My little sweetheart- Kapitel 27

Justin’s Perspektiv
Jag kunde inte hålla mig längre. Jag hatade att visa min svaga, känsliga sida för tjejer men detta gick inte att hålla inne.
Jag önska att jag kunde trolla. Trolla så att hon kunde följa med mig. Jag skulle behöva lämna Gaby i 3 Månader. Det kunde jag inte ens tänka mig att göra..
Jag slöt samma ögonen i en snabb sekund. Jag kände hur Gaby tog sina armar runt mig och la sitt huve mot mig.
Jag släppte sakta henne och börja sakta gå mot hennes fönster i rummet. Men Gaby gick inte efter mig, Jag fortsatte att gå mot fönstret.
När jag hade kommit fram till fönster la jag mina händer på den kalla fönster karmen och titta ut mot trädet där ute.
- Justin, Jag vet att du måste göra detta. För dina fans och jag ska inte hindra dig för de.
Jag vände mig snabbt om mot Gaby och börja gå mot henne.
- Jag älskar mina fan Gaby, Men jag älskar dig enu mera det vet du va ?
Hon titta upp mot mig,
- Men jag älskar dig mera än vad du älskar mig! Sa hon och kram om mig.
- Haha, Nej det gör du inte alls! Sa jag och gav henne en puss.
- Joho! Det gör jag ju visst! Sa hon och putta på mig lite lätt.
- Jaså, Så du vill slås ? Sa jag retsamt och börja gå mot henne.
- Nej Justin, Nej inte kittlas!
Jag börja gå mot henne med förbereda händer. Hon börja springa runt i rummet, Hon visste inte om hon skulle skrika eller skratta.
Jag gick med stora steg och förbered med händerna efter henne.
- Nej Justin! Du vet att jag är jätte kittlig sluta!
Hon börja springa mot sängen, Hon kasta sig i sängen och sedan snabbt drog täcket över sig.
Jag satte mig bredvid henne i sängen,
Jag börja kittla henne med täcket över och hon börja vända och vrida på sig.
- JUSTIN SLUTA FÖR FAN! Tjöt hon medan hon vred på sig.
Jag fortsatte att kittla henne och hon vred och vände på sig enu mera.
- MA,MAMMA HJÄLP!
Nu kunde jag inte hålla mig för skratt längre, Jag skratta så att jag tror grannarna hörde mig.
- JUSTIN DETTA ÄR INTE KU.. Puum.
Med hennes vändande och viftande med armar fick jag hennes hand i ansiktet. Allt stanna, Jag kittla inte hennes och Gaby hade titta fram framför täcket.
- Oj Justin, Förlåt.
Hon satte sig upp i sängen och tog sin hand där hon hade smällt till mig.
- ajj! Sa jag när hon hade lagt sin hand där hon hade smällt till mig.
Hon smällde till mig rätt så hårt,
- Du får faktiskt skylla dig själv för att du inte sluta när jag sa till dig, Sa hon.
Jag räckte retligt ut tunga mot henne, Hon bara skratta åt mig.
Jag tycket att det gjorde så ont, Det kändes som att hela ansiktet hade svullnat upp och att det var helt rött.
- Hur ser det ut? Sa jag och peka mot mitt ansikte.
- Lite rött bara, Blir det bättre om jag pussa dig där du har ont? Frågade hon och log.
Jag nicka till svars som ett litet barn när dem blir frågade om godis.
Hon skratta till lite och luta sig fram mot mig. Hon putta ut sina läppar och pussa mig där hon hade slagit till mig.
Det kändes som en evighet när hon pussa mig, Jag fick tillbaka alla minnen när mamma pussa mig på knät eller i pannan när jag hade trillat av cykeln eller skateboarden när jag va liten…
Justin’s Perspektiv
Jag kunde inte hålla mig längre. Jag hatade att visa min svaga, känsliga sida för tjejer men detta gick inte att hålla inne.
Jag önska att jag kunde trolla. Trolla så att hon kunde följa med mig. Jag skulle behöva lämna Gaby i 3 Månader. Det kunde jag inte ens tänka mig att göra..



