- Like A Skyscraper - Episode 8 - Twitter

-Hahahhaha skrattar selena, det är ju sant.
-MEN! Jag vill inte höra, flinade jag, Selena började skratta och puttade till mig.
-Jag älskar dig, Sweden, flinar hon, Sweden, hennes smeknamn på mig.
-Jag älskar dig också, Texas, log jag oh vi kramade om varandra.




-Sweden, här borta!, skrattade jag och vinkade mot Julia.

Hon vände sig om och log mot mig.

-Hej Texas, var är alla?
-De skulle komma om några minuter men vi kan väl börja sålänge?, frågade jag och knöt mina skosnören.
-Haha, visst. Men jag varnar dig! Jag äger på sånt här, sa Julia och valde ett par skor med kadborreband.

Jag skrattade och lyfte upp mitt rosa klot. Julia valde ett rosa och ställde sig bakom mig. När det var Julias tur så tog jag upp mobilen och twittrade snabbt.



-Skrev du in Justin och Alfredo? De ska spela med oss såfort de kommer, sa jag och siktade på käglorna.
-Haha, jag döpte de till Nörd och Tönt, skrattade Julia.
-Klockrent, svarade jag och flinade.

Sen kastade jag iväg klotet mot köglorna. Miss. Klotet åkte ner i rännan direkt. Surt stampade jag med foten på golvet och tog ett annat klot.

Jag skrattade och highfivade Selena, Justin och Alfredo. Jag hade satt min sjätte strike i rad. Medans Alfredo körde så satte jag mig bredvid Justin och drog upp min Iphone 4S. Sen loggade jag in på twitter och skrev en tweet.



Justin hade antagligen tittat för han drog upp sin mobil och retweetade nästa direkt efteråt.



-Vad taskigt!, utbrast jag och slog till Justin.
-Jag vet jag är snäll, skrattade Justin och flinade stort.
-Nee du är elak mot mig, sa jag och låtsades torka bort massa tårar.

Justin skrattade bara och ställde sig upp. Det var hans tur att köra. Alfredo slog sig ner bredvid mig. Nära.. Alldeles för nära. Jag kände mig obekväm i situtationen men satt kvar, för man vill ju inte vara elak.

-Hey sötnos flinade han, och flyttade sig ännu närmare, jag svalde hårt.
-Hur kan en sådan snygging som du vara singel?

För varje stöt som Alfredo la på Julia, blev jag surare och surare. Fast jag egentligen inte borde det. Jag har ju Selena, som jag älskar med hela mitt hjärta. Ändå så gnagde det irriterande i magen när jag hörde hur Alfredo flörtade med Julia. Dessutom så såg Julia inte ut att gilla det. Tvärtom, hon såg bara nervös och lite irriterad ut.
_____________________________________________________________________________________
Yey! KOMMENTERA! PS glöm inte deras twitter accounts så ni kan på sneak peaks.
Julia: http://twitter.com/JuliaBarkley
Justin: http://twitter.com/BiieberrBoy
Selena: http://twitter.com/SelenaVonGomez
/Nellah

Kommentarer
Postat av: mileycryusandjustinbieber-freak

meer! :D

2011-12-03 @ 19:44:14
Postat av: Jennifer

He du kommit på twitter namnen själva? Alltså är det du som äger twitter accountsen? Och om man följer följer du tillbaka?

2011-12-03 @ 19:46:34
Postat av: Cherry

Jätteebraa :D ♥♥

2011-12-04 @ 18:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0