My little sweetheart- Kapitel 12

Jag avsluta kyssen sakta och kolla henne djup in i ögonen,
- Du är någon alldeles speciell, Du har något som ingen annan har.
- Justin. Du är det vackraste jag vet, Viska hon.
- Jag vill gärna att vi blir mer än vänner fast vi inte har träffasts så många gånger.
Hon luta sig mot mig och gav mig en kyss, Tiden stelna till igen.
- Jag älskar dig, viska hon i mitt öra.
- Och jag dig med.
Jag tog min hand och drog den över hennes mjuka, bruna hår.
Gaby’s Perspektiv
Jag kunde inte beskriva med ord hur det var att får den kyssen av honom. Han hade något alldeles speciellt som ingen annan hade.
- Justin kan du kolla hur mycket klockan är, Frågade jag honom med en mjuk röst.
- Klart jag kan, Han drog upp mobilen ur fickan och kolla på skärmen.
- Den är 10 i 6, sa han till mig.
- Ska vi börja dra oss till bilen, för att det börjar bli lite kyligt, Sa jag till honom.
- Ja, Sa han medans han reste sig upp och drog upp mig på benen.
Vi börja gå mot Kannys bil, Medans vi gick ditt la Justin sin hand runt mig och så fortsatte vi att gå mot bilden.
När vi framme framför den svarta stora bilden öppna Justin dörren till mig och jag klev in i bilden och Justin efter mig.
- Hur hade ni det, Frågade Kenny medans han tittade bak.
- Bra! Sa båda i kör med stora leenden på läpparna.
Kenny la gasen i botten och börja köra mot mitt hus, Justin la sin arm runt mig som innan och vi båda titta ut genom fönstret.
- Ungar jag måste bara dra till bensin macken och tanka, Sa Kenny till oss.
- Jaja, Suck Justin tillbaka.
Kenny sakta in och svängde in på macken, Han öppna dörren och steg ut.
- Hade du det trevligt idag? Fråga Justin mig.
- Ja jätte trevligt!
Jag och Justin följde Kenny med blicken när han gick in och betala. Justin tog bort handen från mig och jag titta upp på honom.
Han luta sig fram och gav mig en kyss, Vi höll kvar till vi såg Kenny komma tillbaka,
- Jag älskar dig, Mumla han.
Jag titta upp mot honom och gav honom ett brett leende. Kenny öppna dörren och flög in i bilden. Han satt igång bilen och sen körde iväg.
När Kenny stanna en lite bit från mitt hus sa Justin,
- Jag ska bara följa henne till ingången och sen titta på mig och jag nickade.
Han öppna dörren och jag gick ut efter Justin, Han tog min hand och vi börja gå mot ingången.
Vi gick så sakta vi kunde för att vi ville inte släppa varandra. När vi var framför mitt hus stanna vi upp.
- Jag vill stanna med dig min lilla tjej, Sa och gav mig en stor kram.
- Jag vill stanna hos dig min Bieber, och drog honom in till mig.
Vi släppte sakta och sa hejdå, Han börja vända mot bilen och jag öppna dörren till huset.
- Jag är hemma! Ropa jag.
Jag tog av mina skor och hängde väskan på kroken, Jag börja gå mot köket stolt jag var ju Justin Biebers tjej!
Jag kom in i köket och där stod pappa och diska,
- Hej, Sa han och vände sig om
- Hej!
- Men vad du ser glad ut Gaby idag!, Sa han
- Jaa!
- Men vad är det nu som har hänt?
- Emm.. Inget, Sa jag och titta ner i golvet.
- Inga killar eller något sånt för att då måste vi nog sätta oss ner och snacka.
- Nej!, klart inte. Men var är mamma?
- I affären, sa han
Jag vände och gick upp på mitt rum med ett stort, stort leende på läpparna.
Justin’s Perspektiv
Jag gick mot bilen och satte mig i framsättet, Det va knäppt tyst i bilen eller jag det bara radio som hördes.
Kenny släppte av mig farmför huset och jag sprang i huset så att ingen skulle se mig. Jag öppna dörren och ingen var hemma, Jag tog av mig skorna och gick mot köket för att se om vi hade något godis hemma. Det tog inte lång tid innan jag hitta en full påse med godis. Jag gick till vardags rummet, satt mig i soffan och la på tven.
Jag trycket på kanal 11 där det alltid fans något att titta på. ” Celebrity news” Jag tittade och lyssna noga. Det tog inte lång tid innan dem börja prata om mig
” Justin Bieber ” Och jag blev stolt. ”Har den stora posentationen Justin Bieber,16 hittat en ny tjej?” Och så kom det fram en bild på när jag och Gaby kysser varandra. Jag kasta godiset på bordet och rusa mot min telefon.
- Att jag aldrig kan ha ett privat liv ibland!
Jag gick in på kontakter och sen ner till Gaby, Hon svara direkt.
-Samtal pågår-
-Hallå?!, Hörde jag Gabys underbara röst i andra ändan.
- Hej det är Justin gumman.
- Hej min Bieber, Sa hon.
- du jag har en viktig sak att säga till dig..
- Vad har hänt ?
- Jag titta precis på tv och dom snackar om oss två och dem har fått tag på bilder när vi kysser varandra!
- Redan? Skojar du med mig?
- Nej det är sant! Men bara så att du vet kan du ringa min när du vill om det är några paparatzzi som är efter dig.
- Okej.
- för att jag vet hur dom brukar vara.
- Okej, Jag lovar att ringa dig om det är något.
- Bra gumman, Men vi hörs sen.
- Ja hejdå, sa hon.
-Samtal Slut
Jag la mobilen på soffbordet och byta kanal, Detta kommer att vara svårt att hålla hemligt.
Jag avsluta kyssen sakta och kolla henne djup in i ögonen,
- Du är någon alldeles speciell, Du har något som ingen annan har.
- Justin. Du är det vackraste jag vet, Viska hon.
- Jag vill gärna att vi blir mer än vänner fast vi inte har träffasts så många gånger.
Hon luta sig mot mig och gav mig en kyss, Tiden stelna till igen.
- Jag älskar dig, viska hon i mitt öra.
- Och jag dig med.
Jag tog min hand och drog den över hennes mjuka, bruna hår.
Gaby’s Perspektiv

