- Like A Skyscraper - Episode 12 - Stop It Alfredo!

Blotta närheten av Justin får mig helt ur balans. Hela honom. Hans röst. Hans utseénde. ALLT. Det är ganska skrämmande. Jag har aldrig varit så svag för någon eller något. Men jag kan bara inse att jag är helt beroende av Justin. Precis som folk är beroende av droger. Så beroende är jag av Justin. Min Justin.


Justins perspektiv

Jag log mot henne och kysste mjukt hennes hals.

-Klä på dig sweetheart så drar vi ner och käkar.
-Gärna, ler hon och snurrar runt i min famn så att hon kunde kyssa mig mjukt.

Hon gick in i badrummet med sina kläder över armen.
Fem minuter senare kom hon ut igen, hon tog min hand och vi gick ner till frukosten. Så fort vi kom till dörrarna så släppte vi varandras hand. Sen gick vi in.

-Här borta!, hojtade Alfredo vid deras bord.

Jag vinkade lite smått till svar och tog en macka och ett glas juice. Julia tog bara ett äpple.

-Hur kan du INTE svälta ihjäl?, frågade jag och tittade på hennes lilla äpple.
-Hur kan du INTE bli en tjockis, svarade hon bara och flinade.

Julias perspektiv

När vi satt och åt så tryckte sig plötsligt Alfredo ner mellan mig och Justin.

-Såå, du svarade aldrig på min fråga. Varför är en sötnos som du singel?, sa Alfredo.
-Ehh.., sa jag och tog snabbt en stor tugga på mitt äpple.

Justin såg riktigt pissed of ut, vilket gjorde så att alla andra kollade konstigt på honom. Ja, alla utom Alfredo då.

-Bra, så då gör det inget om jag gör såhär, flinade han och lutade sig mot mig.
-SLUTA DET ÄR MIN FLICKVÄN!, skrek Justin plötsligt och drog ner Alfredo på golvet.

Pattie, Scooter och Usher kollade misstänksamt mellan oss.

-Ehh jag menar kompis?, sa Justin i ett försök att rädda situtationen.
-Aj!, gnällde Alfredo och satte sig bredvid Scooter istället.

Justin satte sig skamset bredvid mig och tog min hand under bordet.

-Justin du håller väl inget hemligt för mig?, frågade Pattie och såg irriterad ut.
-Ehh nej, mumlade Justin och kollade ner i bordet.

Jag bara satt där som en idiot och tuggade på mitt äpple.

-Justin är ni pojkvän, flickvän?, frågade Usher.
-Ehh, sa Justin och tittade på mig med bedjande blick.
-Titta inte på mig, det var du som försa dig, muttrade jag.
-FÖRSA DIG! Ni är pojkvän, flickvän, utbrast Scooter.
-Ehh ja?, sa Justin, han ville verkligen inte få skäll.
-Och exakt HUR hade du tänkt att resten av världen ska ta den nyheten?, frågade Pattie skeptiskt.
-Med en nypa salt..

Jag skrattade till.

-Förlåt, men det lät så roligt, sa jag och höll mig för att inte börja asgarva.

-Justin, Julia, mitt rum, nu sa Pattie alvarligt.
Vi reste oss upp och föjde sakta efter Pattie upp till hennes rum.

Justin's perspektiv.

Mamma öppnade sakta dörren till sitt rum och släppte in oss, så fort hon stängt efter sig flätade jag in mina fingrar i Julias.
-Det är jätte kul att ni är tillsammans... började mamma, men ni måste tänka igenom det noga, och vara riktigt försiktiga, det du skrek i matsalen kan orsaka stora problem, och det är du väl medveten om, jag tittar skamset ner i marken, hon har rätt.
-Det var inte meningen, men Alfredo... jag sväljer hårt vid minnet.
-Justin, jag skulle aldrig kyssa Alfredo, och det hoppas jag att du vet.
-Det gör jag Shawty, men Alfredo skulle kunna kyssa dig. Hon nickar sakta, mamma ser på mig.
-Sen var det ju det här med att skydda sig...oh nej, inte nu, snälla!
-Jag vet att du och Selena hade sex, men jag vill inte ha några tonårs-graviditeter, okej?
-Ja, mamma, vi lovar.
-Inte bara mot graviditeter, utan könsjukdommar, jag tror inte att någon av er har det, men anväg alltid kondom. Jag och Julia tittar generat ner i marken.
-Vi lovar. mumlar vi i munnen på varandra.
-Det vet jag att ni gör, var försiktiga bara, ni kan gå. Jag ler mot henne.
-Älskar dig mamma.
-Älskar dig med gubben, vi går in till mitt rum.
-Wow, det var akward, skrattar Julia så fort dörren slagigt igen bakom oss till mitt rum.
-Men det är viktigt att skydda sig, flinar jag hest i hennes öra, hon stelnar till, hehe, jag vet vad min hesa röst gör henne.
-Du är sexigare när du är kåt, flinade jag och kysste henne mjukt.
-Och du är dum, mumlar hon motmina läppar.

*****

”Sluta det är min flickvän!” - Justin Bieber.




Justin Bieber har på senaste tiden setts tillsammans med en förtjusande tjej vid namn Julia Barkley.
De har inte vissat något större intresse av varandra, förutom att de har varit bästa vänner.
Justin har ju alltid varit tillsammans med Selena Gomez.
Men vad tog Jelena vägen undrar vi när Bieber nu ropat i matslaen på sitt hotell att Berkley skulle vara hans flickvän.
Finns det kanske ett "Jastin"? Är det bara en sommar flört? Är det ens ett förhållande, eller sa Bieber bara fel?
Vad kommer fansen göra? Ni vet lika lite eller mycke som vi, hoppas att vi snart får veta sanningen bakom, Jastin.

Selena Gomez  VS  Julia Barkley

Vem vinner Bieber tillslut?


så, halva delen skriven av mig, och halva av Nellah!
Pussar!
Xoxo matti♥

Kommentarer
Postat av: Lovisa♥

Super duper mega jätte jätte bra!!!!!!!!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2011-12-11 @ 07:50:59
URL: http://mystorysaboutes.blogg.se/
Postat av: Johanna

grymt bra

2011-12-11 @ 09:42:19
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: absolutalina

följ varandra via bloglovin? :)

2011-12-11 @ 10:57:34
URL: http://absolutalina.webblogg.se/
Postat av: mileycryusandjustinbieber-freak

jättebra! :D

2011-12-11 @ 17:03:16
Postat av: Fridis

meeera snälla<3

2011-12-11 @ 18:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0