Love me or let me go - Chapter 19

Justin öppnar långsamt ögonen och suckar när han ser att det är jag.
"Vad vill du?" säger han och sätter sig upp.
"Jag ska säga det du förtjänar, sanningen, och du ska lyssna på varje ord jag har att säga" säger jag och tar hans hand.


Hur kommer han ta det här? Jag vet att han gillar Jasmine, man ser det på honom. Han kommer bli helt förkrossad när han får reda på sanningen.
"Kom" säger jag och sätter mig i soffan. Han följer efter och sätter sig jämte mig. Jag tar ett djupt andetag innan jag börjar.


"Justin, jag berättar detta för jag älskar dig, och du förtjänar sanningen" börjar jag. Jag tittar ner i mitt knä och funderar på vad jag ska säga. Jag lägger hans hand mellan mina och tittar i hans ögon.
"Jasmine utnyttjar dig, Justin. Hon är otrogen mot dig" säger jag och tittar spänt efter en reaktion. Han skakar på huvudet och drar undan sin hand.
"Hur kan du ens säga så?! Vi älskar varandra!" säger han upprört.
"Jag vet att du gör det, men lyssna. Hon visste att jag gillade dig från dagen hon kom, och hon sa till mig att du ville ha henne, att du aldrig skulle vilja ha mig, så jag kan sluta försöka. När ni blev tillsammans har hon hela tiden gett mig blickar, när du kramar henne flinar hon hånfullt mot mig. Hon försöker krama och kyssa dig framför mig, hon gör allt för att göra mig avundsjuk. Du vet den dagen jag skrek till henne och sprang in på badrummet? Hon räckte ut tungan till mig när du kramade henne. Jag ville säga sanningen till dig när vi pratade, men jag kunde bara inte, jag trodde att du inte skulle tro mig, och jag vill inte förlora dig. Jag vet inte vad hon sa till dig innan, men jag är inte den enda du borde vara arg på. Ja, jag slog henne, men hon kastade en dricka över mig, och hon sa att jag ska ge fan i dig, för att sen jag sa att jag älskade dig hade du betett dig konstig. Hon sa att jag inte får förstöra allt, speciellt inte när hon har blivit så här känd. Jag sa famewhore till henne, då puttade hon in mig i bilen bakom, och kallade mig hora, då slog jag till henne. Hon skrek att min och din vänskap skulle vara som bortblåst snart, sen stack hon. När jag kom till hotellet hörde jag henne prata i telefon. Hon pratade med en kille. Hon sa att genom att dejta dig får hon en massa publicitet, och att hon och hennes kille skulle bli rika. Hon kallade honom loverboy och sa puss, så någonting måste det vara mellan dom. Anledningen till att jag berättar detta är för du förtjänar sanningen. Jag vet inte hur du kommer ta det, för det är svårt att tyda på din blick, men jag kan inte låta henne köra runt med varken dig eller mig längre. Jag vet att du älskar henne, men det är sanningen om henne" säger jag och andas tungt efter min långa förklaring. 
Han reser sig upp går fram och tillbaka i hotellrummet, chockad över vad jag precis sakt.
"Nej.. nej" mumlar han och en tår rinner ner för hans kind. Nej, jag hatar att se honom ledsen. Jag reser mig upp och kramar om honom, och han besvarar kramen men efter en stund puttar han bort mig.
"Nej, du ljuger, Jasmine är inte sån.." säger han och biter sig hårt i läppen. 
"Jag förstår att det är svårt att tro men det är sanningen, jag lovar" säger jag och precis när jag pratat klart öppnas dörren och in kommer Jasmine. 
"Vafan gör du här?" frågar hon bitchigt och höjer på ögonbrynen.
"Jag har berättat allt för Justin" 

Kommentarer
Postat av: Melina

så jeeeeeevla bra! :OOOOO

2011-07-26 @ 12:05:26
Postat av: emma

åh, om inte justin tror henne kommer jag dö!:o

2011-07-26 @ 12:16:44
Postat av: nayara

OMB merrrr

2011-07-26 @ 12:43:29
Postat av: anna

meeeeeeeer!! den blev såå GOOOD!

2011-07-26 @ 12:44:40
Postat av: Bieberromance.blogg.se

Mera!!:D

2011-07-26 @ 12:55:18
URL: http://bieberromance.blogg.se/
Postat av: Jasmine

awesome :)

2011-07-26 @ 13:16:07
URL: http://kidrauhlstorys.webblogg.se/
Postat av: Anonym

shit vilken bitch!!!! ;o meeeeer!!!!

2011-07-26 @ 17:16:54
Postat av: Emelie

jävla bitch är vad jasmine är.

famewhore är nog de rätta ordet alltså.

tror inte han på Demi nu så vet jag inte vad jag tar mig till..!

2011-08-01 @ 04:30:13
URL: http://emeliiieboren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0