My little sweetheart- Kapitel 44

Mitt intresse i programmet ökade när jag hörde hur dem prata om att få ett förhållande att hålla länge men ändå kunde jag inte koncentrera mig, Jag hade frågat mamma om jag kunde prata med Gaby att resa till Hawaii medans jag gick och hämta glass innan. Hon sa att jag fick berätta att jag planera det men jag fick inte lova för mycket för att det är en rätt så stora grej att åka själv..
Jag titta på Gaby som titta koncentrerat på teven med skeden i ena handen i ett hårt grepp.
- Du Gaby, Började jag och tog en sked med rätt mycket glass i.
Hon vände huvudet snabbt och titta på mig längde innan jag fortsatte.
- Jag behöver fråga dig en sak, Sa jag och bet mig i läppen.
Gaby började att allt orligare och koncentrerare titta på mig.
Gaby’s Perspektiv
Jag luta mig snabbt fram och gav Justin en snabb puss innan han fortsatte prata osäkert.
Han log mot mig och tog min andra han och fläta in mina fingrar i hans.
- Jag har funderat på en sak rätt så länge nu, Sa han och fåna min blick som flög runt i rummet oroligt.
Jag nicka sakta mot honom,
- Det är så här, Sa han och titta mig i ögonen med sina hassel bruna ögon. – Eftersom jag åker på turné om runt tre veckor ska vi två, bara vi två åka iväg på en liten semester, Sa han och log mot mig.
I samma sekund hann jag inte tänka, Jag släppte taget om våra inflätade händer och ställde mig hastigt upp på golvet.
- Bara vi två, var ? Sa jag glatt och vifta runt med armarna i luften av glädje.
- Men bara så att du vet så måste vi övertala mamma först, Hörde jag hur Justin sa tystare.
- Men det klarar vi! Var ska vi åka? Frågade jag och hoppa upp och ner på samma plats.
- Hawaii, Sa Justin och log.
Jag spärra upp mina ögon och titta noga på Justin, Hörde jag rätt.
Justin’s Perspektiv
Jag hörde på Gaby att hon var övertygat om att vi skulle övertala mamma och med Gaby med mig tror jag att vi klarar det tillsammans.
Jag titta på Gaby som hade uppspärrade ögon och stod framför mig på golvet men hakan hängande i golvet.
- Kom, Sa jag och sträckte mig efter nackduks bordet där jag försiktigt la glassen.
Hon log mot mig och jag nicka med huvudet mot mig,
Gaby satt sig försiktigt i mitt knä och titta mig i ögonen med sina vackra glittrande ögon.
- Vet du hur mycket jag älskar dig? Frågade jag henne och kände hur hon försiktigt sin hand på min axel.
- Vet du hur mycket jag älskar dig då ? Frågade hon och tog en lock från mitt hår och snurra in fingret i den.
- Jag älskar dig mer bara så att du vet, Du kan inte älska mig mer än vad jag älskar dig! Sa jag och log mot henne.
Jag älska Gaby så himla mycket men problemet med att visa hur mycket man älskar någon går inte.
Men kan inte visa eller beskriva hur mycket man älskar någon, det ända man kan göra är att säga hur mycket man älskar någon men det går inte att beskriva med ord hur mycket jag älskar Gaby, Jag skulle kunna göra vad som helst gör henne. Om jag var tvungen skulle jag kunna ta livet av mig om det var för henne.
- Nej! Det kan du inte göra, Sa Gaby och släppte mitt hår.
Gaby’s Perspektiv
Jag titta häpet på Justin som titta glatt på mig.
- Justin! Sa jag och slog lätt till honom på armen.
- Men gumman, du behöver inte vara arg bara för att hag älskar dig mest, Flina Justin och pussa mig snabbt på nästan.
Jag titta surt på Justin och la händerna i kors,
- Vad tigger du efter? Frågade Justin mig.
Jag var bara så arg på mig själv att jag inte på något sett kunde bevisa att jag älskade Justin mest.
- Är det detta du tigger efter, Fortsatte Justin och putta mig lätt bak på sängen så att jag nu låg på rygg och titta på honom.
Mitt intresse i programmet ökade när jag hörde hur dem prata om att få ett förhållande att hålla länge men ändå kunde jag inte koncentrera mig, Jag hade frågat mamma om jag kunde prata med Gaby att resa till Hawaii medans jag gick och hämta glass innan. Hon sa att jag fick berätta att jag planera det men jag fick inte lova för mycket för att det är en rätt så stora grej att åka själv..



