My little sweetheart- Kapitel 10

Jag vinka till honom och han vinka tillbaka.
Jag öppnade dörren och tyst och steg in. Jag tog av mig mina skor, Det var så skönt att ta av dem men jag kände mig så kort igen.
Jag trippa på tå in till mitt rum och stängde dörren sakta. Jag drog bara av mig klänningen och smyckena och la mig direkt i sängen. Jag somnade jätte rätt så snabbt, men efter en timme var jag uppe igen. Jag bara kände hur det banka i huvodet. Jag var tvungen att spy. Jag sprang med tysta trippande steg till toaletten, Där hände då de som jag gick till toaletten för att göra.
Jag gick tillbaka till rummet och kolla på klockan. Klockan var halv 6 på morgonen jag var tvungen att försöka att sova.
Men det gick inte, Jag tänkte bara på festen hur bra det va där men Justin och jag va osäker på att om det kommer att hända flera gånger. Till slut sluta jag tänka på saker och ting, Mina ögon stängdes sakta och jag somna så sött så.
Nästa morgon när jag vakna var klocka halv tre. Jag gick i väg till toaletten för att duscha. När jag kom in till toaletten fick jag värsta choken framför spegeln! Jag såg ut som ett spöke för att jag tog aldrig bort sminket igår kväll när jag kom hem.
Jag hoppa in i duschen och duschade, När jag väl var färdig tog jag på mig tights och ett rosa linne.
Jag gick ner till pappa och mamma, Mamma var i köket och pappa var i trädgården och grillade.
- God morgon, sa jag medans jag sträckte på mig och gjorde något konstigt ljud jag alltid gör när jag sträcker på mig.
- God morgon?, Undra mamma. Du menar väl god middag? Skratta hon.
Jag tog en bulle, la in gurka och ost.
- Hade du det trevligt igår då? Frågade mamma.
- Ja jätte trevligt! Hoppas att jag får göra om det, sa jag glatt.
- Vem va där ? undra mamma.
- Jag, Ashely och emmh.. Ingen mera kanske några andra tjejer som var med oss lite då och då.
- Vad det inga killar där då ?
- ehhm.. Nej.
Jag tog en stor tugga på min bulle. Mamma ställde sig framför mig.
- Jag har en fråga till dig, Sa mamma.
- aa, vadå ?
- Den första helgen på sommarlovet, Då från Fredag kväll till söndag kväll undra jag och pappa om du kan vara själv hemma dom dagarna ? För att vi ska iväg till mormor och morfar i Miami.
Jag sken upp som en sol! Själv hemma i tre dagar. Nu kommer det att bli fest!
- Ja! Det är klart jag kan, Och gav henne värsta stora leendet.
- Men!.. Inga stora fester här hemma.
- Men mamma. En bara, Snälla. Och gav henne dem ledsna hundögonen hon va så svag för.
-Mm, Okej en och inga fler! När vi kommer hem ska allt vara som det är.
- Så det är om två veckor då ?
- Japp, Till helgen då.
- Parfect!
Jag sprang upp till mitt rum. Nu vet jag! Jag kan ordna en film kväll för mig, Justin, Ashely och Jaden om dem vill!
Jag tog min mobil som vra under kudden och ringde Ashely.
Det tog tre signaler och sen svara hon.
-Samtal pågår-
- Ja, hallå?
- Hej!
- Hej!, sa hon glatt.
- Du jag har en fråga till dig, Sa jag
- Ja?
- Den första helgen på sommarlovet ska mamma och pappa till mormor och morfar i Miami.
- Ja, Sa hon och lyssnade noggrant.
- Då kommer jag att vara själv hemma i tre dagar och undra om du ville ha en film kväll och..
Hon avbröt mig,
- Vem ska komma då? Fråga hon uppspelt.
- Vänta ta det lugnt! Jag tänkte att det kunde vara jag, du, Justin och Jaden.
- J-jaden, skrek hon nästan i andra ändan. Men känner du dem två då?
- Ja, asså. Jag har varit med Jaden och Justin hemma hos Justin igår.
- Men varför har du inte sagt något till mig?
- För att jag vill inte att Michelle ska få veta att jag hänger med Justin och då kommer det bara bli massa problem som att hon kommer alltid vilja vara med mig och Justin när vi är själva och så.
- Aha, Men..
- Men lova att inte säga något till Michelle?
- Okej jag lovar, Sa hon.
- Men vi bestämmer senare vad vi ska titta på och sånt, okej?
- Okej visste, Hejdå puss, sa hon
- Hejdå sötnöt, sa jag tillbaka
-Samtal slut-
Jag la på telefonen och gick mot mitt fönster, Det va så vackert ute, Himlen va nästan rosa.
Jag stod där en stund och tittade upp. Tills jag fick ett sms, Jag tog tag i mobilen och titta på displayen.
Det var från Justin! Jag kände en rysning som gick från topp till tå. Jag tände sakta mobilen och sen tryckte på visa.
” Jag hade de jätte roligt igår men jag gjorde aldrig den sak jag hade velat göra :(  ”
Jag svarade men snabba fingrar, ”Vad va det du ville göra då? :) ”
Och skicka iväg det.
Justin’s perspektiv
Jag skicka iväg meddelenade till henne och det tog inte lång tid innan hon svarade.
”Vad va det du ville göra då? :)” Jag visste inte vad jag skulle svara. Hela kvällen hade jag velat att säga till henne ett hon är den rätta. Men jag visste inte om det vra för tidigt eller inte. Vi har ju bara träffats två enstaka gånger.
- Jag har haft det jätte trevligt, Speciellt med dig, Sa jag och blev helt svettig.
- Jag med, Sa han och gav mig ett leende.
Jag sträckte på mig och luta mig mot honom och gav honom en kram. Jag känner mig så trygg när han höll om mig.
Han är så stor så han tar runt en helt. Jag önska att jag kände mig så trygg hela tiden.
Han vände sig om och börja gå mot sin bil.



