Chapter 14 - The Photos Will Be On The Internet

Två dagar senare.
 
 - Georgina?, jag klev in i hennes rum, men duschen var på så jag gick mot badrummet.
- Aw, man får inte joina?, log jag och hon stirrade argt på mig.
- Nej gå innan jag säger till Scooter.
 
Jag suckade och vände om igen. Var en surkärring då. Men innan jag lämnade badrummet helt knäppte jag ett par kort, mobilen var på ljudlöst så varför inte? Jag kan ändå behöva något nytt att runka till. Flinandes lämnade jag sedan hotellrummet och gick mot mitt eget. Allt för att den där bruden, Zandra, inte ska hitta mig. Jävla pain in the ass alltså.
 
Georginas perspektiv.
 
När jag väl klev ur duschen hade Justin försvunnit, äntligen. Jag torkade snabbt kroppen samt håret med en handduk innan jag klädde mig och satte på datorn. Vant skrev mina fingrar in 'facebook.com' i rutan och snart var jag inloggad. 99 nya meddelanden, Justin Bieber.

Irriterat tryckte jag upp de, bara massa vibbar och konstiga meningar. Men allra längst upp fanns en bildlänk som jag tryckte på. Chocken sköljde över mig som iskallt vatten. Men för i helvete, tog han bilder på mig när jag duschade? Jävla idiot. Meningen under fick mig dock att stelna till.
 
"Knulla med mig, annars ligger bilderna på internet när du minst anar det ;)"
 
Allvarligt, desperat. Varför ger han sig på mig när det finns hur många andra blonda idioter som skulle göra vad som helst för ett ligg med honom?
Jag suckade tungt, sjönk ner på sängen, jag var ju tvungen att göra något. Jag torkade mig sakta, drog upp mobilen och skickade ett mess till honom.
 
Va här om tio.
 
Skrev jag och tog på mig de sexigaste underkläderna jag kunde hitta i min väska. Jag satte mig på sängen och kollade mot väskan med sakerna jag beställt på internet. Plötsligt fick jag en ide.
Jag reste mig upp och började snabbt sätta ihop kamerorna. Sedan gömde jag dem. Jag hade en grym ide.
 
*
 
Justins perspektiv
 

Jag kom in i hennes rum och när jag fick syn på henne blev jag hård på en gång. Det var det sexigaste jag sett på länge.
 
Hon såg mjukt på mig, som en porrstjärna.
"Hey" mumlade hon lekfullt med en len stämma.
"Hey..." svarade jag hest och förvirrat av kåthet.
Hon log mjukt mot mig, reste sig upp och ställde sig framför mig.
"Ta av dig tröjan" mumlade hon.
"Varför?" undrade jag förvirrat.
"För att det gör mig kåt...." mumlade hon lekfullt, wow, om hon spelade var hon en fantastisk skådis.
Hon log mot mig, smekte mig över bröstkorgen. Jag drog av mig tröjan.
Plötsligt backade hon.
"Men jag kräver att du raderar bilderna..." Hon var kall, inte alls lika sexig.
"Som du vill" mumlade jag och tog fram min mobil, raderade dem.
"Så..." mumlar hon, och plötsligt stod hon på knä framför mig och suger av mig.

Så! Delen skriven av både mig och nellah! Ska sätta mig med nästa på en gång! 
Det kommer att vara DIIIIRTY!!
Xoxo Matti

Kommentarer
Postat av: Johanna

När kommer nästa del? Så spännande ju :)

2013-01-25 @ 20:54:47
Postat av: Anonym

när kommer nästa kapitel...

2013-01-28 @ 20:19:38
Postat av: Anonym

Meeer snälla den äger ju!

2013-01-31 @ 01:32:21
Postat av: Anonym

när kommer nästa kapitel??

2013-02-02 @ 21:20:39
Postat av: Anonym

herregud! När kommer nästa

2013-02-04 @ 16:59:40
Postat av: i

Meeeer!!

2013-02-09 @ 10:54:02
Postat av: Anonym

Matti din latis gör novellen då!!!! :((((

2013-02-10 @ 21:19:49
Postat av: Orkaa vänta längre

Hej kära du/ni jo vad sägs om at skriva nästa del kanske!?

2013-02-12 @ 19:39:46
Postat av: B

Ni suger!!!

2013-02-13 @ 17:23:51
Postat av: Kom igen

Har väntat på novellen i en månad snart :'( Snälla fortsätt novellen är så br
Varför tar det så jäkla mycket tid? :'''(

2013-02-18 @ 20:47:53
Postat av: Johanna

Så grymt bra ni är på att skriva, längtar som f*n till nästa kapitel!! :)

2013-02-24 @ 19:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0