My little sweetheart- Kapitel 28

Hon skratta till lite och luta sig fram mot mig. Hon putta ut sina läppar och pussa mig där hon hade slagit till mig.
Det kändes som en evighet när hon pussa mig, Jag fick tillbaka alla minnen när mamma pussa mig på knät eller i pannan när jag hade trillat av cykeln eller skateboarden när jag va liten…
När hon luta sig tillbaka vakna jag upp igen från evigheten.
Gaby’s Perspektiv
Jag kunde inte låta bli att skratta när jag hade satt mig till rätta igen i sängen.
- Bättre nu då? Frågade jag honom.
- Nja, En gång till kanske, Sa han och peka på sitt ansikte.
Jag fnissa till och luta mig fram igen mot honom.  Jag kysste honom och såg hur han sakta slöt sina ögon, Jag visste att han tänkte på något.
Något bra tänker han på det visste jag.
Jag slutade att kyssa Justin och satt mig tillbaka i sängen igen,
- Bättre nu då? Frågade jag och log mot honom.
Han titta lite osäkert på mig,
- En gång till, Sa han och bet sig i läppen.
Jag luta mig fram enu en gång och precis när mina läppar skulle nudda hans ansikte vänder han huvudet mot mig och kysser mig på munnen.
- Där fick jag dig! Mumla han medans han kysste mig.
Jag skratta till lite och fortsatte att kyssa honom. Han luta sig bak så att han låg på rygg och jag över honom.
Han fortsatte att kyssa mig, Efter en stund var det inte kyssar längre det gick över till hångel.
Jag kände hur Justin tog sina händer och drog dem genom mitt hår.
Han börja leta efter drag kedjan till sin svarta kofta och drog av den och sedan kasta den på golvet.
Han börja kyssa mig snabbare och snabbare. Efter en stund låg jag under och hade Justin över mig.
Vänta! Vad håller jag på med, Jag kan inte detta mera jag måste avsluta detta men Justin verkar vara helt inne i det.
- Nej Justin! Jag kan inte mera, Sa jag och reste mig hastigt upp.
Han tittade på mig konstigt,
- Va?
- Ja, Jag kan inte. Inte än Justin.
- Jaha, Sa han och satt sig på sängkanten.
- Förlåt men inte än, Sa jag och satt mig bredvid Justin på sängkanten.
- Nej det är okej, Jag skulle inte ha börjat, Sa han och tittade på mig.
Jag reste mig upp och börja gå mot min spegel jag hade i rummet och fixa till mitt rufsiga hår.
När jag hade fixat till håret börja jag gå tillbaka tillsängen och ställde mig mitt emot Justin.
Justin’s Perspektiv
När Gaby hade fixat till sitt hår kom hon tillbaka till sängen där jag satt och ställde sig farmför mig.
Jag titta på henne och såg att hon titta ner i golvet.
- Du, Kan vi bara ta en bild tillsammans som jag kan ha som bakgrund bild på mobilen? Frågade jag Gaby med ett brett leende.
Hon lyfte snabbt upp huvudet från golvet och nu tittade hon på mig.
- Ja! Hur visste du att jag älskar ta ego bilder? Sa hon och skratta ..
Hon skratta till lite och luta sig fram mot mig. Hon putta ut sina läppar och pussa mig där hon hade slagit till mig.
Det kändes som en evighet när hon pussa mig, Jag fick tillbaka alla minnen när mamma pussa mig på knät eller i pannan när jag hade trillat av cykeln eller skateboarden när jag va liten…

När hon luta sig tillbaka vakna jag upp igen från evigheten.
Gaby’s Perspektiv
Jag kunde inte låta bli att skratta när jag hade satt mig till rätta igen i sängen.
- Bättre nu då? Frågade jag honom.
- Nja, En gång till kanske, Sa han och peka på sitt ansikte.
Jag fnissa till och luta mig fram igen mot honom.  Jag kysste honom och såg hur han sakta slöt sina ögon, Jag visste att han tänkte på något.
Något bra tänker han på det visste jag.
Jag slutade att kyssa Justin och satt mig tillbaka i sängen igen,
- Bättre nu då? Frågade jag och log mot honom.
Han titta lite osäkert på mig,
- En gång till, Sa han och bet sig i läppen.
Jag luta mig fram enu en gång och precis när mina läppar skulle nudda hans ansikte vänder han huvudet mot mig och kysser mig på munnen.
- Där fick jag dig! Mumla han medans han kysste mig.
Jag skratta till lite och fortsatte att kyssa honom. Han luta sig bak så att han låg på rygg och jag över honom.
Han fortsatte att kyssa mig, Efter en stund var det inte kyssar längre det gick över till hångel.
Jag kände hur Justin tog sina händer och drog dem genom mitt hår och jag rös till.
Han börja leta efter drag kedjan till sin svarta kofta och drog av den och sedan kasta den på golvet.
Han börja kyssa mig snabbare och snabbare. Efter en stund låg jag under och hade Justin över mig, Jag kände hur Justin sakta börja bli lätt svettig.
Vänta! Vad håller jag på med, Jag kan inte detta mera jag måste avsluta detta men Justin verkar vara helt inne i det.
- Nej Justin! Jag kan inte mera, Sa jag och reste mig hastigt upp.
Han tittade på mig konstigt,
- Va?
- Ja, Jag kan inte. Inte än Justin.
- Jaha, Sa han och satt sig på sängkanten.
- Förlåt men inte än, Sa jag och satt mig bredvid Justin på sängkanten.
- Nej det är okej, Jag skulle inte ha börjat, Sa han och tittade på mig.
Jag reste mig upp och börja gå mot min spegel jag hade i rummet och fixa till mitt rufsiga hår.
När jag hade fixat till håret börja jag gå tillbaka tillsängen och ställde mig mitt emot Justin.
Justin’s Perspektiv
När Gaby hade fixat till sitt hår kom hon tillbaka till sängen där jag satt och ställde sig farmför mig.
Jag titta på henne och såg att hon titta ner i golvet.
- Du, Kan vi bara ta en bild tillsammans som jag kan ha som bakgrund bild på mobilen? Frågade jag Gaby med ett brett leende.
Hon lyfte snabbt upp huvudet från golvet och nu tittade hon på mig.
- Ja! Hur visste du att jag älskar ta ego bilder? Sa hon och skratta ..



KOMMENTERA! Inte det bästa jag kunde göra för att har lite bråttom nu men hoppas endå att det blev bra? :)

BRA/DÅLIG? KOMMENTERA :)

Kommentarer
Postat av: Bettan<3

Den ee jättebra!<3

Men meeeeeeeeer!!

Jag hade väntat jätte länge på deta kapitel men det hände inte så mycket :/ men kan du göra det litte mer spänannde på nästa?

2011-04-04 @ 23:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0