Love you like a love song - Chapter 4

"Vi ses senare va?" sa han. "Aarå, men åk inte än, ska bara hämta min skateboard." sa jag flinandes och sprang runt bilen och öppnade bagageluckan och tog ut min skateboard. 
JUSTIN'S PERSPEKTIV:
"Skatar hon?" frågade jag intresserat dom andra. Dom nickade, "Hon är grym!" sa Ryan och log. Melanie dök upp vid dörren igen. "Ses!" sa hon och stängde bildörren och sedan försvann hon in i sitt hus.
(Fortfarande Justin's perspektiv)
Ryan släppte av mig hos mormor Diane och morfar Bruce's hus. "Ses sen då!" sa jag till dom andra och stängde bildörren. Dom brukade alltid vara ute på baksidan när det var sånt här fint väder så jag chansade på att dom var där och gick ut till baksidan. Och mycket rätt, där satt dom i solstolarna. "Mormor, morfar!" sa jag glatt. Så fort dom fick syn på mig reste dom sig upp ur stolarna och sprang fram och kramade om mig länge. "Gud vad vi har saknat dig!" sa mormor. "Detsamma." sa jag och log. Mormor drog ut en till stol och la den jämte sin. Vi satte oss i stolarna och småpratade lite om vad som har hänt osv. 
"Hur länge stannar du då?" frågade morfar och drack en klunk av sitt vatten.
"Typ 2 veckor, Scooter och dom andra tyckte jag förtjänade en break, så sen har jag en månad kvar av min worldtour." sa jag.
"Ska du stanna här i Stratford eller åka hem till Atlanta då?" "Jag stannar nog här så jag kan spendera tid med er och mina kompisar. Mamma kommer ju hit imorgon också." sa jag och log. 

MELANIE'S PERSPEKTIV:
Jag och mamma gick in till köket och plockade fram lite glass. "Jag ska till sjukhuset sen förresten, dom ska bara undersöka mig och så." sa hon. "Okej." sa jag. Vi åt och småpratade lite men blev avbrutna av min mobil. Jag hade fått sms. 
*Kommer du över till Chaz? Justin och dom andra är här :D* skrev Ryan.
"Mamma, när ska du till sjukhuset?" "Om 20 minuter ungefär, hurså?" frågade hon. "Men jag går till Chaz då." sa jag och log. Hon nickade och besvarade mitt leende.
*Ofc, kommer om 5 minuter*
*Vi är på baksidan, ta med dig badkläder :)*
*Okej <3*
Jag la ner mobilen i fickan och sprang upp på mitt rum och bytte om till bikini och drog på mig en leopardmönstrad tröja och ett par ljusa slitna jeansshorts över. Jag drog på mig skorna och sa hejdå till mamma. Sedan tog jag skateboarden och skatade till Chaz. Jag åkte på asfaltsvägen in till baksidan. "Mel!" sa Ryan och allas huvud vändes mot mig. Jag stannade skateboarden och la ner den i gräset. "Whats up?" sa jag och satte mig i Ryans knä eftersom alla stolar var upptagna. Vi satt och småpratade lite. "Ska vi dra ner till stranden? Dör av värmeslag." flämtade Justin. Alla nickade. "Jag måste hem och hämta bikini." sa Nicole. "Jag med!" sa Ryan. Jag började asgarva åt vad han precis sagt. "Oj.. badbyxor asså." sa han och log oskyldigt. Nicole och Ryan sprang bort till sig och Chaz sprang in i huset och hämtade sina badkläder. Justin och jag hade redan på oss. 
"Så hur känner du Chaz, Ryan och Nico då?" frågade Justin.
"Jag träffade Nicole på min första dag i skolan, och vi blev jättebra kompisar, sen träffade jag Chaz och Ryan genom henne." sa jag och log. "Så du är nyinflyttad?" "Ja, jag flyttade in för två månader sen, jag bor typ mittemot Nicole." sa jag.
Vi pratade en stund om allt möjligt tills dom andra kom tillbaka. Jag, Justin och Ryan skatade ner till stranden med Chaz och Nicole som gick bredvid oss. När vi var framme gick vi lite längre bort från allt folk och la ut handdukarna i sanden.

JUSTIN'S PERSPEKTIV:
Chaz, Ryan och Nicole var jättesnabba med att dra av sig sina kläder och springa in i vattnet. Jag skrattade bara åt dom och drog av mig tröjan. Jag sneglade åt Melanie som drog av sig sina shorts och sen sin tröja. Jag kunde inget annat än att stirra på hennes perfekta vältränade kropp. Wow alltså. Jag skakade på huvudet och slet bort min blick från henne. Hon la ner sina kläder i sanden och så fort hon reste sig upp bärde jag upp henne i min famn och sprang ut till bryggan. "HALLÅ VAD GÖR DU? NEJNEJNEJ DU FÅR INTE SLÄPPA MIG I VATTNET!!" protesterade hon högt. Ryan och dom andra började asgarva och nickade åt mig. Jag log mot Melanie innan jag dumpade av henne i vattnet. När hon kom upp till ytan igen såg hon på mig med en mördarblick.
"Det där va inte snällt!" sa hon och klättrade upp för stegen. Jag backade ifall hon skulle göra något. "Ta det lugnt, jag ska inte göra nåt. Vi hoppar på tre, okej?" sa hon. Jag nickade långsamt och ställde mig på kanten jämte henne. "Ett.." sa hon och innan jag hann reagera hade hon puttat ner mig i vattnet. När jag kom upp ur ytan stog hon där flinandes. "Oops.." sa hon och skrattade. Hon gjorde ett snyggt dyk ner i vattnet och simmade mot Chaz, Ryan och Nicole som asgarvade i vattnet. Jag dök under vattnet och simmade till dom. 
Vi larvade oss och hade tävlingar som vem kan hålla andan längst under vattnet, vem som gör det snyggaste dyket och såna saker. Till slut gick vi upp och slängde oss trötta på våra handdukar.

Kommentarer
Postat av: jennie

as grymt !!!!! haha <3 <3 <3 :) :-)

2011-06-28 @ 20:44:09
Postat av: Anonym

Mer! :)

2011-06-28 @ 21:00:01
Postat av: Anonym

Över grym! Meeeer! <3

2011-06-28 @ 23:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0