It's A Thin Line Between Love And Hate - 12 - Childhood.

Previous;
Jag ryckte på axlarna och sprang mot tunnelbanan för att inte missa tåget.
*
Jag pustade ut när jag slutligen sjönk ner på sätet och satte min väska bredvid mig.


Jag log stort mot publiken innan jag började mitt jobb. Även om jag har börjat få pengar för det så hade jag lika gärna kunnat göra det utan pengarna. För de flesta jobbar ju för att få pengar. Men jag gör det för att det är jättekul och underhållande. Och publiken älskar det. Det är alltid nästan samma personer som kommer på mina gig. Undrar hur de får reda på vart jag är? Joe kanske skvallrar. Haha, det skulle inte förvåna mig ett dugg. Jag tittade ner på mixterbordet och började vrida och fixa med allt fler knappar.
Jag suckade trött när jag kom in på mitt rum. "Mamma" "pappa", Pattie och Justin hade somnat för länge sedan, så det var väl  bara att göra sig redo för sängen själv. Mina kläder åkte av i en rasande fart innan jag tröttare än jag först trott ramlade ner i sängen ovanpå täcket. Orkar inte ens bry mig.
*
Nästa morgon så vaknade jag av att någon kollade på mig. Jag öppnade ögonen och mötte ett par mörkbruna. Av ren reflex så skrek jag till och ramlade ner från sängen.
.
"Herregud, är det din hobby att ligga som en psyksjuk pedofil och stirra på folk när de sover?" Fräste jag surt och ställde mig upp.
"Haha.. du.. din min.. OMG!" Fick Justin fram där han låg och asgarvade på min säng.
.
Jag tog första bästa hårda grej som jag fick tag på och kastade i hans huvud. Min hårborste. Justin slutade tvärt att skrattade och kollade surt på mig.
.
"Vafan var det där bra för?" Sa han och  gned sig på huvudet.
"Ingen skrattar åt Kitty Moonroe ostraffat, speciellt inte en fjolla som du." Flinade jag och öppnade min garderob.
.
Justin svarade med att kasta hårborsten mot mig. Han missade. Så jag hånflinade mot honom och pekade mot dörren. Han gav mig fingret innan han surt gick ut och smällde igen dörren onödigt hårt. Jag skrattade roat och drog ut dagens kläder. Ett par trashiga jeans, lila skjorta och min leopard bh.
And my leopard bra

jag slängde mig ner för det numera väldigt slitna trappräcket och studsade in i köket med min mobil i handen.
.
"Morning folks!"Utbrast jag och tog ut juicen ur kylskåpet.
"Godmorgon." Mumlade de i kör.
"Har det hänt något eller?" Undrade jag förvånat och vände mig om.
"Nej." Sa "mamma" kort och kollade med en besviken på mitt klädval.
.
Jag himlade med ögonen och kollade vidare på Justin,Chaz och Ryan. Justin satt och åt en macka medans Chaz och Ryan typ glodde ögonen ur sig.
.
"Har ni käkat glosoppa eller?" Fräste jag spydigt.
"Eh nej." Sa de kort och kollade generat på Justin istället.
.
Justin kollade på mig med en oläslig min innan han skakade smått på huvudet. Jag pallar inte fråga. Ryan och Chaz sa något lite lågt till Justin så att han typ ryckte till innan han reste sig upp och drog iväg mig.
.
"Vad är det Justin?" Undrade jag förbryllat och kollade på honom.
"Måste du verkligen ha på dig det där? Kan du inte ha typ.. ett linne också?" Sa han och granskade mig med kritisk blick.
"Vadå är du min morsa eller?" Undrade jag och satte mina armar i kors.
"Nej men du har ju faktiskt en pojkvän nu.. och det ser faktiskt lite.. horigt ut." Svarade Justin.
"Ursäkta!?" Röt jag högt.
"Du hörde vad jag sa!" Invände Justin surt.
"DU ÄR INTE MIN MORSA, OM VÅRAT FÖRHÅLLANDE SKA FUNKA SÅ FÅR DU TA OCH ACCEPTERA HUR JAG FUNGERAR OCH HUR JAG SER UT!" Skrek jag högt och kollade drygt på honom.
"JAHA, MEN DÅ FÅR DET VÄL VARA DÅ! JAG HAR MIN KARRIÄR, OCH MINA MINST SAGT ÖVERBESKYDDANDE FANS! DU FATTAR INTE VAD DE HADE SAGT OM DE FICK VETA ATT DU VAR MIN FLICKVÄN, I OCH MED ATT DU KLÄR DIG SOM EN JÄVLA HORA!" Skrek Justin argt tillbaka.
"Idiot!" Fräste jag och sprang upp på mitt rum, jag smällde hårt iegn dörren och drog fram närmsta väska.
Nu var det fan slut på det här.
Jag pallade inte skiten, jag skulle ut dit, min banrodm va över.
Jag skulle inte komma tillbaka, jag packade ner hela min garedrob i en svart bag och stängde den hastigt.
Jag kastade ut den genom fönstret och packade det sista, jag snodde lite pengar från pappas skrivbord, typ, 300 tusen, jag vet inte varför han hade dem där, sedan drog jag på mig väskan och åkte ner för trappräcket, jag skulle komma tillbaka och hämta lite i taget, utan att de skulle märka något.
Jag gick ut till de andra som såg chockade ut, jag kastade en blick på de och stoppade ner två vatten flaskor och lite frukt.
"Jag drar nu losers" muttrade jag surt, jag och Justin var tillbaka på ruta ett.
"Förlåt älskling." mumlade Justin och försökte dra in mig i sin famn, jag gjorde en bitchig sjäst som för att säga, talk to the and, biatch.
Sedna gick jag ut till hallen, innan jag smällde igen dörren hårt efter mig.
"Horan utgår" sedan flög dörren iegn och jag lovar, hela huset skakade.
Jag gick tillbaka till baksidan och drog upp min bad över axeln, sedan stack jag.
Jag hade i hemlig het köpt en liten lägenhet en bit in i centrala Atl.
Jag hoppade på t-bannan och drog ut dit.
Jag var fri.


Delen skriven av mig och Nellah!
Puss!
Xoxo Matti

Kommentarer
Postat av: ellen

Du skriver bäääääst!!!!!

2012-02-14 @ 18:42:29
URL: http://justinbieberstoorys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0