Love me or let me go - Chapter 54



3 DAGAR SENARE - HEMMA I ATL
Tårarna har bara runnit hela tiden, ända sen jag kom hem, det är som att dom aldrig tar slut. Jag känner mig helt tom utan Justin. Saknaden är enorm. Om jag kunnat vrida om tiden skulle jag aldrig låtit Pauly kyssa mig över huvudtaget. Om jag bara bara hade puttat bort honom så fort jag såg att han närmade sig så skulle aldrig detta hänt. Justin skulle inte hata mig. Men jag har förstört allt. Carro hade försökt övertala mig att stanna, men jag klarar inte av att se honom ledsen, speciellt inte när jag vet att det är mitt egna fel. Jag sitter just nu i fåtöljen med en blå filt om mig och låter tårarna rinna. Jag vet inte vad jag ska göra längre. Jag har knappt ätit något på dagarna, allt jag gör är att sova, duscha och gråta. Jag är inte ett dugg sugen på mat ändå så jag bryr mig inte heller. Jag försökte smsa och ringa Justin igår men han skrev bara "Jag vill inte prata med dig Demi" så jag har slutat försöka, för tillfället iallafall. Jag suckar högt och lutar mitt huvud mot fåtöljen. Magen kurrar högt för första gången på länge och jag känner hur jag börjar bli yr och mår illa. Jag reser mig upp och koncentrerar synen. Jag blir alltid helt konstig när jag inte äter, jag blir yr, mår illa, det är som att jag är full. Jag går in till köket och lägger fram en skål på bordet. Jag häller i mjölk och corn flakes och börjar äta, och jag börjar redan må bättre. Jag slänger mjölken som blev kvar i skålen och lägger den i diskmaskinen. Jag går upp till mitt rum och lägger mig i min säng. Hur kunde jag låta det här hända? Allt jag vill ha just nu är Justin, jag vill att han ska vara här och hålla om mig, men nej, jag är så jävla dum och har förstör allt.
Jag sätter på tvn men ångrar mig direkt när jag ser hur Justin dyker upp på tv rutan. Jag letar desperat efter fjärrkontrollen men när jag inte hittar den suckar jag uppgivet och sätter mig på sängen och tittar på tvn. 
"Har den 17-åriga popstjärnan Justin Bieber och Demi Santiago som dessutom är bakrundsdansare på honoms konserter gjort slut? I onsdags sågs Demi åka hem tillbaka till Atlanta, i tårar. På gårdagens konsert såg vi ett par tårar hos Justin när han sjöng U Smile och I'll never let you go. Kan det bero på Demi? Eftersom inget har gjort ett uttalande om detta får vi bara vänta och se"

Bilden dom visar på Justin får mig att brista ut i gråt. Jag stänger av tvn och gräver ner huvudet i kudden. Kudden blir helt dygnsur så jag får vända sida. Jag reser mig upp och tar fram min laptop. Jag knappar in Twitter i sökfältet och loggar in på min twitter. Jag twittrar "I dont know what 2 do anymore" Jag vet att jag inte borde, men jag måste se vad dom skriver om mig. Jag menar, hur mycket ledsnare kan jag bli? Jag går in på mina mentions och går igenom texterna folk skriver om mig, och tårarna blir till fler.
"I knew you would hurt Justin you bitch!", "Im gonna fucking kill you when i found you!" "you're a fat whore, u doesnt deserve to live!", "Hey Sluttie, look what u did to justin you hoe! how can you live with yourself?", "You ugly assbitch go die in hell, fucking slut"
Jag stänger ner locket på laptopen och puttar den åt sidan i sängen. Jag går in på badrummet och stirrar in i min spegelbild. Jag har påsar under ögonen, jag är blek, mitt hår ser ut som ett fågelbo och mina ögon är alldeles rödgråtna. Jag torkar tårarna och öppnar skåpet. Jag tar fram min rakhyvel och tar ut det vassa rakbladet. Jag lägger undan rakhyveln och sätter mig ner på golvet. Jag tvekar lite först, men vad har jag att förlora? Mitt liv suger redan. Alla hatar mig. Jag biter i insidan av läppen och tar ett djupt andetag innan jag trycker ner rakbladet mot handleden. 


Kommentarer
Postat av: matilda

OMG! Nej nej nej nej nej, fan fan fan fan fan fan......åh, nu får Justin ta och skärpa sig! Hon kommer ju dööööööö, omgggg!

2011-08-03 @ 20:18:40
URL: http://mynovels.blogg.se/
Postat av: Melina

Sjukt bra!

Men neeeeeeej! :(

2011-08-03 @ 21:03:09
Postat av: joanna

riktigt riktigt bra kapitel du har skrivit!

snälla lägg upp fler idag. du är helt grym tjejen.

love you girl. keep going !

2011-08-03 @ 21:20:16
Postat av: Bieberlicious - Novellblogg om JB

OMG! Snälla mer! Måste få veta vad som händer! Blir så insatt i denna novellen asså :o

2011-08-03 @ 21:24:43
URL: http://bieberlicious.blogg.se/
Postat av: GabbiCoolingen

awesome MEEEER NUUUU :D

2011-08-03 @ 23:01:23
Postat av: Sandra

som alla andra säger, MEEER! :D

Seriööst, du äger på att skriva.

Jag lever mig in i novellen. :) Som att det är själva jag som har/är huvudrollen.. om du fattar vad jag menar.. hiih XDD



aja, vill bara ha mer mer å mer. Sluta inte skriva, :)

2011-08-04 @ 00:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0