My little sweetheart- Kapitel 29

- Du, Kan vi bara ta en bild tillsammans som jag kan ha som bakgrund bild på mobilen? Frågade jag Gaby med ett brett leende.
Hon lyfte snabbt upp huvudet från golvet och nu tittade hon på mig.
- Ja! Hur visste du att jag älskar ta ego bilder? Sa hon och skratta .
Jag ryckte bara på axlarna till svars.
- Men vi får skynda oss för att jag måste snart gå, Ja jag lite tyst och räckte fram handen farmför Gaby för att hjälpa henne upp ur sängen.
Jag hörde hur hon sucka till lätt och sedan tog ett grepp om min hand och börja dra sig upp på ben.
Hon ställde sig upp och vingla till lite innan hon hitta balansen. Vi börja tillsammans att gå mot hennes spegel.
Gaby’s Perspektiv
När vi hade kommit fram till spegeln började Justin känna på sina fickor. Han börja flytta händerna snabbare och snabbare från varje ficka.
- Var är den? Sa han och sluta känna i fickorna.
- Var är den, Vadå?
- Min mobil Gaby! Sa han och börja titta runt i rummet.
Att han kunde bli så rädd över att tappat sin mobil i mitt lila trånga rum. Den kan inte ha sjunkit genom jorden bara så, Den måsta vara där han sist använde den.
Han börja hysteriskt hoppa runt i rummet från hörna till hörna. Jag gick fram till honom och tog min ena hand på hans vänstra axel,
- Justin ta det lugnt, Sa jag och stoppa honom för att fortsätta att leta .
Han stanna upp och titta på mig.
- Var kan du ha tappat bort mobilen? Sa jag.
- Vet inte, Jag hade den i fickan när vi va i sängen, Sa han och höjde huvudet mot sängen.
Jag sucka,
- Har du tittar där då? Sa jag och släppte fram honom så att han kunde ta sig till sängen.
När jag släppte förbi Justin titta han inte ens på mig, Han visst att jag hade rätt att den låg någon stans där.
Han börja gå mot sängen och lyfte upp de vinröda täcket. Och där var den, Under täcket låg den svarta mobilen.
- Ha, vad sa jag Justin? Sa jag kaxigt.
- Du har alltid rätt gumman, Sa han medans han öppna upp telefonen.
Jag skratta till lite och titta mig i spegeln om allt va som det ska.
Justin kom gående mot spegeln med telefonen i handen och ställde sig tät intill mig.
Vi började att posera lite oseriöst mot spegeln och Justin klickade på ’Ta bild’.
Båda börja fnissa innan vi tog en mer seriös bild.
- Aww, så söt du blev! Sa jag och peka på mobil skärmen.
- Men du blev sötare, Sa han och blicka med ena ögat.
Jag skratta och krama om honom,
- Gaby jag måste gå nu, Viska han i mitt öra.
Jag tryckte honom tätare intill mig och sedan släppte honom med blicken ner i golvet.
Han tog et djupt andetag innan han öppnade dörren till mitt rum och gick med tunga steg ner för trappan med mig efter sig,
Varje tungt steg hörs som en duns på trappan.
När vi kommit ner svänger vi direkt in i hallen och Justin tog sin gråa Supra i handen och sedan drar på sig den och sedan den andra.
Han dra så sakta så möjligt över sig sin jacka och sedan ställer han sig mitt emot mig. Vi tittar varandra i ögonen och Justin ögon var tårfyllda och jag antar att mina med är det.
- Vi ses snart igen älskling, Sa han och jag kände hur en lätt liten tår föl ner från min kind.
Justin tog snabbt upp sin hand och torka bort den.
Han luta sig fram och kysset mig lätt på läpparna, Jag tog min hand genom hans hår.
Vi släppte sakta taget om varandra och han började att gå mot dörren.
Vi sa inte så mycket till varandra, båda hade fast blick i golvet.
- Lova att svara på alla mina sms, lova Justin snälla.
Han nicka med huvudet,
- Jag lovar min älskade älskling, Sa han och låste sakta upp dörren.
- Jag älskar dig Gaby, Sa han och öppnade dörren.
- Jag älskar dig med Justin, Sa jag och lyfte huvudet mot honom.
Han öppna dörren och steg ut,
- Hejdå min underbara älskling, Sa han.
- Hejdå, Sa jag medans jag stod kvar på samma plats som innan.
Han stängde sakta dörren. Jag stod kvar på samma plats och titta rakt på dörren.
Jag vände mig om och börja gå mot soffan i vardags rummet, Jag la mig med en duns i soffan och vände mig mot den stora soffkudden och borra in huvudet.
Jag var så trött av allt gråtande, Mina ögon slöt sakta och efter inte lång stund hade jag somnat i soffan med huvudet nere i kudden.
Jag vakna senare av att telefonen i köket ringde,
- FAN! Sucka jag och reste mig upp, Jag börja halv springa till köket för att hinna svara.
Jag hann att svara i siste sekunden,
- Ja hallå, Sa jag trött.
- Ja hejsan, Vi ringer dig för att fråga om du känner någon som heter Justin Bieber och befann sig i en svart land rover  18:00 ?
Jag svarade snabbt och frågande,
- Ja?
- Det är så här att vi har något tråkigt att berätta..
- Du, Kan vi bara ta en bild tillsammans som jag kan ha som bakgrund bild på mobilen? Frågade jag Gaby med ett brett leende.
Hon lyfte snabbt upp huvudet från golvet och nu tittade hon på mig.
- Ja! Hur visste du att jag älskar ta ego bilder? Sa hon och skratta.

