Svar på tal

Postat av: RT
GUUUUUDD, jag älskar hur du skriver, men kan man inte få välja själv hur hon ser ut, istället för att du typ lägger ut en bild på henne? :)
2011-06-20 @ 17:09:47

Svar:

Tack :) 
Tänkte det först, men eftersom nicole ägaren ville att hon skulle se ut som Victoria Justice går jag efter det, men jag kanske kan lägga in lite mindre bilder på henne, och mer såna man inte ser ansiktet på, så får ni fantisera ut någon tjej själva (: 

Om jag lägger in på Victoria, så låtsas att det är en annan,
eller något. Haha.

Börjar skriva på Kapitel 15 nu iallafall!

UPPDATE: Hej! det är jag Nicole (Ägaren) såg detta och ville bara svara.
Asså jag fick bara önskemål på att hon skulle se ut så ja, jag bestämmde mig för det men självklart kan ni själva tänka er hur hon ser ut!
Men bara för dom som vill att de får en liten svag bild av tjejen.
Och ja, visst skriver Idag awesome?! :DD

Kommentarer
Postat av: RT

Det vore faktiskt bra:) Och du skriver helt awesome idag :D

2011-06-20 @ 21:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0