Love you like a love song - Chapter 20

"Justin, vi ska ha möte nu, vi behöver dig här" sa Scooter. Jag suckade, "Okej, ill be right there" sa jag och la på. Jag öppnade dörren till rummet där Mel och hennes mamma Karen låg, "Jag måste på något möte, sorry! Jag kommer tillbaka så fort jag är klar, okej?" frågade jag. Hon nickade. Jag kramade Melanie innan jag försvann ut genom dörren.



Dagarna rullade på för det mesta som vanligt, jag och Justin blev bara närmare och närmare, och ja, jag gillar honom. Mer än jag borde. Dessutom gillar inte han mig på det sättet. Mamma blev bara svagare och svagare för varje dag som gick, och hon hade runt 3 veckor kvar att leva. Jag gick i stort sett runt och var deppig varje dag, men Chaz, Ryan, Nicole och Justin fick mig glad, iallafall ibland. Imorgon ska Justin åka på sin turné, vilket suger. Jag kommer sakna honom så sjukt mycket. Idag var det fredag, och jag hade precis kommit hem från skolan. Hela gänget skulle sova över hos Ryan, sen följer vi med Justin till flygplatsen imorgon. Jag tog fram min adidas-väska och packade ner morgondagens kläder, plattång, smink, pyjamas, bikini och tandborste. Vi alla skulle mötas hos Chaz när vi var klara, förutom Justin, han skulle hämta mig med bilen. Varför vet jag inte, jag bor typ bara 10 minuter från Ryan. Jag tog med mig väskan och gick ner för trappan. Jag knöt mina lila converse och gick ut. Jag låste ytterdörren efter mig och väntade på Justin. Min mobil plingade plötsligt till. Jag tog upp mobilen, Justin<3 stog det på skärmen. "Förlåt för det tog tid, jag kommer nu<3" Jag tänkte precis svara när jag hörde en bil. Jag tittade upp och där kom Justin. Han stannade vid trottoaren och jag hoppade in och stängde dörren efter mig. Jag gav honom en snabb kram.
"Alltså jag kunde gått själv, det är ju nära" sa jag och knäppte bältet. 
"Jag ville vara själv med dig.." sa han och började köra. Jag kände hur mitt hjärta bultade snabbare.
"Jaså? Varför då?" sa misstänksamt. Han slängde en blick på mig sen tillbaka på vägen igen. Han såg ut att fundera lite. "No reason" sa han till slut. 



JUSTINS PERSPEKTIV
Fan, varför kan jag inte bara säga att jag gillar henne?! Jag gillar henne så jävla mycket, men jag är för feg för att säga det. Om jag berättade hur jag kände för henne, och hon inte känner samma sak skulle det bara förstöra våran vänskap. Ryan vet om hur jag känner, men han har inte berättat något för henne som tur var. Jag tänkte inte mer på det utan pratade med Mel som vanligt tills vi var framme. Hon tog sin väska och hoppade ut och stängde dörren efter sig. Jag låste bilen och följde med henne in till huset.
"JUSTIN AND MEL IN DA HOUSE!" ropade hon och jag skrattade till. Vi tog av oss skorna och gick ut till baksidan till poolen där alla var och fjantade sig i vattnet.
"MEEEEEEEEEL!" skrek Chaz överdrivet och hoppade på henne. "Hej på dig med Chaz" skrattade hon och satte sig på poolkanten och doppade fötterna, och jag gick och gjorde samma sak.
"Jag går och byter om till bikini!" sa Melanie efter ett tags pratande och reste sig upp. "Me too" sa jag och följde med henne in. Vi sprang upp för trappan tog fram våra badkläder. Melanie låste in sig på badrummet och bytte om. En stund senare kom hon ut i svart bikini, och allt jag kunde göra var att stirra. Jag bet mig i läppen, fan vad snygg hon är. Hela Melanie är perfekt.
"Justin! Stirra inte!" skrattade Mel och slog mig löst på armen. "Sluta var så snygg då" sa jag och låste in mig på badrummet och bytte om. Denna gången stirrade Melanie på mig när jag kom ut. Hennes blick fastnade på min mage. Jag log för mig själv. "Melanie! Sluta stirra!" härmade jag henne. Hon tittade upp och lipade mig mig innan hon gick ner för trappan och ut till dom andra.


Kommentarer
Postat av: jennie

haha sluta stirra då !!! <3 <3 love it jag har varit borta i i 4 dager så hadde inget inter net !!! as grymt !! <3 <3

2011-07-10 @ 16:35:07
Postat av: elena

super bra mer

2011-07-10 @ 18:53:34
URL: http://myjustinstorys.blogg.se/
Postat av: Gabbi

awww sååå gulliga :D

2011-07-10 @ 19:35:44
Postat av: Anonym

jättebra mer! :D

2011-07-10 @ 20:26:47
Postat av: Bettan<3

HAHAH Såå sööötta!!

Meeeeeeeeeeeeeer!!

2011-07-11 @ 05:16:44
Postat av: Mitt Liv

Hej vill du ha en ny design ? :D

2011-07-12 @ 11:43:50
URL: http://justhewayim.blogg.se/
Postat av: Mira

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din sida - den har verkligen potential :)!

2011-07-12 @ 18:46:26
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Smsa Låna

Kul sida! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-19 @ 10:07:00
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0