It's A Thin Line Between Love And Hate - 7 - Award

Previous;
I'm bored, and disappointed. Wanna come over? :D #Disappointed



Jag suckade och stängde igen data locket. Dörren öppnades och Justin steg in.
.
"Peddobear is back." Sa jag och skrattade.
"Vad sa du?" Frågade Justin med ett elakt flin på läpparna.
"INGET!" Sa jag snabbt och drog mitt täcke över huvudet. Han skrattade elakt och drog ner täcket på golvet.
"Vad var det nu du sa?" Frågade han igen och satte sig över mig med hela sin tyngd.
"Peddobear." Svarade jag medans han naglade fast mina ögon i sina. Han log och la sin panna mot min.
"Jag tänkte väl det." Mumlade han och lät sina läppar snudda vid mina.
*
Jag kollade på själv i spegeln och tog på mig den röda klänningen, som Justins stylist hade gett till mig igår.
The red dress.

"Kitty, är du inte klart snart?" Muttrade Justin och knackade på badrumsdörren.
"Jag är inte klar, men du kan få komma in." Svarade jag och låste upp dörren. Han stog lutad mot väggen mittemot dörren och inspekterade mig.
"Du är jättefin." Sa han och log.
"Jag hatar klänningar, kan jag inte få ha på mig typ en magtröja och jeans istället?" Muttrade jag surt.
"Det passar inte på awards." Svarade Justin och tog fram en vaxburk.
"Då tänker jag byta till en svart klänning." Sa jag bestämt och gick mot mitt rum.
"Ryan kommer döda dig." Sa Justin som nu stog i dörröppningen.
"Han kan ju alltid försöka." Sa jag och drog av mig den röda fula klänningen.
"Tro mig, han kommer försöka." Svarade Justin och skrattade.
.
Jag himlade med ögonen och tog fram den enda klänningen jag ägde, en svart. Den är mera öppnad, mera mig. Om ens en klänning kan vara mig.
,
"Vad hette det där vi skulle till nu igen?" Undrade jag och drog på mig klänningen.
"Billboard Music Awards." Sa Justin och log.
"Wää, varför måste jag följa med då?" Sa jag surt och gick tillbaka till badrummet igen.
"För att du är min dejt." Svarade Justin och fortsatte fixa med sitt hår.
"Justin Biebers dejt, omg jag är sååååå exalterad." Sa jag ironiskt och satte på plattången.
"Det borde du vara." Sa Justin och log malligt.
"Trevligt trevligt.." Muttrade jag och kollade på klänningen som satt på min kropp.
"Sluta vara så bitter! Du är jättefin och det här kommer bli kul, okej?" Sa Justin uppmanande.
"Jaja Herr kolla på mig jag är stor boll av solsken kapof kapof!" Sa jag surt och gjorde massa gester med händerna.
"Du är för söt du." Sa Justin och pussade mig på pannan innan han gick ner till vardagsrummet. "Du har 10 minuter på dig innan vi ska vara klara."
.
Jag tog upp plattånen och började platta igenom hela mitt hår. Sen sminkade jag mig och gick ner till de andra som väntade där nere.
*
"DET ÄR KITTY MOONROE!" Skrek alla papzen i munnen på varandra när jag kom ut ur limousinen. Jag log och gjorde som den lite (GANSKA) förbannade Scooter hade sagt åt mig att göra. Han och för att inte tala om Ryan dampade loss totalt när jag kom i min svarta klänning. Jag gjorde en sista pose innan jag lämnade mattan för att Justin skulle ta över.
A last pose.

"Där är du ju!" Sa en välbekant röst och la sin arm runt min midja.
"Hej Justin." Sa jag och log. Jag hade stått och snackat lite med Kreayshawn.
"Kom, de börjar prisutdelningen nu." Sa han lite stressat och drog i mig. Jag ursäktade mig och följde skrattandes efter den stressade men glada Justin.
"Varför skrattar du?" Undrade Justin och smilade.
"För även om det är svårt att erkänna, så är du ganska gullig när du stressar." Svarade jag och log.
.
Justin besvarade mitt leende och tittade mot scenen där ett par kändiskillar som skulle dela ut priserna stog.
.
"Och the digital artist of the year är.. KOM UPP HÄR BIEBER" Sa killen i micken och Justin låt baby började spelas i högtalarna.
.
Han reste sig upp och kramade om mig och Pattie, och gick upp på scenen för att hålla sitt lilla tal. När han var klar så kom han nöjt ner till sin plats igen.
.
"Grattis." Sa jag och log mot honom.
"Tack." Svarade han och vände sin uppmärksamhet mot scenen igen.
"Och the top new artist is.. JUSTIN BIEBER!"
.
Justin reste sig upp ännu gladare än innan och gjorde något som förvånade mig rejält. Han pussade mig på munnen och kramade sen om mig.
He kissed me.

Jag skrattade förvånat och satte mig ner på min plats igen för att kolla på hans tal. Han var så glad att han knappt fick fram något, men när han var klar så kom han ner. Ännu gladare än innan, om det ens är möjligt alltså. Hela han verkligen strålade av lycka. Han tittade på mig och log stort. Jag skrattade och log tillbaka.
____________________________________________________________________________________
Sådär ja !! Delen skriven av mig (Nellah) KOMMENTERA!
/Nellah<3

Kommentarer
Postat av: bella

Super och försökte verkligen hålla in skrattet men det gick sådär:D

2012-02-04 @ 10:42:49
Postat av: Bettan<3

Jättebra! <3

2012-02-04 @ 10:51:49
URL: http://rodbettans.blogg.se/
Postat av: Felizia

Superbra!:D <3

2012-02-04 @ 14:36:04
URL: http://onlyfellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0