Love me or let me go - Chapter 32

Intervjuven flyter på och vi har riktigt kul, som vanligt. Vi pratar om både oseriösa och seriösa saker, och efter ungefär 40 minuter var vi klara och redo för att åka tillbaka till hotellet igen.



När vi bytit om till våra vanliga kläder och ska gå ut till bilen stötter vi på ett par söta fans. 
"Kan vi få ta en bild med er två?" säger en brunhårig tjej med en grå tröja. 
"Självklart" säger Justin och ler. Jag hänger på och vi ger hennes kamera till Kenny. Vi ler och när blixten kommer ger han tillbaka kameran. Dom tackar och får varsin kram av oss.
"Kan ni signera lite saker åt oss?" frågar en tjej i turkos tröja och dom andra nickar ivrigt.
"Sure" säger Justin och tar emot dom två kamerorna två ena tjejerna räcker fram. Den tredje tjejen räcker mig en fin vit iphone och en svart tuschpenna.
"Kan du signera min mobil?" ler hon.
"Absolut!" ler jag och skriver mitt namn, men inte för stort, så Justins också får plats. 
"Tack" säger hon och ler brett. "Varsågod sötnos!" ler jag och när Justin signerat dom andras tjejernas kameror signerar han hennes iphone. Tjejerna med kamerorna ber mig signera deras kameror och självklart ställer jag upp för det. Dom tackar och springer iväg överlyckliga och vi skrattar lite innan vi fortsätter bort mot parkeringen. 
Så fort vi kommer ut möts vi av en massa paparazzis som skriker ut en massa frågor i mun på varandra så man knappt hör vad dom säger. Kenny gör sitt jobb och håller dom borta från oss och vi sätter oss i bilen. Kenny sätter sig i förarsätet medans vi sitter i baksätet. 
Justin ler mjukt mot mig och allt jag vill just nu är att kyssa honom, men då skulle det komma ut över nyheterna allt för snabbt. När vi kommit ut på vägen, ur synhåll från alla paparazzis och fans trycker Justin sina läppar mot mina och kysser mig passionerat. 
"Get a room" flinar Kenny och stannar vid rött ljus. Jag avslutar kyssen för att fnissa. 
"We will" säger Justin och Kenny himlar med ögonen medans jag skrattar.
"Ni två knäppa ungar ni" skrockar han och kör när det blir grönt ljus igen.
"Förresten, du vet att vi har ledigt en vecka imorgon?" säger Justin och leker lite med mina fingrar.
"Just det!" ler jag och tar upp mobilen för att kolla klockan - 17.13. 
"Jag ska till Stratford så jag kan hälsa på Chaz, Ryan, Pappa och mina syskon, och jag vill att du ska följa med" ler han och jag brister ut i ett leende.
"Självklart! Det var längesen jag träffade dom" säger jag och lutar mitt huvud mot honoms axel.
"Bra" säger han och flätar in sina fingrar i mina. För mer än ett år sen träffade jag Chaz, Ryan, hans pappa Jeremy och hans syskon Jaxon och Jazmyn. Jag, Chaz och Ryan blev väldigt nära vänner, och jag kom superbra överens med hans pappa, även hans urgulliga syskon. Jag har träffat dom runt 4-5 gånger sen dess, eftersom både jag och Justin är upptagna hinner vi inte träffa dom så ofta. 
Kenny svänger runt hörnet och vi ser ett par tjejer med Justin Bieber-tröjor på sig. 
"Stanna bilen!" säger Justin plötsligt och han nickar mot tjejerna. 
"Men Justin, måste du ta det nu?" säger Kenny och stannar vid trottoaren en bit från tjejerna.
"Yes, det är mina fans" säger han och rullar ner fönstret. 
"Ey, tjejer!" ropar han med ett leende och tjejerna vänder sig om. När de ser vem som nyss ropat börjar dom springa mot bilen i full fart med stora leenden på ansikten. Några av tjejerna börjar gråta och tar sin hand för munnen. 
"Hej!" ler Justin och jag vinkar lite smått. Justin tänker precis resa sig upp när ett par paparazzis dyker upp runt bilen och Justin suckar.
"Sorry, ser ut som jag får stanna i bilen" säger Justin och ler lite smått.
"Det är lugnt! Alltså oh my bieber, kan inte fatta att det är du! Snälla signera det här!" babblar dom på och jag börjar automatiskt le, hans fans är så gulliga.
De räcker fram saker till oss båda som vi signerar, men tillslut var vi tvugna att dra vidare för det blev allt för många paparazzis. 

"Vi måste nog åka nu, men ha det bra!" ler Justin och Kenny startar bilen.
"Hejdå Justin, hejdå Demi!" säger dom och vinkar ivrigt.
"Hejdå tjejer" ler jag och Justin rullar upp fönstret och Kenny börjar köra mot hotellet igen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

mer mer :d

2011-07-28 @ 21:21:21
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: emma

längtar tills nästa!! :D

2011-07-28 @ 21:39:34
Postat av: Anonym

Kan inte vänta på nästa del :)

2011-07-28 @ 21:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0