Chapter 8 - Tour

 Georginas perspektiv. ( 4 dagar senare. )
 
- Justin Bieber?!, tjöt Alice och började skratta.
- Men vadå?, utbrast jag och lutade mig mot väggen.
- Är han bra då?, undrade hon.
- Ja.. Det är han väl, svarade jag och stoppade in en godis i munnen.
- Så det är bara sex.. Inget annat?, sa hon och höjde ett ögonbryn.
- Men gud Alice. Allting behöver inte sluta som en stor magisk saga, muttrade jag och skrattade åt henne.
- Det sa jag väl inte heller, sa hon och slängde en kudde på mig.
- Ayy!, flinade jag och kastade tillbaka den.
 
1 vecka senare.
 
- GEORGINA! Vi ska åka nu!, Scooters röst trängde sig in i min perfekta drömvärld och drog tillbaka mig till den trista verkligheten.
 
Jag valde att inte svara, utan vände mig bara om i sängen och försökte somna om. När jag nästan hade lyckats drogs täcket bort från min kropp och jag kurade ihop mig på grund av hur kallt det blev.
 
- Georgina, du vill väl inte missa MIN turné heller?, det var inte Scooter, det var Justin.
- Låt mig sova, jag är trött, gnällde jag och försökte ta tillbaka mitt täcke.
- Du kan sova på hotellet, vi har en tid att passa vi ska till Bahamas, sa Justin.

När jag inte svarade honom så hörde jag hur han gick in i min garderob och kom tillbaka ut efter en stund med kläder i händerna.
 
Här, ta på dig och kom ner om 5 minuter, med de orden lämnade han rummet och snart hördes det steg i trappan.

Jag plockade upp kläderna han hade valt och granskade de. Rätt bra klädsmak faktiskt. Enkelt och bekvämt, men ändå snyggt. Jag drog på mig kläderna och borstade ut mitt hår ordentligt. Sen sminkade jag mig, tog på mig några smycken och tog en handväska som jag fyllde med olika saker jag kan behöva.
 
Tumblr_lz67tn06ld1r03w26o1_500_large
 
 - Klar, sa jag när jag kom in i hallen där Pattie, Scooter och Justin stod fullt påklädda.
- Äntligen, muttrade Scooter vilket fick mig att flina.

Jag drog på mig ett par vita converse och gick sedan före alla ut till taxin som stod och väntade på oss. Pattie satte sig där fram, jag satte mig i mitten, Scooter på min högra sida och Justin på min vänstra.
 
Flygplatsen tack, och skynda på lite, sa Pattie och gav taxichauffören sina pengar.
- Ska bli, sa han och svängde ut på motorvägen.
 
Tystnaden tog över i bilen och det enda som hördes var radion som spelade gammal klassisk musik. Scooter somnade med huvudet mot fönsterrutan och Pattie läste en skvallertidning. Jag själv satt bara där och kollade ut genom fönstret med händerna i knäet. Justin satt med mobilen och scrollade upp och ner på twitter. Så jag drog själv upp min mobil och skrev en ny tweet.
 
 
Justins perspektiv.
 
Jag retweetade Georginas tweet och la sen ner mobilen i knät. Efter ett par minuter var vi framme så vi hoppade ur taxin och gick sedan in till resten av crewet som stod med allt bagage (även vårat) och väntade. Såfort vi checkat in var mitt privatjet klart för att lyfta så vi steg ombord och självklart tog jag chansen att sätta mig jämte Georgie, som hade satt sig längst bak avskilt från alla andra som satt i pincip längst fram.
 
- Vad vill du?, suckade hon.
Måste jag alltid vilja något för att sitta bredvid dig?, svarade jag och flinade.
- Ehh.. Ja?, sa hon och ställde sin handväska på golvet.
- Men nu ville jag inget speciellt, sa jag och la min ryggsäck i facket ovanför våra säten.
- Trevligt, glöm inte att sätta din iPhone på flygplansläge. Jag har ingen lust att dö i en flygkrasch, muttrade hon och plockade upp sin mobil.
- Ska bli frun, flinade jag och gjorde som hon sa.

Sådäär ja :D Delen skriven av mig (Nellah) Och förlåt för
att det inte kom någon del igår men var med min bestie Lindana.
KOMMENTERA MYCKET NU!

XoXo /Nellah.

Kommentarer
Postat av: elena

super bra

2012-09-09 @ 23:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0