- Like A Skyscraper - Episode 14 - Don't Touch Me!

-DU KAN INTE HA FANS SOM SLÅR DINA FLICKVÄNNER HELLER! skrek jag, DET VAR JU FÖRFAN HON SOM SLOG MIG FÖRST! fortsatte jag och smällde hårt igen dörren framför näsan på honom.



Nästa morgon (Fortfarande Julias perspektiv)

Att vakan upp utan att se Justin brevid mig rev mig sönder och samman, att veta att han var arg på mig krossade mig totalt. Jag hade vant mig vid att mötas av hans vackra ansikte det första jag gjorde varje morgon, och att nu vakna själv i den stora dubbelsängen, som vi brukade dela, även fast vi egentligen inte fick...
Jag suckade djupt och reste mig up, jag hade bara trosor och bh på mig, jag granskade min kropp i spegeln, Justin brukade alltid bussvissla varje gång jag gjorde det, men inte nu, för han var inte här.
plötsligt rycktes dörren upp och ALfredo kom in,
-UT! skrek jag så högt jag kunde och försökte slänga mig i sängen igen, men han tog tag i min arm hårt och pressade mig upp mot väggen.
-Nej du, nu är du min flinade han elakt och smekte min kropp, jag kände hans händer innanför bh:n, innan för trosorna, dom var överallt.
-SLÄPP MIG JÄVLA ÄCKEL! skrek jag ännu högre och lyckades göra mig fri, jag slog till honom hårt över kinden och lyckades putta ut honom ur rummet, jag låste snabbt och sjönk ner med ryggen och grät. Ställena där hans händer hade varit bränndes och jag kände mig smuttsig och äcklig, tårarna gick inte att häjda, och jag längtade efter Justin mer än någonsin.

Justins perspektiv.

Jag hörde snyftingar innefrån Julias rum, jag suckade och knackade på, hon öppnade inte, hon kanske talade sanning? Det kanske inte var hon som börjat? Jag drog tveksamt nyckelkortet och öppnade dörren, där satt Julia i bara underkläder och grät, hon såg helt förstörd ut, jag tvekade inte en sekund utan satte mig snabbt bredvid henne och drog in henne i min famn, jag smekte henne över håret, jag bett mig i läppen, oavsätt om hon var ledsen eller inte, hon var alltid lika het. Jag kysste henne mjukt på pannan.
-Är det mitt fel? mumlade jag tyst, hon skakade snabbt på huvudet.
-Du sårade mig det gjorde du, men jag är inte typen som gråter över idioter, hon snyftade men log sedan svagt mot mig, jag smekte henne mjut över armen, och kände att hon ryckte till.
-Är du fortfarande arg? undrade jag fundersamt.
-Nej, men det gör ont...mumlade hon och såg ner i golvet. Jag kollade oroligt på hennes arm och såg röda märken efter någons händer.
-Vad har hänt?! undrade jag oroligt med panik i rösten, jag lyfte mjukt upp henne och bärde henne till sängen, jag la ner henne och drog täcket över henne, sedan la jag mig bredvid henne och drog in henne i min famn.
-Alfredo...andades hon, han kom in här, när jag nyss vaknat, jag hade bara underkläder på mig, han började ta på mig, överallt, precis överallt. Jag kände hur ilskan blosade upp inom mig.
-Snälla Justin inte nu...mumlade hon.
-Snälla föråt mig, jag skulle lyssnat på dig förut, vill du berätta vad som hände? undrar jag och försöker trycka undan mina känslor, för sekunden.
-Hon frågade om det var jag som var Julia, sedan slog hon mig, mina försvars instinkter tog över och jag slog tillbaks, då kom du...hon började gråta häftigare, sen skrek du bara på mig, jag kramade om henne hårdare.
-Snälla förlåt mig, mumlade jag och snyftade till.
-Du gråter, mumlade hon, hon skrattade till lite.
-Jag var en sådan idiot, plus att det knäcker mig att du gråter, hon log lite mot mig, men tårarna störmmade fortfarande från hennes ögon. Hon såg mig djupt in i ögonen och plötsligt kände jag hennes mjuka läppar pressas mot mina, jag slappnade av och besvarade ömt kyssen.

Julias perspektiv.

Jag lätt sakta och motvilligt mina läppar lämna Justins.
-Jag känner mig smuttsig, jag måste duscha...mumlade jag och såg generat ner i kudden.
-Du är inte smuttsig, jag skrattade tyst.
-Jo, tackvare Alfredo, jag kände att Justins muskler spänndes, jag smekte hans arm.
-Ta det lungt...
-Okej, suckade han, jag kysste honom mjukt.
-Duscha med mig, hans ögon började lyssa och han nickade ivrrigt och kysste mig passionerat.
Jag flinade mot hans läppar men suckade sedan.
-Jag älskar dig, han log mot mig.
-Jag älskar dig med, han lyfte upp mig och bärde in mig i badrummet, jag log mot hans läppar och kysste honom intensivt. Jag drar av honom tröjan och byxorna, han börjar sakta knäppa upp min bh.

Han börjar sakta kyssa min hals och hittar min svaga punkt bakom ena örat, jag stönr lågt och känner att justin flinar till, han fumlar med händerna bakom mig och sätter på duschen.
Han slängde iväd min bh och jag började sakta dra ner hans kalsonger.
Jag låter sakta min hand glida innanför och smek honom, han stönar högre och jag känner att han blir hårdare.
Justins perspetiv.

Jag drar sakta av henne hennes trosor, hon stönar lågt när jag gör ett sugmärke på hennes hals.
Hon låter mina kalsonger falla till makren och jdrar med mig in i duschen, hon pressar mig mot sig, jag ler mot henne och kysser henne intensivt, hon besvarar min kyss.
-Vill du? viskar jag hest, hon flinar mot mina läppar.
-Ingen återvändo, hon börjar sakta trä på en kondom, jag stönar lågt av att känna hennes händer smeka mig.
-Klar? stönar jag, hon flinar och nickar, jag glider sakta in i henne, pressar upp hennes kropp mot väggen.
Hon stönar högt och pressar sig närmare mig, jag stönar och kysser henne intensivt, hon smeker min rygg och jag pressar mig längre in i henne, gud, hon är helt klart den bästa jag har haft sex med.


I'm åzum and U know it! Haaaah! Visst är jag duktigt?!
Skrivit den här delen, samtidigt som jag chattat me Nellah på fb och bollat ideer!
Puss på er!
xoxo Matti♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

mer :d

2011-12-13 @ 20:58:52
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Lovisa♥

OMG så nedrans bra;) kan inte sluta le:D♥

2011-12-13 @ 21:09:27
URL: http://mystorysaboutes.blogg.se/
Postat av: Elwira

Shit, as bra . meeerr :D

Postat av: Cherry

Omg, så bra :D <3

2011-12-14 @ 20:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0