Love me or let me go - Chapter 40

Jasmine Villegas photoset
JASMINES PERSPEKTIV
Jag står mot väggen och spionerar på Demi och Justin som sitter vid fontänen. Dom skrattar och äter glass och det gör mig bara så illamående att se dom så glada tillsammans.
Jag måste göra något åt det här. Jag måste få dom att göra slut. Om jag får igång ett bråk mellan dom, så kan jag säkert få över Justin på min sida. Jag vet hur ledsen han blir när något händer i honoms förhållande,  så han kommer inte ens märka vad jag håller på med.
Jag får syn på några paparazzis som står på avstånd och fotar Justin och Demi. Fan. Jag kan inte riskera att dom får bilder på mig när jag står och spionerar på dom, så jag går tillbaka till hotellet. Jag måste tänka ut något. 


DEMI'S PERSPEKTIV:
"Deeeemi! Din glass rinner!" utbrister Justin och jag slickar upp glassen i sista sekunden som höll på att rinna ner på mina byxor.
"Skills" säger jag och han himlar med ögonen. Vi pratar om allt möjligt och plötsligt trillar Justin ner i fontänen och hans glass har trillat ner på marken.
Jag börjar gapskratta så jag tappar glassen i marken jag också vilket bara får mig att börja skratta ännu mer och ännu högre så flera stycken står och glor på mig som om jag var dum i huvudet, men spärrar upp ögonen när dom ser självaste Justin Bieber i fontänen.
Justin börjar gapskratta med mig och snart står vi och skrattar högt så vi knappt kan andas.

"Trillade du bara i helt random eller?!" skrattar jag och jag ser hur han försöker få fram ord mellan sina skrattattacker.

(skit i bakrunden och tanten som sitter framför henne haha)

"Ja! Ska du hjälpa mig upp eller inte?" skrattar han och sträcker fram handen. Tveksamt närmar jag mig honoms hand men jag kan se flinet i honoms ansikte så jag drar undan handen.
"Äh, kom här!" säger han och drar tag i min hand så jag åker plums ner i vattnet. När jag kommer upp igen börjar vi återigen gapskratta och börjar skvätta vatten på varandra.
"Här får ni inte bada!" säger någon med en riktigt mörk och läskig röst plötsligt. Vi vänder oss om och får se en stor och muskulös man med kostym. En vakt.
Jag och Justin utbyter blickar och skvätter vatten på honom. Vi fattar tag i varandras händer och springer upp ur fontänen och bort mot gräsplanen.
Vi lägger oss i gräset och låter solen värma våra kroppar. Jag kryper upp så jag ligger med mitt bakhuvud på hans mage och stirrar upp i himlen samtidigt som jag leker med honoms fingrar.
Jag lyfter upp huvudet och pressar mina läppar mot honoms och lägger mer ner igen.
"Jag saknade dina läppar" säger jag samtidigt som jag blundar och känner hur solens strålar bränner mot min kropp.
"Fuck, paparazzis" säger Justin och jag öppnar ögonen. Han nickar mot husen och jag ser hur några paparazzis diskret försöker knäppa bilder.
"Kom" säger jag och reser mig upp. Jag sträcker ut handen och Justin fattar tag i den och reser sig upp. Vi ignorerar alla paparazzis som förföljer oss och går och pratar och skrattar hand i hand som vanligt.

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

mer :D

2011-07-31 @ 17:16:50
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Melina

Jätte bra :D

Jag gillar inte Jasmine :(

2011-07-31 @ 17:49:23
Postat av: Bettan<3

Jättebra! <3

Meeeeeeeeeeer!!

2011-07-31 @ 19:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0