Jag slöt samma ögonen i en snabb sekund. Jag kände hur Gaby tog sina armar runt mig och la sitt huve mot mig.
Jag släppte sakta henne och börja sakta gå mot hennes fönster i rummet. Men Gaby gick inte efter mig, Jag fortsatte att gå mot fönstret.
När jag hade kommit fram till fönster la jag mina händer på den kalla fönster karmen och titta ut mot trädet där ute.
- Justin, Jag vet att du måste göra detta. För dina fans och jag ska inte hindra dig för de.
Jag vände mig snabbt om mot Gaby och börja gå mot henne.
- Jag älskar mina fan Gaby, Men jag älskar dig enu mera det vet du va ?
Hon titta upp mot mig,
- Men jag älskar dig mera än vad du älskar mig! Sa hon och kram om mig.
- Haha, Nej det gör du inte alls! Sa jag och gav henne en puss.
- Joho! Det gör jag ju visst! Sa hon och putta på mig lite lätt.
- Jaså, Så du vill slås ? Sa jag retsamt och börja gå mot henne.
- Nej Justin, Nej inte kittlas!
Jag börja gå mot henne med förbereda händer. Hon börja springa runt i rummet, Hon visste inte om hon skulle skrika eller skratta.
Jag gick med stora steg och förbered med händerna efter henne.
- Nej Justin! Du vet att jag är jätte kittlig sluta!
Hon börja springa mot sängen, Hon kasta sig i sängen och sedan snabbt drog täcket över sig.
Jag satte mig bredvid henne i sängen,
Jag börja kittla henne med täcket över och hon börja vända och vrida på sig.
- JUSTIN SLUTA FÖR FAN! Tjöt hon medan hon vred på sig.
Jag fortsatte att kittla henne och hon vred och vände på sig enu mera.
- MA,MAMMA HJÄLP!
Nu kunde jag inte hålla mig för skratt längre, Jag skratta så att jag tror grannarna hörde mig.
- JUSTIN DETTA ÄR INTE KU.. Puum.
Med hennes vändande och viftande med armar fick jag hennes hand i ansiktet. Allt stanna, Jag kittla inte hennes och Gaby hade titta fram framför täcket.
- Oj Justin, Förlåt.
Hon satte sig upp i sängen och tog sin hand där hon hade smällt till mig.
- ajj! Sa jag när hon hade lagt sin hand där hon hade smällt till mig.
Hon smällde till mig rätt så hårt,
- Du får faktiskt skylla dig själv för att du inte sluta när jag sa till dig, Sa hon.
Jag räckte retligt ut tunga mot henne, Hon bara skratta åt mig.
Jag tycket att det gjorde så ont, Det kändes som att hela ansiktet hade svullnat upp och att det var helt rött.
- Hur ser det ut? Sa jag och peka mot mitt ansikte.
- Lite rött bara, Blir det bättre om jag pussa dig där du har ont? Frågade hon och log.
Jag nicka till svars som ett litet barn när dem blir frågade om godis.
Hon skratta till lite och luta sig fram mot mig. Hon putta ut sina läppar och pussa mig där hon hade slagit till mig.
Det kändes som en evighet när hon pussa mig, Jag fick tillbaka alla minnen när mamma pussa mig på knät eller i pannan när jag hade trillat av cykeln eller skateboarden när jag va liten…


OMG! FÖRLÅT,FÖRLÅT & FÖRLÅT FÖR VÄRLDENS FATTIGASTE,TRÅKIGASTE OCH MEST OINTRESSANT DELEN EVER!

Det kommer att bli bättre jag lovar, när jag har kommit in i det. Har inte skrivit på över en vecka så har helt tappat det. Men förlåt! :/

Men om det bli mkt kommentarer kommer det upp en till idag och det en mkt bättre!


Kommentarer
Postat av: RT bieberlover

Gud va gulligt av GABY:) Meeeeeeeeeer idag och varje novell är intressant så du vet bara <3

2011-04-04 @ 19:44:16
Postat av: Mimmi

Jag tyckte den var bra :)

2011-04-04 @ 20:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0