Chapter 4 - Fuck Buddy's

 - Scooter, var ska vi egentligen?, undrade jag för säkert tionde gången.
- Du kommer antagligen inte gilla det här, Georgie. Men vi ska till Justin. Han har en photoshoot för Rolling Stone och jag måste hämta en mapp med ett par låtar han skulle gå igenom, svarade Scooter.
- Jaha, muttrade jag ointresserat och koncentrerade mig onödigt mycket på mina naglar.
 
Efter vad som kändes som en evighet svängde vi in på en parkering och stannade. Scooter hoppade ur bilen så det gjorde jag också, och tillsammans började vi gå på en liten skogsväg. Efter ett par minuter kom vi fram till ett hus där det kryllade med massa människor. Och mitt i allt stod Justin och blev fotad av en kvinna i 40 års åldern. Snygg var inte ord nog för hur han såg ut. Snarare så het och sexig att jag blev kåt bara av att titta på honom.
 
Han tittade bort från kameran, mötte min blick en kort sekund, och tittade sedan in i kameran igen. Efter ungefär 5 minuter var kvinnan helt nöjd och Justin fick ta en paus.
 
Georgie, kan du hämta mappen? Jag måste ta det här, sa Scooter och höll upp sin ringande telefon.
- Visst, svarade jag och traskade in i huset där Justin satt i en soffa med sin röda iPhone i händerna.
- Scooter sa något om en mapp som vi skulle hämta. Kan jag få den tror du?, sa jag högt och vilade lätt på ena benet samtidigt som jag sträckte fram min hand.
- Shit vad du skräms kvinna, muttrade Justin surt och plockade upp en mapp ur sin vita LV ryggsäck.
- Här, fortsatte han och räckte fram den.
- Tackar, svarade jag och vände mig om för att gå ut.
- Förresten, Fuck Buddy. Du är rätt sexig när du försöker spela oberörd, ropade han efter mig och jag lovar att han hade världens flin i ansiktet när han sa det där.

Dock valde jag att ignorera hans mening och fortsätta gå. Scooter stod en bit bort och pratade fortfarande i telefon så jag satte mig ner på en plaststol i väntan på att han skulle bli klar. Min iPhone plingade till vilket signalerade att jag hade fått ett sms, så jag plockade upp den och öppnade smset.
 
Du ser ut att ha det bra i den där plaststolen, Fuck Buddy ;)
/ JB
 
Jag kollade bak och såg rakt in i det stora glasfönstret där Justin satt i samma soffa som innan och flinade belåtet mot mig. Hur fick han mitt nummer?

Alldeles utmärkt. Hur fick du mitt nummer?
/ G.
 
Jag är Justin Bieber baby, jag får vems nummer jag vill.
När jag vill det.
Btw.. Glöm inte att spara mig bland dina kontakter dirty girl ;*
 
Jag suckade åt hans torra sms och sparade honom som  " J " ifall Scooter skulle se ett sms från honom eller liknande. 
 
***
 
Trött sjönk jag ner i min säng. Drog upp min mobil för att kolla runt på facebook. Jag tackade gud för att Scooter eller någon annan inte sett smset, och bilden.
 
Hey dirty girl! Jag är lite horny, vad sägs om att skicka lite bilder? :*
/ JB
 
Till texten fanns det en bild, jag klickade upp den och fick en smärre chock när jag insåg vad det var. Justin hade skickat en bild på hans sak, eller nej, man kunde tydligt se att han var hård, men han hade både byxor och kalsonger på sig. Jag flinade för mig själv och började skriva fram ett sms.
 
Hej Justin.
/Scooter
 
Eh...eh....hej...du..asså...den..den där bilden är tagen från internet....
/ JB
 
Jag skrattade lågt och drog av mig min tröja, knäppte av mig bh:n och drog fram en kajal.
Började bokstavera, "GOTCHA" med stora bokstäver över brösten. Sedan tog jag ett kort och skickade det till honom som svar för att jag fick en bild på honom i kalsonger, hård.
 
Jag kommer så straffa dig för det där nästa gång vi ses, hårt!
/ JB

Jag skrattade åt hans försök att vara hotfull, men oroade mig ändå samtidigt. Tänk om han är seriös? Flinandes skrev jag in ett svar.

Vi får väl se.. ;)
/ G.

Efter en stund fick jag ett svar. Den här gången tillsammans med en till bild. Jag valde dock att läsa smset först.

