My little sweetheart- Kapitel 36

Fan, Jävla liv, det är så fucking meningslöst! Skrek jag och sedan slängde jag mig på säng.
- Bara Justin va här nu, Mumla jag med huvudet in tryckt i kudden.
Jag drog upp min mobil hur min ficka, tryckte upp Ashely och sedan på den gröna lilla luren.
En signal, två signaler, tre signaler..
- Fan! Viska jag och kasta mobilen i golvet..
Jag vände mig på rygg och börja tänka på mamma.
Hur hon hade svikigt mig, Jag kanske aldrig skulle träffa henne igen, Aldrig i mitt liv igen.
Tankarna från när jag var liten flög in i mitt huvud, När jag och mammas spendera mycket av vårt tid i parken.
Men medans tiden gick gled vi isär varandra och den sista tiden har vi knappt tittat på varandar, mamma har försökt att få tillbaka vår gamla relation men jag har inte bryt mig om att binda vår relation igen.
Jag låg och drömde mig bort när jag hör en välbekant signal spela, i samma sekund orka jag inte bry mig om det men direkt ångra mig, Det kanske är Justin som ringer.
Jag flög upp ur sängen och sedan tog ett hårt grepp om mobilen på golvet, Jag titta noga på Displayen.
Det va Ashely, Jag sucka tyst innan jag svara.
-Samtal Pågår-
- Hallå? Sa jag.
- Hej, Sa hon.
- Varför svara du inte innan? Frågade jag Ashely medans jag gick tillbaka till min säng.
Jag hörde hur hon snyfta till i andra ändan,
- Jag.. Jag var hos barnmorskan, Sa hon och jag hörde hur hon grät.
Jag tyckte telefonen närmare mitt öra,
- Barnmorskan? Frågade jag osäkert.
- Ja, mumla hon.
Det blev tyst, det var bara Ashleys snyftningar som hördes.
- Jag..Jag, Gaby lova att inte bli arg på mig och bara lägga på nu, Hörde jag henne viska.
Jag nicka fastän jag visste att hon inte kunde se min nickning.
- Jag är Gravid, Gaby, Sa hon.
Jag tryckte telefonen enu närmare mitt öra.
- Vad ska jag göra? Sa hon oroligt.
- Kom till mig nu Ashely! Sa jag och reste mig upp ur sängen.
- Nu? Sa hon och sluta gråta.
- Ja, Jag är själv.
- Var är Justin då? Sa hon.
Jag kände hur jag fick ett slag i magen, Tankarna om Justin kom tillbaka och rädslan knöt sig i magen.
- Jag berättar när du kommer hit, Sa jag snabbt.
- Okej, Sa kommer nu.
Jag hörde ett pip och förstod att hon hade lagt på.
-Samtal Slut-
Jag la telefonen bredvid mig på sången och sucka.
Ashely, Hon gravid! Hon kommer att ha det svårt med jag hoppas på det bästa för henne och jag kommer att hjälpa till så mycket jag kan.
Men Ashely festar, dricker mycket alkohol och när ingen ser tänder hon på en cigarett.
Hon har inga gränser, Det är jag som för lägga ut gränser till henne. Det är jag som får säga stop.
Hennes föräldrar bryr sig inte heller om vad hon håller på med och dem kommer definitivt inte stötta henne.
Jag hörde hur det pling till nere på dörren, Jag reste mig snabbt upp ur sängen och sprang ner till hallen.
Tryckte snabbt ner de tröga handtaget och puta till dörren,
- Hej! Sa jag och slängde mig försiktigt över Ashely.
Hon hade sin turkosa One Piece på sig och hennes ljusa långa hår var slarvigt uppsatt i en hästsvans.
Hon tryckte sig närmare mig och jag kunde tydligt höra hennes små snyftningar.
- Hur är det gumman, kom med mig in till vardagsrummet.
Hon drog av sig sina skor och kasta dem lätt i golvet.
Hennes ansikte hade blivit lite rundare och hennes smala långa fingrar hade ni blivit rundare och en lite, lite mage buckla ut..
Fan, Jävla liv, det är så fucking meningslöst! Skrek jag och sedan slängde jag mig på säng.
- Bara Justin va här nu, Mumla jag med huvudet in tryckt i kudden.
Jag drog upp min mobil hur min ficka, tryckte upp Ashely och sedan på den gröna lilla luren.
En signal, två signaler, tre signaler..
- Fan! Viska jag och kasta mobilen i golvet.. 