Jag vinka till honom och han vinka tillbaka.
Jag öppnade dörren och tyst och steg in. Jag tog av mig mina skor, Det var så skönt att ta av dem men jag kände mig så kort igen.
Jag trippa på tå in till mitt rum och stängde dörren sakta. Jag drog bara av mig klänningen och smyckena och la mig direkt i sängen. Jag somnade jätte rätt så snabbt, men efter en timme var jag uppe igen. Jag bara kände hur det banka i huvodet. Jag var tvungen att spy. Jag sprang med tysta trippande steg till toaletten, Där hände då de som jag gick till toaletten för att göra.
Jag gick tillbaka till rummet och kolla på klockan. Klockan var halv 6 på morgonen jag var tvungen att försöka att sova.
Men det gick inte, Jag tänkte bara på festen hur bra det va där men Justin och jag va osäker på att om det kommer att hända flera gånger. Till slut sluta jag tänka på saker och ting, Mina ögon stängdes sakta och jag somna så sött så.
Nästa morgon när jag vakna var klocka halv tre. Jag gick i väg till toaletten för att duscha. När jag kom in till toaletten fick jag värsta choken framför spegeln! Jag såg ut som ett spöke för att jag tog aldrig bort sminket igår kväll när jag kom hem.
Jag hoppa in i duschen och duschade, När jag väl var färdig tog jag på mig tights och ett rosa linne.
Jag gick ner till pappa och mamma, Mamma var i köket och pappa var i trädgården och grillade.
- God morgon, sa jag medans jag sträckte på mig och gjorde något konstigt ljud jag alltid gör när jag sträcker på mig.
- God morgon?, Undra mamma. Du menar väl god middag? Skratta hon.
Jag tog en bulle, la in gurka och ost.
- Hade du det trevligt igår då? Frågade mamma.
- Ja jätte trevligt! Hoppas att jag får göra om det, sa jag glatt.
- Vem va där ? undra mamma.
- Jag, Ashely och emmh.. Ingen mera kanske några andra tjejer som var med oss lite då och då.
- Vad det inga killar där då ?
- ehhm.. Nej.
Jag tog en stor tugga på min bulle. Mamma ställde sig framför mig.
- Jag har en fråga till dig, Sa mamma.
- aa, vadå ?
- Den första helgen på sommarlovet, Då från Fredag kväll till söndag kväll undra jag och pappa om du kan vara själv hemma dom dagarna ? För att vi ska iväg till mormor och morfar i Miami.
Jag sken upp som en sol! Själv hemma i tre dagar. Nu kommer det att bli fest!
- Ja! Det är klart jag kan, Och gav henne värsta stora leendet.
- Men!.. Inga stora fester här hemma.
- Men mamma. En bara, Snälla. Och gav henne dem ledsna hundögonen hon va så svag för.
-Mm, Okej en och inga fler! När vi kommer hem ska allt vara som det är.
- Så det är om två veckor då ?
- Japp, Till helgen då.
