Svar till "Anonym" !

Anonym om Naaawie :'):
Uppdateringen suger :/ Men man förstår ju att ni har ett liv utanför datorn också. Men när får vi nästa kapitel? :)
Svar: Jo vi försöker verkligen. Jag har NOLL NADA ZERO idéer, Matti har tydligen men hon måste "komma igång" med skrivandet, om du fattar vad jag menar?
Så jag vet tyvärr inte när nästa del kommer upp!
/Nella.




Matti says: Tungt med dåligt samvete jag fick nu:/ Asså, det är 70 dar kvar tills jag flyttar hem och dansen.
Jag hade lite ideer men jag bor i helvetet just nu, så jag har det, men så fort jag hittar en minut att skriva och försöker(det är typ alltid på bussen på G nån stans) så försvinner allt och det blir tomt där uppe.
Jahup, vad gör man dådå?
Jag ska nu sätta mig och läsa igenom det jag skrivit och försöka skriva lite mer, det blir säkert ett kort chapter, men det e bättre än inget?
En grej till, ni är ura dåliga på att kommentera, släng in några peppande kommentarer med AWSOME feedback på de senaste captrerna och jag kommer igång på 2 sek.
Xoxo Matti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0