Jag vände mig på rygg och börja tänka på mamma.
Hur hon hade svikigt mig, Jag kanske aldrig skulle träffa henne igen, Aldrig i mitt liv igen.
Tankarna från när jag var liten flög in i mitt huvud, När jag och mammas spendera mycket av vårt tid i parken.
Men medans tiden gick gled vi isär varandra och den sista tiden har vi knappt tittat på varandar, mamma har försökt att få tillbaka vår gamla relation men jag har inte bryt mig om att binda vår relation igen.
Jag låg och drömde mig bort när jag hör en välbekant signal spela, i samma sekund orka jag inte bry mig om det men direkt ångra mig, Det kanske är Justin som ringer.
Jag flög upp ur sängen och sedan tog ett hårt grepp om mobilen på golvet, Jag titta noga på Displayen.
Det va Ashely, Jag sucka tyst innan jag svara.
-Samtal Pågår-
- Hallå? Sa jag.
- Hej, Sa hon.
- Varför svara du inte innan? Frågade jag Ashely medans jag gick tillbaka till min säng.
Jag hörde hur hon snyfta till i andra ändan,
- Jag.. Jag var hos barnmorskan, Sa hon och jag hörde hur hon grät.
Jag tyckte telefonen närmare mitt öra,
- Barnmorskan? Frågade jag osäkert.
- Ja, mumla hon.
Det blev tyst, det var bara Ashleys snyftningar som hördes.
- Jag..Jag, Gaby lova att inte bli arg på mig och bara lägga på nu, Hörde jag henne viska.
Jag nicka fastän jag visste att hon inte kunde se min nickning.
- Jag är Gravid, Gaby, Sa hon.
Jag tryckte telefonen enu närmare mitt öra.
- Vad ska jag göra? Sa hon oroligt.
- Kom till mig nu Ashely! Sa jag och reste mig upp ur sängen.
- Nu? Sa hon och sluta gråta.
- Ja, Jag är själv.
- Var är Justin då? Sa hon.
Jag kände hur jag fick ett slag i magen, Tankarna om Justin kom tillbaka och rädslan knöt sig i magen.
- Jag berättar när du kommer hit, Sa jag snabbt.
- Okej, kommer nu.
Jag hörde ett pip och förstod att hon hade lagt på.
-Samtal Slut-
Jag la telefonen bredvid mig på sängen och sucka.
Ashely, Hon gravid! Hon kommer att ha det svårt med jag hoppas på det bästa för henne och jag kommer att hjälpa till så mycket jag kan.
Men Ashely festar, dricker mycket alkohol och när ingen ser tänder hon på en cigarett.
Hon har inga gränser, Det är jag som för lägga ut gränser till henne. Det är jag som får säga stop.
Hennes föräldrar bryr sig inte heller om vad hon håller på med och dem kommer definitivt inte stötta henne.

Jag hörde hur det pling till nere på dörren, Jag reste mig snabbt upp ur sängen och sprang ner till hallen.
Tryckte snabbt ner de tröga handtaget till dörren och seden puta till den,
- Hej! Sa jag och slängde mig försiktigt över Ashely.
Hon hade sin turkosa One Piece på sig och hennes ljusa långa hår var slarvigt uppsatt i en hästsvans.
Hon tryckte sig närmare mig och jag kunde tydligt höra hennes små snyftningar.
- Hur är det gumman, kom med mig in till vardagsrummet.
Hon drog av sig sina skor och kasta dem lätt i golvet.
Hennes ansikte hade blivit lite rundare och hennes smala långa fingrar hade ni blivit rundare och en lite, lite mage buckla ut..


BRA ELLER DÅLIG ?
KOMMENTERA, NI MÅSTE PEPPA MIG! :)) 




Kommentarer
Postat av: jennie

Omb Ashely är gravid meer !! jstin måste komma in i bilden nu jag tycker att han har varit borta länge nu men meer !!!!!

2011-04-18 @ 22:41:43
Postat av: Bettan<3

Meeeeer!!

bra :D

2011-04-19 @ 01:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0