Jag titta på Gaby som titta koncentrerat på teven med skeden i ena handen i ett hårt grepp.
- Du Gaby, Började jag och tog en sked med rätt mycket glass i.
Hon vände huvudet snabbt och titta på mig länge innan jag fortsatte.
- Jag behöver fråga dig en sak, Sa jag och bet mig i läppen.
Gaby började att allt orligare och koncentrerare titta på mig.


Gaby’s Perspektiv

Jag luta mig snabbt fram och gav Justin en snabb puss innan han fortsatte prata osäkert.
Han log mot mig och tog min andra han och fläta in mina fingrar i hans.
- Jag har funderat på en sak rätt så länge nu, Sa han och fåna min blick som flög runt i rummet oroligt.
Jag nicka sakta mot honom,
- Det är så här, Sa han och titta mig i ögonen med sina hassel bruna ögon. – Eftersom jag åker på turné om runt tre veckor ska vi två, bara vi två åka iväg på en liten semester, Sa han och log mot mig.
I samma sekund hann jag inte tänka, Jag släppte taget om våra inflätade händer och ställde mig hastigt upp på golvet.
- Bara vi två, var ? Sa jag glatt och vifta runt med armarna i luften av glädje.
- Men bara så att du vet så måste vi övertala mamma först, Hörde jag hur Justin sa tystare.
- Men det klarar vi! Var ska vi åka? Frågade jag och hoppa upp och ner på samma plats.
- Hawaii, sa Justin och log.
Jag spärra upp mina ögon och titta noga på Justin, Hörde jag rätt.



Justin’s Perspektiv 

Jag hörde på Gaby att hon var övertygat om att vi skulle övertala mamma och med Gaby med mig tror jag att vi klarar det tillsammans.
Jag titta på Gaby som hade uppspärrade ögon och stod framför mig på golvet men hakan hängande i golvet.
- Kom, Sa jag och sträckte mig efter nackduks bordet där jag försiktigt la glassen.
Hon log mot mig och jag nicka med huvudet mot mig,
Gaby satt sig försiktigt i mitt knä och titta mig i ögonen med sina vackra glittrande ögon.
- Vet du hur mycket jag älskar dig? Frågade jag henne och kände hur hon försiktigt sin hand på min axel.
- Vet du hur mycket jag älskar dig då ? Frågade hon och tog en lock från mitt hår och snurra in fingret i den.
- Jag älskar dig mer bara så att du vet, Du kan inte älska mig mer än vad jag älskar dig! Sa jag och log mot henne.
Jag älska Gaby så himla mycket men problemet med att visa hur mycket man älskar någon går inte.
Men kan inte visa eller beskriva hur mycket man älskar någon, det ända man kan göra är att säga hur mycket man älskar någon men det går inte att beskriva med ord hur mycket jag älskar Gaby, Jag skulle kunna göra vad som helst gör henne. Om jag var tvungen skulle jag kunna ta livet av mig om det var för henne.
- Nej! Det kan du inte göra, Sa Gaby och släppte mitt hår.



Gaby’s Perspektiv 

Jag titta häpet på Justin som titta glatt på mig.
- Justin! Sa jag och slog lätt till honom på armen.
- Men gumman, du behöver inte vara arg bara för att jag älskar dig mest, Flina Justin och pussa mig snabbt på nästan.
Jag titta surt på Justin och la händerna i kors,
- Vad tigger du efter? Frågade Justin mig.
Jag var bara så arg på mig själv att jag inte på något sett kunde bevisa att jag älskade Justin mest.
- Är det detta du tigger efter, Fortsatte Justin och putta mig lätt bak på sängen så att jag nu låg på rygg och titta på honom.


KOMMENTERA!

Sorry, jag vet att den var en jätte kort men jag lovar att det kommer upp en till idag ! :)
Men det är störe chans att det kommer en lång idag om ni kommenterar bra!

Kommentarer
Postat av: jennie

skjut bra mer !!!!!

2011-04-29 @ 22:43:45
Postat av: tuva ;)

meer ! :D

2011-04-30 @ 16:23:48
URL: http://adoreme.devote.se
Postat av: Bettan<3

Meeeeeeeeeer!!

Jättebra!!<3

2011-04-30 @ 22:46:51
Postat av: Lina

Sjukt bra, Men Meeeeeeer!! :D

2011-04-30 @ 22:47:44
Postat av: Lina

Sjukt bra, Men Meeeeeeer!! :D

2011-04-30 @ 22:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0