It's A Thin Line Between Love And Hate - 15 - What.The.Fuck.

Previous;
"Hej bro!" Sa Scooter och kramade mig på ett killsätt.
"Hey Scoot." Svarade jag och flinade.
"So, let's start." Sa han och pekade in mot studion.



När jag äntligen kom hem från studion så satt Kitty i sin säng med datorn i knäet.
"Hej shawty." Sa jag och drog upp henne i mitt knä. Hon var inne på facebook.
"Hej Justin." Svarade hon och log mot mig.
"Har du hackat din syrras facebook konto?" Sa jag förvånat och skrattade.
"Jaa.." Sa hon och flinade.
"Bad bad gurl." Flinade jag och kysste henne på halsen. Hon log och kysste mig på munnen. Min mage gav ifrån sig ett kurrande ljud, vilket fick Kitty att börja gapskratta.
"Någon som är hungrig?" Fick hon fram efter en stund.
"Kanske lite.." Erkände jag och reste mig upp.
"Jag är faktiskt också hungrig. Kom vi går ner, mamma, pappa och Pattie är nog i stan." Sa hon och rättade till sitt linne. Jag log och följde efter henne ner.

2 veckor senare

"Justin, Kitty! VI ÅKER NU!" Skrek Sunny från nedervåningen.
"Hejdå mamma!" Svarade Kitty och kort därefter smälldes dörren igen. Sunny, Stefan och Mamma skulle åka iväg på "party" hon några kompisar och skulle inte komma hem förens imorgon. Ensamma.
"Såå.. vad vill du göra?" Sa jag och flinade.
Hon flinade sexigt mot mig och kröp sakta mot mig där jag satt på hennes säng.
"Detdu" viskade hon och jag bett mig i läppen.
Hon tvingade ner mig i sängen och kysste mig intensivt, hon smekte mig under tröjan och jag kännde hennes kropp pressas mot min.
Efter det gick allt snabbt, men det var som med allt med Kitty, hon bara körde på.
Och den här gången var jag helt med på vart hon ville.
Jag stönade lågt när hennes hand gled ner i mina kalsonger och gjorde ett intesivt sugmärke på hennes hals.
.
Kittys perspektiv.

What.The.Fuck.
Jag stirrar på bilden av mig och Justin.
Den är inte gammal, inte redigerad, utan ny.
Vafan?! Det här stämmer inte.
När fan hade jag varit på event med Justin?!
Jag sökte snabbt på Boonroe och läskigt många bilder på oss kom upp.
Sen när hade i blibit tillsammans?!
Jag stirrade på två läskiga bilder där jag och Justin stod och grovhånglade.
På en av dem hade han händerna placerade på min pumpa och på den andra hade jag hoppat upp i hans famn.
Jag tittade äklat på bilderna några sekunder innan jag klickade mig in på Melodys collage.
De hade lov.
Alltså.
Melody.
Jag stönade frustrerat och klickade in på en av de största skvaller bloggarna.
Look A Like, Took A Like.


Det nu världs kända paret Boonroe som består av av Justin Bieber, 17, och den tuffa Kitty Moonroe, 18.
Men något stämmer inte?
Kitty har felra gånger setts på flera olika ställen, och det värkar även som om hon går och lägger sig på två olika ställen.
Hemma hos sina föräldrar och i sin egen lägenhet i city.
Vi vet alla att hon dumpade våran kära Justin för några veckor sedan, men de blev sedan oväntat tillsammans.
Har Justin hyrt in en look a like för att visa att han inte är en sån dålig kille?
Är det ett fan som råkar vara otroligt lik Kitty som är i desperat behov av kärlek?
Vi vet i vilket fall som helst att något inte stämmer.
Och det kan komma att skada bådas karriär.

Denna bild tog i fredags kväll klockan 22.45.
På Justin och Kitty 2.
Exakt samma tid togs denna bild på Kitty 1.

När hon uppträdde på en av de större nattklubarna i staden.

