My little sweetheart- Kapitel 6

-Samtal pågår-
- Hallå?
- Hej gumman.
- Du ska komma hem om 10 minuter för att maten är snart färdig.
- Okeeej, suckade jag.
-Samtal slut-

- Mamma sa att jag måste hem och äta, suckade jag..




- Men efter kan vi ju gå ?
- Ja, klart vi kan!
- Jag hämtar dig utanför ditt hus klockan fyra, Tänkte att vi kunde gå ditt tillsammans, du vet ju inte var han bor.
- Ja det blir bra.
På vägen hem kunde jag knappt tänka. Det kändes som att jag skulle svimma, Det pirra i hela min kropp.
Men samtidigt skulle det bli jätte spännande! Men de problemet var om jag skulle berätta till Michelle och Ashely att jag skulle träffa honom.
Eller så skulle jag vänta med att berätta de. Om jag kanske berätta det skulle de hela tiden vara på mig och vilja träffa honom.
Och massa annat, Nej jag tror att jag tar och väntar lite innan jag berättar de till dem.
När jag hade kommit utanför huset gick jag mot brevlåda för att hämta posten.
På vägen till dörren tittade jag igenom all post vi hade fått. Men det var ingen speciell bara massa räkningar.
Jag öppnade ytterdörren och klampa in.
- Jag är hemma!
- Bra, Precis till maten!, ropa mamma
Jag tog av mig skorna och hängde tillbaka väskan på kroken.
Maten va redan serverad på bordet, Innan jag satt mig ner på stolen kasta jag reklamen bredvid pappa.
- Jaha, Hur har det varit idag då ?, Frågade pappa med soppa i munnen.
- Bra, vi ska träffas igen klockan fyra.
Jag såg att pappa lyfte huvet och titta mot klockan. Jag sneade huvet mot klockan.
Den va halv fyra.
- Gaby ska du ut igen ?, Frågade mamma
- Ja och vadå ?
- Nej inget bara undra. Och sen titta hon ner i soppan igen.
Jag vraka i mig soppan som att jag aldrig hade ätit förut.
- Ta det lugnt Gaby, sa pappa.
Jag bara gav tillbaka ett leende till tecken att jag hade hört honom.
Efter att jag hade ätit upp maten gick jag till köket för att lägga in disken i disk maskinen.
När jag lämnade disken gick jag att till hallen, Jag orkade inte med converse så jag tog mina svarat ballerina skor jag bara har använt en gång innan.
Jag tog tag i väskan och sedan gick ut genom dörren. När jag kom ut stod Jaden där,
- Har du ätit dig mätt och belåten nu då? flina han
- Jadå, och gav honom ett smile.
Vi börja sakta gå mot de hållet där man gick till mat affären.
Jag börja känna hur han sakta gick tätare in till mig och hur hans hand nudda min hand.
Jag grep tag i hans han, Jag kände hur pulsen började att gå snabbare och snabbare.
Vi hål kvar händerna till vi va framme, Hela vägen va det knäppt tyst ingen av oss sa ett ljud.
Vi stod framför ett stort vitt hus med en stor mur.
- Här är det! Sa han
Vi gick in genom den stora grinden och plingade på dörr klockan.
Det tog inte lång tid innan Justin öppnade dörren.
Jag kunde inte fatta detta! Jag va röd som en tomat och jag började att bli svettigare och svettigare.
Om inte Jaden skulle vara här skulle jag flibba ut totalt! Jag försökte kontrollera mig själv.
- Tjenare kompis, Sa dem i kör och gav varandra en kill kram, Elle jag en hälsning.
Sen så vände han huvet mot mig istället. Han gick fram ett steg och gav mig en kram.
- Jag hörde att du är ett stort fan av mig, Sa Justin
- Ja, väldigt stort!, Sa jag medans jag rodnade.
- Stig in!
Jag och Jaden gick in genom ytterdörren. Det var väldigt stort där inne.
- Vi är själva hemma så ingen kan störa oss, sa Justin med ett leende.
Jag tog av mig mina skor och la väskan bredvid. Jag titta mig omkring en gång till.
- Kom vi drar upp till mitt rum, Börja Justin medans han stod på fösta tarppsteget.
Vi gick sakta upp mot hans rum, När vi väl va inne hade han två poster på sig själv sen en stor poste av Bayonce uppe på taket ovanför sängen.
Det likna mera ett vanligt tonårsrum som alla andra 16 åringar har.
Han hade en liten ”soffa” i hörnet där Jaden slog sig ner i, Sen satte sig Justin med i soffa. Jag stod fortfarande vi ingången av rummet.
- Kom och sätt sig här Gaby, Sa Justin.
Vänta, Jag kom på att jag hade glömt väskan vi skorna. Min mobil är där, så att mamma inte bli orolig om jag inte svarar.
- Oj, vänta glömde nog min väska där nere ska bara hämta den, Sa jag.
- Nej,nej ta det lugnt sätt dig här så hämtar jag den, sa Justin artigt.
Jag satta mig bredvid Jaden och såg att han tittade på mig. Jag vände huvet mot honom, Han titta mig rakt in i ögonen. Han honungs bruna ögon.
Han kom enu närmare mitt huve och våra läppar mötes sakta…


KOMMENTER! :D

Någon ville att Justin skulle börja komma med i novell. 
Nu börjar han komma med ! :)

5 Kommentarer om ni vill ha del 7 idag! :)

Kommentarer
Postat av: anna

heey :) jag är en ny läsare men vart är 1,2 på novellen xD

2011-02-21 @ 19:39:30
Postat av: anna

heey :) jag är en ny läsare men vart är 1,2 på novellen xD

2011-02-21 @ 19:40:01
Postat av: D

Tck! detsamma :)

länkbyta skulle jag gärna vilja, skriv gärna till mig när ni har lagt till mig så lägger jag till er/dig :)

2011-02-21 @ 19:41:03
URL: http://dieber.blogg.se/
Postat av: savana

mkt bra

2011-02-21 @ 20:36:22
URL: http://jjjustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0