The Relationships Between Me And Humor- Prolog - Christian Beadles?!


christian beadles, cute, guy
Jag klickar på ladda upp och springer ner till köket för att dricka mjölk. Eftersom ingen är hemma dricker jag direkt från paketet. Mamma och pappa hatar när jag gör det. So what?Jag ställde in mjölkpaketet igen och slängde igen kylskåpsdörren. Jag hörde att någon ringde på Skype så jag sprang upp för trappan och in i mitt rum.
-
- Du snackar med Pauline!, sa jag när jag tryckt på svara.
- Pauline Blue från YouTube?, sa en killröst på egenska.
-Jepp, that's me dude, svarade jag och skrattade till. Och du är?
- Beadles. Christian Beadles, sa han och skrattade lite.
- Lite wannabe James Bond där, huh?, skrattade jag. Ringer du av någon särskild anledning?
- Ne, tycker bara du är snygg, svarade han flörtigt.
- Pffft, dream on dude, sa jag och skrattade högt.
- Meeeeeh, gnällde han och jag skrattade bara ännu mer.
- Om du nu har sett mig från YouTube vet du säkert att jag har kille flinade jag.
- Jo tack muttrade han.
Min mobil började ringa och jag kastade mig på sängen för att svara.
- Hallo? log jag och sekunden senare kom jag på att jag fortfarande pratade engenska.
- Hey sexy, log Crille och jag skrattade till.
- Hey tuffing, svarade jag.
- Wazap?
- Inte mycke, skypar, håller på med en ny video.
- Din lilla nörd, lust att komma hit? flinade han, jag skrattade lågt.
- Vars är du? undrade jag och började leka med håret.
- Just nu? På House Of Shapes och dansar, eller ja, jag är på väg här ifrån.
- Awesome ler jag, jag borde också dansa snart...mumlade jag.
Han skrattade lågt,
- Men kom hem til mig? undrade han.
- Sure! jag log stort, Ska bara göra nått åt mitt ansikte och publicera videon,
- Perffa snygging, vi ses, älskar dej!
- Cya dude, luv ya more, jag avslutade samtalet och drog handen igenom håret och målade snabbt på lite rött läppstift.
- Hallå? frågade Christian, tänker du dra nu?
Min hjärna ställde snabbt om sig från svenska till engelska.
- Absolut! Cya! flinade jag och avslutade samtalet.
Jag klickade upp flicken med videon och började spela in det sista snabbt.
- Kort sagt, öhhh, nu har jag helt tappat tråden...hehe, aja, jag är awesome i alla fall! Nu ska jag dra till Crille, vi sees, flinade jag och gjorde en av mina miner innan jag stängde av kameran, snabbt och vant redigerade jag det sista.
 
 
Jag laddar snabbt upp videon med texten.
Eftersom ni inte har ett liv, här är en del av mitt! ;P
Xoxo Pau
Jag borstade snabbt igenom håret och sminkade mig snabbt det sista innan jag drog ner till under våningen.
Jag samlade ihop mina grejer och begav mig sedan mot tuben.
 
Christian's perspektiv
 
Herrejävlar vilken jävla snygging!
Jag biter mig löst i läppen och ser att hon laddat upp en ny video.
Snabbt klickar jag den och redan efter första menngen skrattar jag till.
- Men öhhh, JUSTE! Jag festa i helgen, uhhhmmm, feeeest, hon flinade.
En bild av henne och tre anda personer kommer upp på skärmen.
 
- Jag är då den leende jäveln nere i hörnet, den konstiga bredvid mig är min kääääre vännn, Toria, sen har vi knäppjöken Nicco och han snubben Danne, hon flinade igen.
- Öhhhhm, men det var väl allt! Hare awesome! Nu ska jag dra till min käre Crille!
Cya!!
Hon stänger av och jag kommenterar snabbt.
Kom till US, xoxo Beandels.
 

Delen skriven i större del av mej Matti!
Pöss på er!
 
Trackback
RSS 2.0