Love me or let me go - Chapter 38

Ryan kommer ut bara några sekunder senare. Vi sitter på baksidan och pratar om allt möjligt och har allmänt roligt, precis som förut.



Dagarna har flytit på hur snabbt som helst, antar att tiden går snabbt när man har kul. Varje dag har vi umgåtts med Ryan och Chaz, och självklart Jeremy, Jaxon och Jazzy.
Det kommer bli riktigt tråkigt av att lämna dom, men jobbet kallar. Jag börjar sakna Carro också, vi smsar varandra typ hela dagen, tydligen har hon skaffat sig en pojkvän där borta, Pontus tror jag han hette. 
På vägen till flygplatsen skrattar vi och pratar på som vanligt, men när vi ska kliva in i Justin's privatget blir alla allvarliga och deppiga. 
"Det var kul att se dig igen Demi" säger Jeremy och omfamnar mig. "Dig med" ler jag innan vi släpper taget. Jag säger hejdå till Chaz och Ryan och kramar dom båda. 
"Vi får ses igen" ler dom och jag nickar. "Absolut"
Jag sätter mig ner på huk framför Jazzy och Jaxon.
"Kan jag få en hejdåkram?" säger jag och Jazzy nickar ivrigt medans Jaxon mest ser lite blyg ut. Jag sträcker ut armarna och dom båda lägger armarna om mig.
"Aw" ler Justin och jag ställer mig upp. 
"Hejdå" säger vi och vinkar innan vi kliver på flyget. Vi skulle till Japan, så det var en bit att åka. 
Jag sätter mig i sätet jämte Justin och knäpper på bältet. Jag lutar mig mot Justin och vilar huvudet mot honoms axel. Det har varit en helt otrolig vecka, vi har inte haft en enda tråkig stund.
Chaz och Ryan är verkligen underbara personer, dom påminner lite om Justin, eller ja, Justin's busiga sida. Dom älskar att pranka folk, speciellt mig, men det lyckas dom inte med så ofta. 
Dom har försökt ett antal gånger under veckan men dom har misslyckats.
Jo, en gång lyckades dom faktiskt, då dom hällde en vatten hink över mig, men annars har dom försökt sminka mig när jag sover, men jag vaknar alltid innan dom hinner göra något fult, eller så försöker dom putta i mig i poolen, men då drar jag antingen ner dom med mig, eller puttar ner dom istället. Jag känner dom så väl när det gäller pranks så jag är alltid beredd.
Jag flinar lite för mig själv och suckar lyckligt. 
"Trött?" undrar Justin och jag nickar. 
Han lägger armen om mig och drar mig intill honom. Jag blundar och försöker somna men även om jag känner mig trött är jag ändå pigg.
Jag tar ut min Sour Patch Kids godispåse ur väskan och öppnar den. Jag tar en godis och tänker precis stoppa den i munnen när Justin biter tag i den och sväljer. 
"Vafan" säger jag och han flinar oskyldigt. 
"Nu får du inget bara för det" säger jag och flinar ondskefullt. Han putar med underläppen och spelar sårad.
"Hur.. kan du göra så.. mot mig.." säger han och låtsas torka en tår. 
"Du är sån tönt!" skrattar jag medans Justin ser förolämpad ut och lägger handen över bröstet.
Jag tar upp en godis ur godispåsen men håller den åt sidan så inte Justin ska få tag i den och kastar upp den i luften för att fånga den i min mun.
"Nej" mumlar jag när den hamnar i mitt knä. Jag testar återigen. "Nej" mumlar jag när jag missar igen.
"Äh, ge mig godispåsen så ska jag visa dig" säger han och sträcker sig efter påsen men jag smäller till hans hand löst. 
"Bra försök" säger jag men ändrar mig när han gör sitt gulliga puppyface som jag inte kan säga nej till. Jag suckar uppgivet och räcker honom godispåsen.
"Woho!" säger han och pussar mig på kinden och tar påsen. Jag lutar mig bakåt i sätet och granskar Justin när han sitter och proppar i sig godis. Även om han är världens kändaste tonåring så är han fortfarande dom vilken kille som helst. Förutom att han är 1000000 gånger bättre.
Justin's privatjet

Kommentarer
Postat av: Bettan<3

Jättebra!! <3

Meeeeeeeeeeeeeeeer!!

2011-07-30 @ 20:15:41
Postat av: Johanna

mer mer :)

2011-07-30 @ 20:17:47
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0