Jag kunde inte beskriva med ord hur det var att får den kyssen av honom. Han hade något alldeles speciellt som ingen annan hade.
- Justin kan du kolla hur mycket klockan är, Frågade jag honom med en mjuk röst.
- Klart jag kan, Han drog upp mobilen ur fickan och kolla på skärmen.
- Den är 10 i 6, sa han till mig.
- Ska vi börja dra oss till bilen, för att det börjar bli lite kyligt, Sa jag till honom.
- Ja, Sa han medans han reste sig upp och drog upp mig på benen.
Vi börja gå mot Kannys bil, Medans vi gick ditt la Justin sin hand runt mig och så fortsatte vi att gå mot bilden.
När vi framme framför den svarta stora bilden öppna Justin dörren till mig och jag klev in i bilden och Justin efter mig.
- Hur hade ni det, Frågade Kenny medans han tittade bak.
- Bra! Sa båda i kör med stora leenden på läpparna.
Kenny la gasen i botten och börja köra mot mitt hus, Justin la sin arm runt mig som innan och vi båda titta ut genom fönstret.
- Ungar jag måste bara dra till bensin macken och tanka, Sa Kenny till oss.
- Jaja, Suck Justin tillbaka.
Kenny sakta in och svängde in på macken, Han öppna dörren och steg ut.
- Hade du det trevligt idag? Fråga Justin mig.
- Ja jätte trevligt!
Jag och Justin följde Kenny med blicken när han gick in och betala. Justin tog bort handen från mig och jag titta upp på honom.
Han luta sig fram och gav mig en kyss, Vi höll kvar till vi såg Kenny komma tillbaka,
- Jag älskar dig, Mumla han.
Jag titta upp mot honom och gav honom ett brett leende. Kenny öppna dörren och flög in i bilden. Han satt igång bilen och sen körde iväg.
När Kenny stanna en lite bit från mitt hus sa Justin,
- Jag ska bara följa henne till ingången och sen titta på mig och jag nickade.
Han öppna dörren och jag gick ut efter Justin, Han tog min hand och vi börja gå mot ingången.
Vi gick så sakta vi kunde för att vi ville inte släppa varandra. När vi var framför mitt hus stanna vi upp.
- Jag vill stanna med dig min lilla tjej, Sa och gav mig en stor kram.
- Jag vill stanna hos dig min Bieber, och drog honom in till mig.
Vi släppte sakta och sa hejdå, Han börja vända mot bilen och jag öppna dörren till huset.
- Jag är hemma! Ropa jag.
Jag tog av mina skor och hängde väskan på kroken, Jag börja gå mot köket stolt jag var ju Justin Biebers tjej!
Jag kom in i köket och där stod pappa och diska,
- Hej, Sa han och vände sig om
- Hej!
- Men vad du ser glad ut Gaby idag!, Sa han
- Jaa!
- Men vad är det nu som har hänt?
- Emm.. Inget, Sa jag och titta ner i golvet.
- Inga killar eller något sånt för att då måste vi nog sätta oss ner och snacka.
- Nej!, klart inte. Men var är mamma?
- I affären, sa han
Jag vände och gick upp på mitt rum med ett stort, stort leende på läpparna.
Justin’s Perspektiv 

