The Relationships Between Me And Humor- Part 1 - PAAARTEYYY


Jag kollade på kommentaren. Kanske?
Jag vet inte. Jag har länge tänkt på att åka ett år till USA och plugga, men jag vet inte.
Vart skulle jag bo?
Jag loggade ut från mitt YouToube konto på mobilen och öppnade dörren hem till Crille.
 
- SEXYYY skrattade Crille och kom farande för att lyfta upp mig.
Han snurrade mig ett varv i luften innan han släppte ner mig.
- Jag har saknat dig ler han och pressar sina läppar mot mina.
- Klä inte av dej, det kan jag göra sen, kom så drar vi, jag skrattade lågt och himlar med ögonen.
Han tog min hand, drog ut mig igenom lägenheten, låste dörren och sedan sprang vi hand i hand ut på gatan.
När vi hade gått ett tag stannade jag för att ta ett kort.
 
Normala jävlar på G hem till Toria för suparlekar:)
 
Jag flinade lite och vi fortsatte gå, tar tuben hem till Toria.
- Hon är blå nu den jävlen flinade Crille.
- Toria? jag skrattade, Skulle inte hon bli grå hårig?
- Det blev fail så hon blev blå och nu fixade hon sig mer blå, jag började garva.
- Hon är bara för sköön! Han flinar och kysser mig mjukt.
- She is.
 
 
 
Jag öppnade dörren hem till Toria och vrålade,
- HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY!!! Sekunden senare vråalde åtta röster till svar
- HALLOOOOOJ!!! Jag skrattade till och vi drog av oss våra skor.
Snacket satte igång på några sekunder och det stående huvudämnet idag vad det bästa sättet att råna en glassbil, om man kunde anväbda tamponger för att stoppa näsblod och om Justin Bieber vaxade bröstet eller bara hade jävligt lite hårväxt.
Så flummiga som vi är i vanliga fall plus att alla var lite fulla gjorde att det var en sjukt rolig kväll.
 
Suparlekar, alltid lika kul!:D
 
Sekunden senare hade jag hundra likes på de fyra nya bilderna jag lagt upp på min instagram.
Min mobil visade att jag hade några nya kommentarer och jag började garva åt en av dem.
 
- Eyy! Lyssna på det här! Jag berättade vad jag skrivit och läste sedan upp kommenatren.
"Speciellt när du blir full och lägger upp bilder här där du verkligen bjuder på dig själv och jag dör av skratt varje gång! Haha, älskar dej Pauline!:D"
Alla skrattar till.
- En partypingla som du bjuder väl alltid på sig själv? flinade Toria.
- Ofcourse baby, ofcourse flinade jag mot henne och la armen om hennes axlar.
 

Jag har INGENANING om vad som har hänt med designen och ska kolla med Nellah om det här hon som ändrat den! Anyway, jag är ganska stolt för att jag fick ihop det här kapitlet och nu har ni lärt känna Pau och hennes krets lite bättre! Hope U like it!
Om två dagar slutar jag sexan och får ett välbelönt sommarlov!
Är ledig fram till 18 juni när mitt skirvar läger börjar och jag flyttar ut till mormor å morfar, jag ska å fokusera helt på min bok och andra texter, om jag får tid över, eller skriv kramp när det gäller boken kommer jag skriva här!
Annrs är jag ledig fram till augusti när det är BSC som gäller! (Taggad till 1000!!)
Ska hänga med L hela sommaren typ, kanske en spontan tripp till Italy, for se! Kanske även till Litauen, who knows!
Aja, nu ska jag duscha och klä på mig för att kunna skriva klart kapitel 15!
Någon som är intresserad att läsa??
Hör av er till, [email protected]
Puss på er!
 
Trackback
RSS 2.0