Love me or let me go - Chapter 69

"Fan, jag orkar inte med henne mer!" säger jag upprört och lägger händerna i midjan. Justin är på en intervjuv, så jag är med Carro. Vi har stött på Jasmine flera gånger som gått in i oss med mening. Under frukosten gick hon in i mig när jag höll i ett glas mjölk, och ni kan nog gissa vad som hände. Hur som helst tog jag hennes vattenglas och kastade det i hennes ansikte, framför hela crewet, så jag antar att Scooter kommer vilja prata med oss båda två. Just nu är jag och Carro iallafall ute, jag kände att jag inte orkade vara kvar där inne med Jasmine längre. 
"Såg du blickarna hon gav Pauly?" säger Carro och drar handen genom sitt hår.
"Nej, vadå då?" frågar jag och Carro höjer på ögonbrynen.
"Hela morgonen har hon ju suttit och stirrat på honom tills han vänder huvudet mot henne" säger Carro men min blick har fastnat på något bakom henne. Pauly och Jasmine.
"Demi?" säger Carro och lyfter på ögonbrynen. "Jasmine och Pauly" viskar jag och gör en diskret nickning mot dom. Carro vrider på huvudet men vänder snabbt tillbaka det och biter sig i läppen. Jasmine flinar när hon kommer mot oss och tar tag i Paulys hand. Hon går hårt in i min axel när hon går förbi.
"Men kom hit då!" säger jag irriterat men Carro stoppar mig. "Demi, nej!" säger hon och tar tag i min arm.



Jag vänder mig mot Carro och tittar frågandes på henne.
"Det kommer bara ge dig problem, det är liksom fullt med folk här som känner igen dig. Även paparazzis" säger hon menande och lägger armarna i kors.
"Du har rätt" suckar jag och ler snett, "Ska vi gå tillbaka?" säger jag och hon nickar. Vi pratar och skrattar på vägen hem, varken jag eller Carro orkar tänka på Jasmine eller någon annan som bara får oss på dåligt humör. När vi kommer fram till hotellet går vi genom lobbyn och ser bara Scooter som sitter med en kopp kaffe och en tidning vid ett bord i kafeterian. 
"Shit, kom" väser jag och vi går snabbt förbi. Jag vet att Scooter bara skulle vilja prata med mig om han såg mig, och jag orkar inte nu.
"Fan, jag måste till dansträningen" säger hon och tittar på klockan, "När börjar du igen?" säger hon och jag rycker på axlarna.
"Om typ 2 veckor" ler jag och hon ler stort. "Bra, men vi ses!" säger hon innan hon försvinner. Jag går in till mitt rum och sätter mig i sängen. Jag lutar mig bakåt och sätter på tvn. Jag tittar på Jersey Shore en stund tills min mobil ringer. Jag drar upp den ur fickan och Justin's namn pryder hela skärmen. 
"Hej baby" svarar jag och sänker tvn.
"Hej snygging, vad gör du?" undrar han.
"Tråkar. Carro stack nyss till träningen" suckar jag och han skrattar till.
"Jag kommer hem snart iallafall, hold on" säger han och jag ler för mig själv.
"Okej, ses sen då. Love you" 
"Love you too baby" säger han innan han lägger på. Jag lägger mobilen på nattduksbordet och bestämmer mig för att ta en dusch. Jag stänger av tvn och reser mig upp. Jag tar fram en svart skön tunnika och nya underkläder och tar med mig det in till badrummet. Jag tar av mig kläderna och tar en lång dusch. Jag både shamponerar och balsamerar noga och sköljer av. Jag kliver ur duschen och virar en handduk om min kropp. Jag torkar av min kropp och tar på mig underkläderna och tröjan. Jag låter håret självtorka och lämnar badrummet. Jag tar min laptop och sätter mig i soffan. Jag går in på twitter och tittar på mina mentions. Allt hat har faktiskt minskat, det är jag väldigt glad för. Det finns fortfarande hat, men jag klarar av att läsa det utan att gråta, för det finns så många snälla som får mig på bättre humör. Jag twittrar "Im bored to death" och lutar mig bakåt i soffan. Jag suckar uttråkat och går in på Justin's sida och ser att han twittrat "Yeah Demi, it must be so painful without me :(" för bara några sekunder sen. Jag skrattar lågt och stänger ner locket.

förlåtförlåt för dålig uppdatering, men här fick ni ett iallafall!

Ska titta på Pretty Little Liars, skriver ett till efter det avsnittet ok? puss.

Kommentarer
Postat av: Melina

Grymt <3

2011-08-11 @ 13:58:47
Postat av: Annie

åå, den är jättebra, jag blir så sur på jasmine -.-



älskar den iaf :3 <3

2011-08-11 @ 16:47:35
URL: http://myyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0