It's A Thin Line Between Love And Hate - 8 - Boonroe

Previous;
Jag skrattade förvånat och satte mig ner på min plats igen för att kolla på hans tal. Han var så glad att han knappt fick fram något, men när han var klar så kom han ner. Ännu gladare än innan, om det ens är möjligt alltså. Hela han verkligen strålade av lycka. Han tittade på mig och log stort. Jag skrattade och log tillbaka.


"Justin, VARFÖR?" Utbrast jag surt och vände min dator mot honom.
.
Han hade tagit ett kort på mig när jag hade somnat framför datorn med min familjs hund Baylor.
With Baylor
.
"För att ni såg så söta ut att jag inte kunde låta bli." Svarade Justin oskyldigt. Jag kollade drygt på honom och började tänka på hur jag skulle hämnas på bästa sätt.
*
Jag fortsatte rota efter papprena om min födelseattest när jag hittade en mapp som det stog
"Kitty och Melody Moonroe" på.
Av ren nyfikenhet så öppnade jag den och tog upp det första pappret. Det skulle jag inte ha gjort. Jag frustade till och kastade mig nerför trappräcket. Mamma,pappa, Pattie och Justin satt i köket. Om jag ens borde säga mamma och pappa?
.
"När hade ni tänkt berättade det här?" Röt jag förbannat och kastade mappen på bordet.
"Hur.. var..?" Sa "mamma" nervöst.
"Hade ni ens tänkt berätta det alls, vet Justin och Pattie?!" Fortsatte jag hårt.
"Nej de vet inte. Kitty vi tänkte berätta det när ni är mogna nog.." Började "pappa" lugnt.
"NÄR VI VAR MOGNA NOG?! SKOJJAR DU ELLER JAG ÄR FÖRFAN 18 ÅR!" Skrek jag så högt att alla hoppade till.
"Vad pratar vi om egentligen?" Undrade Pattie försiktigt.
"Jag och Melody är adopterade." Väste jag.
Justins blick brände på mig, men jag hade ingen som helst lust att besvara den just nu.
.
"Kitty, sätt dig ner så vi kan prata lugnt och.." Började mamma.
"Nej, här ska inte pratas om någonting, jag hatar er!" Fräste jag och rusade ut genom dörren.
"KITTY!" Ropade Justin högt från trädgården.
.
Jag vände mig om och såg på honom där han stog innanför staketet.
.
"JAG VILL VARA IFRED! MEN JAG KOMMER TILLBAKA.. NÅGON GÅNG" Skrek jag till svar och vände ryggen åt honom igen.
.
Jag började strosa runt lite på gatorna när en massa killar med stora kameror kom fram och var allt för närgågna. Paparazzis såklart. Jag suckade högt och gjorde mitt bästa för att ignorera de. Mina små utbrott är int roliga. Bara de inte rör mig. Vad som helst förutom rör mig. Min mobil började ringa så jag tog upp den efter att ha lyckats få papzen på avstånd.
My cellphone

"Kitty?" Svarade jag och gav papzen ännu ett ont öga.
"Var är du?!" Undrade Justin oroligt.
"Ute, du kan säkert gå in på internet och kolla, paparazzis finns precis överallt." Sa jag lågt.
"Just det. Jag borde inte ha kysst dig." Sa Justin tyst.
"Spela roll nu, vårt förhållande hade väl ändå kommit ut någon gång?" Svarade jag uppmuntrande.
"När kommer du tillbaka då?" Frågade Justin.
"Jag vet inte, pallar inte just nu." Sa jag och satte mig ner under ett träd.
"Var är du? Jag kan hämta dig. Du kan bo hos mig och mamma sålänge!" utbrast Justin.
"Ehrm, jag sitter under det där trädet duvet, utanför starbucks, men jag måste packa och jag vill inte åka dit just nu." Svarade jag.
"Det fixar mästaren. Jag kommer om 5 minuter." Sa Justin och la på.
.
Den killen är konstig. Riktigt jävla störd. Men jag gillar det. Han är då iallafall inte som någon annan kille jag någonsin har träffat i hela mitt liv. Bara han packar ner rätt grejer. Och inte värsta fula kläderna som "mamma" har gett till mig och sagt något i stil med "De här kläderna hade jag i min tonår." De kläderna är bara hur fula som helst. Hur kan hon inte ha blivit söndermobbad, och ännu större fråga. Hur kunde "pappa" gifta sig med henne? Jag menar hon är tråkig,pedantisk ,överkontrollerande ,negativ ,hatisk.. Listan fortsätter förevigt.
.
"Your master is here!" Ropde Justin och vevade ner rutan på sin svarta range rover.
"Var då?" Skrattade jag och hoppade in i bilen.
"kul.." Muttrade Justin surt.
"Yes." Svarade jag och vred på radion.
.
One less lonely girl strömmade ut ur högtalarna opch jag började sjunga med.
.
"One less lonely girl nananananana one less lonely girl nananana" Sjög jag glatt.
"Du kanske ska lära dig texten lite bättre." Skrattade Justin och stängde av radion.
"Hey, jag lyssnade faktiskt!" Utbrast jag surt och satte armarna i kors.
"Framme." Sa Justin och svängde in på uppfarten.
.
Vi gick in under tystnad och tog av oss skorna. Justin gick före och visade vägen till sitt rum, eftersom jag alltid hade vägrat att följa med när min "familj" skulle åka hit.
.
"Jag ska bara byta om kan vi inte gå till stranden sen?" Frågade jag och tog upp ett par kläder ur min slarvigt packade väska.
"Visst jag går ner så länge." Sa Justin och lämnade mig ensam.
****

Bieber + Moonroe = Boonroe 

Vi kan nu helt säkert konstatera att Justin Bieber och söta Kitty Moonroe är ett par. Ett väldigt fint par dessutom. Det första säkra tecknet vi fick var ju såklart från Billboard Music Awards.

Den världskända bilden som cirkulerar runt på hela internet.

Men tidigare idag sågs paret mysa på en strand i närheten av Justins lyxvilla. Ännu ett säkert tecken på att Justin och Kitty är tillsammans. De såg ut att ha det riktigt mysigt tillsammans. Och framförallt så såg de lyckliga ut.

Så mysigt att vi nästan blir lite avundsjuka!


Som sagt.. mysigt ;)
________________________________________________________________________
Sådärja! KOMMENTERA!
Xx/Nellah<3

Kommentarer
Postat av: Fellie

Sjukt awesome! :D

2012-02-06 @ 15:07:03
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: bella

Super!!!

2012-02-06 @ 18:58:22
Postat av: Anonym

Hon heter selena gomez!

Svar: Öhhhh, vad pratar du om....?
jbiieberstory.blogg.se

2012-08-07 @ 08:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0