En läsare gjorde mig JÄTTEGLAD ♥

Smilla♥ om - Like A Skyscraper - Episode 21 - Feeling guilty:
.
OMB!!! Jag älskar denna blogg! Alla dina inlägg är ju värda att läsa dom som inte tycker denna blogg är bra måste ju ha något fel på hjärnan! Jag tror att om alla i hela världen läste ett kapitel i denna novell så skulle dom inte kunna sluta eftersom den är så himmla bra. Till och med min bror skulle älska denna för det går ej att inte älska denna novell <3 ;)♥
.
Svar: Tack så hemst mycket! Du fattar bara inte hur glad jag blev just nu!♥ Jag vart helt till mig och ler som en idiot ♥ Herregud, hur mycket ett par små ord kan göra stor skillnad i ens liv!♥ Jag kommer gå runt och le hela kvällen nu tack vare dig Smilla♥ Tack så hemskt hemskt hemskt mycket för att du älskar novellen!♥ Du anar inte hur super duper mega jätteglad jag är!♥ Dina ord berörde mig så mycket♥
Kramisar/ Nellah
.
Update: Mamma och pappa låter mej inte sitta vid datan så jag kan inte skriva era delar :(( Men dom kommer imon istället

Kommentarer
Postat av: Smilla♥

Vad glad jag blir av att du blev så glad Nellah♥

2011-12-31 @ 22:04:22
Postat av: Smilla♥

Föresten jag glömde en sak.

Om Justin hade sett denna blogg skulle han vara stolt över dig Nellah♥

2011-12-31 @ 22:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0