It's A Thin Line Between Love And Hate - 18 - Part 2

Previous;
"Snälla, jag vill inte vänta mer. Det som hände med Melody, det - det var hemskt. Jag trodde att jag var med dig, att du var min, att jag var din." sa han. Han ord var så strikta och träffade mig längt in i själen. Efter att han avslutat sin lilla kärleksförklaring så förde han sakta läpparna mot mina för andra gången på mindre än 10 timmar.


Jag drog mig snabbt undan.
Vad fan höll jag på med?
Justin tittade på mig.
"Det går inte, funkar inte så" sa jag och skakade snabbt på huvudet.
Justin såg ner i sina händer.
"Förlåt" mumlade jag tyst, "men du är inte mig typ, tror jag..."
Allt hade hänt på samma gång, och jag hängde inte riktigt med.
"Det är okej" sa Justin plötsligt glad, "jag är inte typen som ger upp".
Han såg på mig, han lutade sig fram och kysste mig snabbt på kinden.
"Det är bättre än inget" viskade han och sekunden efter var han ute ur lägenheten.
*
Jag läste de sista raderna på sidan och slog igen boken.
Jag hade sjukt svårt att koncentrera mig sedan det här med Justin.
Det vägrade lämna min skalle och var jag än gick så satt Justins ansikte fast klistrat på min nät hinna.
Jag muttrade lite och kollade på Bridget.
"Dåligt läge du hamnat i" flinade hon när jag tillslut förklarat vad jag tänkte på.
"Killen du hatar har du plötsligt fått upp ögonen för?" hon höjde och sänkte flirtigt med ögonbrynen och fick sekunden efter min pocket bok i huvudet.
Jag stönade irriterat och drack snabbt av min smothie.
Jag hade verkligen ställt till det!
Min iPhone pep till och "Retard" prydde skärmen. Jag öppnade smset och läste det.
.
If I'm just a friend, why do I know what your lips feel like?


Inget att säga. Var tvungen att bryta där för att det kändes rätt.
Kapitel skrivet av båda två.
5 kommentarer för nästa.
/Nella & Matti

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jättebra :)

2012-03-10 @ 23:27:23
Postat av: Felici

Jättebra! Meeer!

2012-03-11 @ 01:27:33
Postat av: cicci

2012-03-11 @ 08:18:13
URL: http://ciccinilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jätte jätte jätte bra! Det är så spännande och efterlängtat kapitel! Ääälskaaaaaar eran novell!:)

2012-03-11 @ 10:04:26
Postat av: meja

meeer<3

2012-03-11 @ 12:01:58
Postat av: Anonym

jättegrymtbra!

2012-03-11 @ 14:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0