Tillbaka! ♥

Hej alla fina läsare!
Nu är jag tillbaka och kommer skrivar att börka skriva på en ny novelll.
Under sommaren har jag tänkt vad novellern kommer att handla om så ni får lite handling sen.
Jag tycker att Ida har tagit hand om bloggen super duper bra! Tycker inte ni också de?

Nu på den nya noveller kommer jag att skriva så mycket jag kan, runt 2-3 delar om dagen. Hoppas jag.
'My little sweet heart' kommer jag att avsluta, Vet inte vad jag skriva på den mer och det har inte hänt något i novellen så jag slutar helt klart att skriva på den.
Men ja, jag kan lova er att idag kommer en del iallafall. Kommer att sova hos mina kusiner så vi får se när andra kommer.

Ha det bra så länge, Kyssar! ♥

Tumblr_lpye11akqi1qhm3wgo1_500_large

Kommentarer
Postat av: Emelie

My Little Sweet Heart?

2011-08-17 @ 15:49:02
URL: http://emeliiieboren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0