Jag ryckte bara på axlarna till svars.
- Men vi får skynda oss för att jag måste snart gå, Ja jag lite tyst och räckte fram handen farmför Gaby för att hjälpa henne upp ur sängen.
Jag hörde hur hon sucka till lätt och sedan tog ett grepp om min hand och börja dra sig upp på ben.
Hon ställde sig upp och vingla till lite innan hon hitta balansen. Vi börja tillsammans att gå mot hennes spegel.
Gaby’s Perspektiv
När vi hade kommit fram till spegeln började Justin känna på sina fickor. Han börja flytta händerna snabbare och snabbare från varje ficka.
- Var är den? Sa han och sluta känna i fickorna.
- Var är den, Vadå?
- Min mobil Gaby! Sa han och börja titta runt i rummet.
Att han kunde bli så rädd över att tappat sin mobil i mitt lila trånga rum. Den kan inte ha sjunkit genom jorden bara så, Den måsta vara där han sist använde den.
Han börja hysteriskt hoppa runt i rummet från hörna till hörna. Jag gick fram till honom och tog min ena hand på hans vänstra axel,
- Justin ta det lugnt, Sa jag och stoppa honom för att fortsätta att leta .
Han stanna upp och titta på mig.
- Var kan du ha tappat bort mobilen? Sa jag.
- Vet inte, Jag hade den i fickan när vi va i sängen, Sa han och höjde huvudet mot sängen.
Jag sucka,
- Har du tittar där då? Sa jag och släppte fram honom så att han kunde ta sig till sängen.
När jag släppte förbi Justin titta han inte ens på mig, Han visst att jag hade rätt att den låg någon stans där.
Han börja gå mot sängen och lyfte upp de vinröda täcket. Och där var den, Under täcket låg den svarta mobilen.
- Ha, vad sa jag Justin? Sa jag kaxigt.
- Du har alltid rätt gumman, Sa han medans han öppna upp telefonen.
Jag skratta till lite och titta mig i spegeln om allt va som det ska.
Justin kom gående mot spegeln med telefonen i handen och ställde sig tät intill mig.
Vi började att posera lite oseriöst mot spegeln och Justin klickade på ’Ta bild’.
Båda börja fnissa innan vi tog en mer seriös bild.
- Aww, så söt du blev! Sa jag och peka på mobil skärmen.
- Men du blev sötare, Sa han och blicka med ena ögat.
Jag skratta och krama om honom,
- Gaby jag måste gå nu, Viska han i mitt öra.
Jag tryckte honom tätare intill mig och sedan släppte honom med blicken ner i golvet.
Han tog et djupt andetag innan han öppnade dörren till mitt rum och gick med tunga steg ner för trappan med mig efter sig,
Varje tungt steg hörs som en duns på trappan.
När vi kommit ner svänger vi direkt in i hallen och Justin tog sin gråa Supra i handen och sedan drar på sig den och sedan den andra.
Han dra så sakta så möjligt över sig sin jacka och sedan ställer han sig mitt emot mig. Vi tittar varandra i ögonen och Justin ögon var tårfyllda och jag antar att mina med är det.
- Vi ses snart igen älskling, Sa han och jag kände hur en lätt liten tår föl ner från min kind.
Justin tog snabbt upp sin hand och torka bort den.
Han luta sig fram och kysset mig lätt på läpparna, Jag tog min hand genom hans hår.
Vi släppte sakta taget om varandra och han började att gå mot dörren.
Vi sa inte så mycket till varandra, båda hade fast blick i golvet.
- Lova att svara på alla mina sms, lova Justin snälla.
Han nicka med huvudet,
- Jag lovar min älskade älskling, Sa han och låste sakta upp dörren.
- Jag älskar dig Gaby, Sa han och öppnade dörren.
- Jag älskar dig med Justin, Sa jag och lyfte huvudet mot honom.
Han öppna dörren och steg ut,
- Hejdå min underbara älskling, Sa han.
- Hejdå, Sa jag medans jag stod kvar på samma plats som innan.
Han stängde sakta dörren. Jag stod kvar på samma plats och titta rakt på dörren.
Jag vände mig om och börja gå mot soffan i vardags rummet, Jag la mig med en duns i soffan och vände mig mot den stora soffkudden och borra in huvudet.
Jag var så trött av allt gråtande, Mina ögon slöt sakta och efter inte lång stund hade jag somnat i soffan med huvudet nere i kudden.
Jag vakna senare av att telefonen i köket ringde,
- FAN! Sucka jag och reste mig upp, Jag börja halv springa till köket för att hinna svara.
Jag hann att svara i siste sekunden,
- Ja hallå, Sa jag trött.
- Ja hejsan, Vi ringer dig för att fråga om du känner någon som heter Justin Bieber och befann sig i en svart land rover  18:00 ?
Jag svarade snabbt och frågande,
- Ja?
- Det är så här att vi har något tråkigt att berätta..


KOMMENTERA! 

Tror redan att ni kan liste ut vad som har hänt, men ajja.

BRA/DÅLIG?

Kommentarer
Postat av: Mimmi

NEJ HAR HAN KROCKAT :O

den var bra BTW ;D

2011-04-06 @ 21:07:42
Postat av: Amandaa&Juliaa

Läs gärna våran blogg &Komentera



Bwt Bra blogg ;)

2011-04-07 @ 11:30:18
URL: http://justindrewbstory.blogg.se/
Postat av: Emma

no,no,no,no,nono,no,no. snäääälllllaaa låt honom klara sig .hahahah snälla en till idag.

2011-04-07 @ 19:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0