Love me or let me go - Chapter 48




"Men sluta!" skrattar jag och puttar till honom när han bara fortsätter att skvätta vatten på mig.
Han tittar på mig med ett busigt flin och för varje steg han tar backar jag och håller upp händerna för att skydda mig själv. Jag skriker till när han hoppar på mig och plötsligt är vi båda nere i vattnet. När vi kommer upp igen blänger jag på honom men kan inte låta bli att skratta när Justin plötsligt brister ut i ett gapskratt. Han lyfter upp mig i hans famn och går längre och längre ut.
"Justin sluta, släpp ner mig!" säger jag och sprattlar. Han skrattar och släpper ner mig men håller fortfarande fast mig.
"Om jag får en kyss" säger han och ler ett ängla leende. Jag närmar mig och kysser honom mjukt, men när jag förstår att han vill ha mer backar jag med ett retsamt flin på läpparna. 
"Not good enough" säger han och ler ett gulligt leende. Han ser så snygg ut när han är genomblöt så jag drog honom intill mig och han pressar sina läppar mot mina. Hans händer fattar tag i min midja och han trycker mig närmre. Hans hand glider ner mot min rumpa men jag tar hans hand och lägger tillbaka den på midjan och skrattar lågt mot honoms läppar. 
Jag avslutar kyssen och tittar i honoms nötbruna ögon. Jag pussar honom på kinden och går upp mot stranden. Jag vänder mig om och Justin står kvar och tittar på mig och biter sig i läppen.
"Kommer du eller?" säger jag och han skakar på huvudet som om han hamnat i en paralys och går mot mig. "Pervo" skrattar jag och slår han löst på armen. Han ler oskyldigt och vi går längst stranden med sammanflätande händer. Det var inte riktigt meningen att vi skulle bli såhär blöta, vi skulle bara doppa fötterna men såklart ska Justin lyckas blöta ner oss båda två.
"Ska vi dra hem? Kläderna verkar inte vilja torka" säger jag och kisar mot Justin eftersom solen lyser där bakom och känner på mina fuktiga kläder.
"Jadå" säger han och kysser mig på läpparna. Eftersom stranden bara ligger 5 minuter från våra hus så struntade vi i att ta bilen utan vi gick istället.

När vi är framme går Justin in till sig och jag till mig för att byta kläder. Jag tar på mig ett lila pösigt linne och ljusblåa jeansshorts och ett silvrigt halsband. Jag borstar igenom mitt hår och hör att någon öppnar dörren där nere. Jag lägger ner hårborsten och går ner för trappan och möts av Justin. Jag ler och kysser honom på munnen och går vidare in till köket med Justin bakom mig som sätter sig på en stol vid bordet. 
"Vad vill du göra?" frågar han samtidigt som jag letar i skåpen efter något gott men hittar inget.
"Ingen aning" säger jag och sätter mig ner på stolen framför honom.
"Vi kan gå och köpa glass kom" ler han och reser sig upp. Jag gör detsamma och går till hallen. Vi tar på oss våra skor och han fattar tag i min hand. Vi öppnar ytterdörren och låser efter oss för att sedan gå mot våran favorit glassbar vi alltid köper glass ifrån när vi är i ATL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0