Förbered dig både fysiskt och psykiskt.
/ JB

Jag öppnade bilden och blev rejält förvånad när det var en bild på mig, som låg i min säng. Utan tröja och bh. Är han utanför? Fort tittade jag mot fönstret som vette ut mot min balkong och såg Justins flinande ansikte. Snabbt virade jag in mig i mitt täcke och gick för att öppna fönstret.


- Ditt jävla psycho, sa jag och försökte att inte skaka på rösten, fanskapet hade precis skrämt slag på mig.
- Gotcha, svarade han, lossade på mitt täcke och drog ett finger över texten som stod över mina bröst.- Var är Scooter?, undrade han och slängde sig på min säng.
- Han jobbar natt i studion, svarade jag.
- Perfekt, flinade han.
- Btw, fan vad du skrämde mig när du skrev att det var från Scooter.
- Det var liksom meningen, skrattade jag.

Han reste sig upp och drog in mig i sin famn. Och snart kände jag små mjuka kyssar på min hals, bakom örat vid min svaga punkt. Han lossade på mitt täcke ännu en gång och jag lät det falla till golvet. Fort snurrade han runt mig och tryckte ner mig i sängen. Våra läppar möttes, och han slickade löst på mina läppar för att få inträde till min mun. Villigt särade jag på de för att ta emot hans tunga. Hans händer smekte mina bara bröst och jag tog tag längst ner på hans tröja för att kunna dra av den. Så fort jag fått av den kände jag hur Justin började knäppa upp mina shorts för att sekunder senare dra av de. Jag flinade och drog ner hans mjukisbyxor för att sedan kunna slänga iväg de till den växande klädhögen på golvet. Ett stön följt av flera lämnade mina läppar när han drog ner mina trosor och hårt började pressa två fingrar in och ut ur mig.

- Skönt huh?, viskade han hest och naffsade mig på halsen.

Jag kunde inte svara så jag nickade bara löst och försökte koncentrera mig på att andas ordentligt. Hårt borrade jag in mina långa naglar i hans rygg och kände hur han rös till mot min hals. Men om han inte säger något tänker inte jag låta mig stoppas. Jag kände hur min första orgasm denna kvällen kom krypandes och jag gjorde verkligen allt för att hålla emot, men det gick inte. Ett alldeles för högt stön flög över mina läppar och jag föll utmattat ner på madrassen igen.

- Jag är inte klar än, Dirty Girl, sa Justin hest och lyfte upp mig i sin famn.

bed, black and white, brunette, grey, kiss, kissing

Jag låste mina ben runt hans höfter och kände hans grej trycka mot insidan av mitt lår. Våra läppar möttes ännu en gång och jag drog i hans kalsonger för att visa att han skulle ta av de. Han fattade vinken och tog snabbt av de. Flinandes tog jag tag i hans grej för att kunna runka av honom. Sakta blev han hårdare i min hand och ljudet av hans dova stön ekade ut i rummet. Efter bara någon minut slutade jag lika fort som jag hade börjat.

- Sluta inte!, gnällde han och öppnade ögonen.
- Man kan inte få allt, flinade jag och gränslade honom.

Men innan jag ens hann reagera hade han snurrat runt oss och pressat sig in mig med all sin kraft. Våra blandade, oregelbundna stön flöt ut i det annars knäpptysta huset. Justin spände sig riktigt ordentligt och stönade högre än någonsin, sen kom han. Men han fortsatte pressa sig in och ut ur mig tills jag kände hur min andra orgasm tog över min kropp. Han drog sig ur och föll tungt ner bredvid mig.

- Oh nej, ska jag komma två gånger ska du också det, sa jag bestämt och gled ner för att ta honom i munnen. - Dirty Girl, stönade han och lät sitt huvud falla bakåt.

Jag bara flinade och fortsatte tills jag kände hur han kom i min mun. Nöjt svalde jag och la mig sedan trött ett par centimeter ifrån honom.



Wieee, delen skriven av både mig ( Nellah ) och Matti.
KOMMENTERA MYCKET NU :D

XoXo / Nellah & Matti.


Kommentarer
Postat av: elena

super bra jag vi ha mer och mer hahahaha

Svar: Haha taack :)
Kramis
/ Nellah !
jbiieberstory.blogg.se

2012-09-03 @ 18:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0