Vad fan håller de på med?!
Jag tryckte ner tidningen i väskan och rusade ur lägenheten.
Den lilla horan skulle få stå för det här.
*
När jag väl kommit in i huset störtade jag upp mot mitt rum, men stoppades av höga stönanden.
DE LÅG MED VARANDRA!
Jag stampade irriterat med foten och hörde någon stöna högt innan det blev tyst.
Oh fuck, jag lovar, någon kom.
Jag känner igen det där.
Jag ryckte upp dörren och de drog snabbt täcket om sig.
"NI LIGGER OCH KNULLAR I MIN SÄNG!" röt jag.
"Kitty?!" frågade Justin förvirrat.
"Nej, mormor" röt jag tillbaka och satte drygt armarna i sidan, "JA! Ser du inte det ditt lilla retard!"
.
Justins perspektiv.

Jag var så fruktansvärt förvirrad, men jag visste en sak.
Tjejen jag nyss legat med var inte Kitty. För hon stod och var sjukt sur framför oss.
"Vänta?! Så du är inte Kitty?!" Röt jag och kollade på tjejen som jag nyss legat med.
"Nej." Mumlade hon kort.
"NEJ, för det är min hora till syster som kommer och låtsas spela MIG!" Fräste Kitty.
"Våga inte kalla mig för hora." Väste Melody och ställde sig upp. Hon hade på något vänster lyckats klä på sig igen.
"Jag kallar dig för hora hur mycket jag vill HORA." Svarade Kitty med dryg blick. Melody gav henne en rejäl bitch slap. Kittys ögon brann av ilska och innan jag hann blinka så låg Melody och kved på golvet.
"Om du så mycket som petar på mig igen så kommer du få jävligt mycket mera ont än vad du nyss fick." Röt hon till Melody som låg på golvet. Melody reste sig upp och petade på Kitty. Det borde hon inte ha gjort. För på loppet av en sekund hade Kitty puttat till Melody med sådan kraft att hon flög in i bokhyllan och fick den vält över sig. Steg hördes i trappan och snart stog alla de vuxna i dörren. Det måste ha varit en väldigt rolig syn för de. En arg Kitty i dörren. En Melody med en bokhylla över sig, och mig naken i sängen. De kollade på förödelsen och sen på mig.
"Vad händer här egentligen?" Utbrast Sunny.
"HON kommer hit och låtsas vara MIG. Och det är inte allt, hon går i säng med MIN ex pojkvän, och LURAR Justin totalt att tro att HON är JAG. Det är lågt. Inte ens jag hade sjunkit så lågt. Fan ta dig Melody, din jävla hora." Fräste Kitty. Melody reste sig tyst upp och gick iskallt ut genom dörren. Jag suckade och drog på mig mina kläder. Jag gav Kitty en rejäl knuff påväg ut genom dörren.
"Ajj, vad var det där bra för?" Fräste hon.
"Så ont har jag just nu gånger 1000 på grund av dig och din jävla syster." Svarade jag kallt och sprang nerför trappan. Jag smällde hårt igen dörren och rivstartade min bil, efter ett tag svängde jag in på en bensinmack och vevade ner rutan för att få frisk luft.
Om hon inte vill ha mig, så ska jag inte störa henne något mer.


Delen skriven av mest mej men även Nellah!
Idag åker Nellah hem från den grymma staden sthlm, så, hon kommer inte kunna skriva förns imon.
Jag ska snart iväg på middag hos familjens kompisar, plus att min söta kompisa Saul kommer, plus awsomea Joey och lilla gulliga Neil!
Skriver nog lite ikväll, men det beror på hur min tanke gång är då, klura på den ni!
Puss!



Kommentarer
Postat av: Felizia

Superbra!!:D

2012-02-18 @ 19:37:33
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Anonym

skit bra

2012-02-19 @ 01:26:41
Postat av: lolo

älskaar dinn noveeeeel läser vaje kapitel ungefär 3 gånger

2012-02-19 @ 11:02:48
Postat av: Sandra

Grymt bra mer

2012-02-20 @ 20:33:55
URL: http://justinsmexybieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättebra ;DD

2012-02-21 @ 12:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0