Novellbloggar

En tjej kommenterade och frågade om jag kunde skriva ner lite novellbloggar jag läser, och självklart kan jag det :D 
Detta är dom bästa enligt mig, verkligen värda att läsa!

Biebzstory.blogg.se
Mydrugisbieber.devote.se
Waytobieber.blogg.se
Biebsordie.blogg.se
Biebercash.blogg.se
Bieb.blogg.se
Bieberdirection.blogg.se
Thejbnovel.blogg.se (den har dock en paus) 
Justbieberstories.blogg.se
Ajustinbieberstory.blogg.se
Justindrewbiebersnoveller.blogg.se
Justinbstories.blogg.se
Justindrewbiebeer.blogg.se
Bieberlicious.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Sandra

Läs gärna våran. Precis börjat på en ny novell, är på kapitel 7, :)

2011-06-25 @ 21:34:38
URL: http://astoryaboutjb.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Lite sent att svara nu kanske..

Men tack så mycket! Läser din novellblogg också! :)

Den är grym btw ;)

2011-07-04 @ 03:33:49
URL: http://justindrewbiebeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0