag och Justin stirrar chockat på henne och vänder sedan generat blicken ner i golvet.
-I knew it! sa Pattie med både irriterad och orolig röst. Tänk om du bli rgravid Julia, n måste tänka på det som skulle kunna hända, jag tycker ni är för små för att ha sex. Vi stirrade generat på henne innan Justin bpörjade prata.
-Mamma, vi är 17 jag fyller snart 18, vi är inte för unga för att ha sex, och du är fullt medveten om att jag inte skulle pressa Julia till något hon inte vet. och jag skulle faktiskt kunna ta hand om ett barn, och om det skulle hända skulle jag vara berädd att lägga ner min ksrriär. Det sista om karriären la han till väldigt tyst och lite tveksamt.
-Nej, det skulle du inte Justin, du är bara 17, och du kanske älskar och har bra hand med barn, men att ha bran och sitta barn vakt, är två helt olika saker.
-Pattie...började jag tyst. Lita på oss, vi vet vad vi gör, hon log svagt mot mig och la handen på mitt låt.
-Det trodde jag också, sen fick jag den där, hon gjorde en nickning åt Justins håll, vilket gjorde att han såg surt på henne.
-DEN DÄR?! DEN DÄR?! utbrast han surt, jag skrattade till och kysste honom.
-Du är söt när du är sur, flinade jag, han skrattade.
-Ja, utan dewn där lilla skit ungen skulle ja sluppit ha det här samtalet med någon flinade hon, sedan ruffsade hon om Justin i håret, du är det bästa som hänt mig, men du var sjukt jobbig ett tag, hon skrattade och kysste honom på pannan, älskar dig, gör som ni vill, men skydda er noga, hon flinade retsamt mot mig, Make him crazy, jag brast ut i skratt.
-I will, hon flinade och kramade om mig.
-Vi ses sen, och Julia, sminka över det där sugmärket, ni kan ha det här snacket med mig, men inte resten av världen.

We are ÅZUM and U know it! Haha, delen skriven av Nellah o Matti.
Xoxo Matti♥

Kommentarer
Postat av: Cherry

Så sjuukt bra :D <33

2011-12-14 @ 20:50:56
Postat av: Johanna

mer :D

2011-12-14 @ 21:09:52
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Lovisa♥

FOTFARANDE LIKA BRA SOM ALLTID OM INTE ENS BÄTTRE;)

2011-12-15 @ 07:22:48
URL: http://mystorysaboutes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0