Chapter 7 - Did He Say Pool?

 Justins perspektiv.
 
Jag vaknade av att musik spelades. Trött öppnade jag mina ögon för att se Georgina sitta med min laptop och det var även därifrån musiken kom.
Inbäddad bildlänk
 
Hur mycket är klockan?, frågade jag sömnigt och satte mig upp.
- Kvart över tolv, svarade hon och sänkte musiken lite.
- Var är mina kalsonger?, utbrast jag och kollade runt i rummet efter de.
- Där, svarade hon bara och pekade på en stol där gårdagens kläder hängde slarvigt.
- Luktade du på de också eller?, flinade jag och reste mig upp för att dra på mig de.
- Du är ett sånt pervo, muttrade hon surt.
- Är jag väl inte, protesterade jag.
- Nej, verkligen inte. Det är ju som att jag skulle fråga dig samma sak!, sa hon.
- Vadå? Om jag luktar på mina kalsonger?, skrattade jag.
- Ja.. Det var precis det jag menade, svarade hon sarkastiskt och höjde volymen på datorn igen.

Jag flinade mot henne och tog på mig nya kläder. Sen slängde jag mig på sängen igen och drog upp mobilen. Georgina låg ner i en konstig ställning med datorn lutad mot benen i soffan och kollade koncentrerat på skärmen.
 
- Vad gör du egentligen?, undrade jag och la armarna bakom huvudet.
- Facebook, svarade hon och skrev något.
- Jag går till poolen, sa jag och reste mig upp.

Georginas perspektiv.
 
Sa han pool? Snabbt ställde jag ifrån mig laptopen och följde efter honom ut på den enorma balkongen. Och japp, han sa pool. Den var typ helt perfekt. Kan det här bli bättre?
 
- Varför sa du inget om poolen igår?, undrade jag och doppade foten i den, varmt.
Jag sparar väl det bästa till sist, flinade han och drog av sig sina byxor samt tröja.
 
Jag tittade på honom medans han hoppade i och dök ner under vattnet.
 
- Kommer du eller?, undrade han och drog handen genom håret.
- Absolut, flinade jag och drog av mig mitt linne och mina shorts.

Sen hoppade jag försiktigt i och dök ner under vattnet. 

Kortiskapitel, I know. Men det är alltid bättre än ingenting, right?!
KOMMENTERA!

XoXo /Nellah.

Kommentarer
Postat av: elena

super bra som vanligt

Svar: Nu tar jag åt mig äran, hehe, nejmen jag säger tack åt Nellah! Tack tack!;)Xoxo matti
jbiieberstory.blogg.se

2012-09-08 @ 11:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0