Kanske...

Jag kanske hinner skriva del 18 part 2, ska åka hem nu, men har inga ideer....så ja...
Xoxo Matti♥


Update: Blir inger skrivade för mig idag, har skivit hela dagen eftersom jag inte var i skolan, och som ni kanske vet så driver ja en egen novell blogg också, och de två första veckorna i januari e ja i Thailand o vet inte om ja kommer få skriva(jag kommer kunna men kanske inte få, ajg har redan kollat att det finns internät på hotellet, nörd som jag är, men kanske kan skriva på kvällarna....)
Så har redan börjat sprida ut på delarna, skriver tex del 27 nu, men den senaste publicerade är del 23...
Är hur som helst skita trött och måste verkligen sova....ska bara kolla några saker...
Puss

Kommentarer
Postat av: Jasmine

vad heter Mattis novellblogg?

2011-12-20 @ 17:18:37
URL: http://mydirectionstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0