Jag gick mot bilen och satte mig i framsättet, Det va knäppt tyst i bilen eller jag det bara radio som hördes.
Kenny släppte av mig farmför huset och jag sprang i huset så att ingen skulle se mig. Jag öppna dörren och ingen var hemma, Jag tog av mig skorna och gick mot köket för att se om vi hade något godis hemma. Det tog inte lång tid innan jag hitta en full påse med godis. Jag gick till vardags rummet, satt mig i soffan och la på tven.
Jag trycket på kanal 11 där det alltid fans något att titta på. ” Celebrity news” Jag tittade och lyssna noga. Det tog inte lång tid innan dem börja prata om mig
” Justin Bieber ” Och jag blev stolt. ”Har den stora posentationen Justin Bieber,16 hittat en ny tjej?” Och så kom det fram en bild på när jag och Gaby kysser varandra. Jag kasta godiset på bordet och rusa mot min telefon.
- Att jag aldrig kan ha ett privat liv ibland!
Jag gick in på kontakter och sen ner till Gaby, Hon svara direkt.
-Samtal pågår-
-Hallå?!, Hörde jag Gabys underbara röst i andra ändan.
- Hej det är Justin gumman.
- Hej min Bieber, Sa hon.
- du jag har en viktig sak att säga till dig..
- Vad har hänt ?
- Jag titta precis på tv och dom snackar om oss två och dem har fått tag på bilder när vi kysser varandra!
- Redan? Skojar du med mig?
- Nej det är sant! Men bara så att du vet kan du ringa min när du vill om det är några paparatzzi som är efter dig.
- Okej.
- för att jag vet hur dom brukar vara.
- Okej, Jag lovar att ringa dig om det är något.
- Bra gumman, Men vi hörs sen.
- Ja hejdå, sa hon.
-Samtal Slut-
Jag la mobilen på soffbordet och byta kanal, Detta kommer att vara svårt att hålla hemligt.


KOMMENTERA! :D <3

Ge mig idéer på hur den ska fortsätta, Det blir lättare för mig när ni ger mig tips om vad jag ska skriva om! :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

det här kanske inte ni vet oså, men jag måste endå fråga vet ni varför man inte kommer in på http://justinbieber.blogg.se ? det står att den är avslutad eller flyttad, kommer ni in på den?:O



2011-02-25 @ 17:20:44
Postat av: Diana

Besök min novellblogg :) http://www.mylifeismydream.blogg.se

2011-06-03 @ 20:51:04
URL: http://mylifeismydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0