När du ser din kompis....it's like...

(Detta händer när man ger sin mobil till min polare Engla....)

Hursom helst! HEEEEEEEEEY!!!
Haha, var år sen jag pratade med er känns det som!
Hur har ni haft det? Jag har haft det awesome! Flyttar hem å allt!
Så, mitt liv är liiite körigt eftersom jag är mitt i en flytt, och dessutom snart går ut sexan!
Det borde va chill å så, men eftersom det går en jävla masta gansters i min skola som hela tiden ska gå om är det sjukt mycket slutprov...heheh, typ ett i varje ämne känns det som, haha, nej men det är ett i slutet av varje kurs, och eftersom det snart är slut för terminen, och kursen är det ett prov.
I morgon har jag alltså prov i Fysik, sen har jag ett muntligt NP i engelska som ska klaras av, ett prov i biologi, en uppsatts på minst tio sidor som ska in i fysiken och en uppsatts på minst tio sidor i biologin som ska in och en bok som ska skrivas, hehe.
Det är ganska fullt upp i skolan alltså, men jag ska försöka skriva och slappna av!
Gillar ni den nya novellen? Jag gillart!
Desutom suger jag på att plugga flera kvällar i rad så mina plugg källar(alla förutom den första) brukar sluta så här...
Men eftersom jag redan pluggat en kväll...så ja...hehhe
Det var väl det, att min liv är ganska fullproppat, vet inte hur nellahs liv ser ut, men det ganska är typ samma?
Vettefan! Kommentera som dårar så hörs vi i veckan!
JUSTE! Jag har rep med dansen imon, rep med dansen på fredag, rep med dansen på lördag och gig på söndag, så det är lite mycket på dans fronten osså!
HAHA, men men, får se när nästa del kommer och den är nog skriven av nellah!
image description
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0