- Parfect!
Jag sprang upp till mitt rum. Nu vet jag! Jag kan ordna en film kväll för mig, Justin, Ashely och Jaden om dem vill!
Jag tog min mobil som vra under kudden och ringde Ashely.
Det tog tre signaler och sen svara hon.
-Samtal pågår-
- Ja, hallå?
- Hej!
- Hej!, sa hon glatt.
- Du jag har en fråga till dig, Sa jag
- Ja?
- Den första helgen på sommarlovet ska mamma och pappa till mormor och morfar i Miami.
- Ja, Sa hon och lyssnade noggrant.
- Då kommer jag att vara själv hemma i tre dagar och undra om du ville ha en film kväll och..
Hon avbröt mig,
- Vem ska komma då? Fråga hon uppspelt.
- Vänta ta det lugnt! Jag tänkte att det kunde vara jag, du, Justin och Jaden.
- J-jaden, skrek hon nästan i andra ändan. Men känner du dem två då?
- Ja, asså. Jag har varit med Jaden och Justin hemma hos Justin igår.
- Men varför har du inte sagt något till mig?
- För att jag vill inte att Michelle ska få veta att jag hänger med Justin och då kommer det bara bli massa problem som att hon kommer alltid vilja vara med mig och Justin när vi är själva och så.
- Aha, Men..
- Men lova att inte säga något till Michelle?
- Okej jag lovar, Sa hon.
- Men vi bestämmer senare vad vi ska titta på och sånt, okej?
- Okej visste, Hejdå puss, sa hon
- Hejdå sötnöt, sa jag tillbaka
-Samtal slut-
Jag la på telefonen och gick mot mitt fönster, Det va så vackert ute, Himlen va nästan rosa.
Jag stod där en stund och tittade upp. Tills jag fick ett sms, Jag tog tag i mobilen och titta på displayen.
Det var från Justin! Jag kände en rysning som gick från topp till tå. Jag tände sakta mobilen och sen tryckte på visa.
” Jag hade de jätte roligt igår men jag gjorde aldrig den sak jag hade velat göra :(  ”
Jag svarade men snabba fingrar, ”Vad va det du ville göra då? :) ”
Och skicka iväg det.
Justin’s perspektiv
Jag skicka iväg meddelenade till henne och det tog inte lång tid innan hon svarade.
”Vad va det du ville göra då? :)” Jag visste inte vad jag skulle svara. Hela kvällen hade jag velat att säga till henne ett hon är den rätta. Men jag visste inte om det vra för tidigt eller inte. Vi har ju bara träffats två enstaka gånger.


KOMMENTRA! Bra/ Dålig ?

Jag undra om jag får spola fram till första dagen på sommarlovet ?
Så att ni släppet höra vad hon gör i skolan och så, För att jag kan lova ert att det kommar att hända mycket mera om jag får spla fram. 
DET ÄR NI LÄSARE SOM BESTÄMMER SÅ SNÄLLA BEHÖVER ER HJÄLP! <3

Kommentarer
Postat av: Neejra<3'

Jaa, det klart du får spola fram;D

2011-02-23 @ 21:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0