Like A Skyscraper - Episode 25 - An angry Selena isn't that funny.

-Så DU är Summers pappa?!, sa hon spänt.
-Ehum jag antar det, mumlade jag tyst.
-Och varför har du inte sagt det jag vet inte de senaste TRE åren?, fräste hon surt.
-Alltså jag vet inte, jag ville inte blanda in dig i det, svarade jag tyst.



Selenas perspektiv.

Tankarna virvlade runt i huvudet. Jag hade redan tvivlat på Justin några gånger, men nu.
Det här var för mycket. Alldeles för mycket.
Inte nog med att han förmodligen vettat att han hade barn och inte sagt det.
Han hade övergivit barnet, och mamma, som råkade vara min bästa vän.
Det fanns inget hat eller ilska mot varken Summer eller Julia. Hon hade gjort det ända rätta.
Och jag förstår absolut varför hon höll tyst om vem sm var pappan.
Han måste se ut som en hemsk pappa i hennes ögon.och hon måste hata honom.
Jag sväljer hårt. Allt tvivel på Justin kommer upp till ytan. Och jag lägger på att han är pappa till någon annas barn utan att sägadet. Och att han stuckigt när an fick reda på att an gjort Julia på smällen. Tänk m det skulle vara jag?
Jag skulle behöva ofra hela min karriär.
.
-Justin...jag är...börjar jag stelt, Det är slut. Säger a sedan kort. Jag lägger ihop allt ch nser plötsligt det hemska.
Justin älskar fortfarande Julia. Över hela sitt hjärta. Över hela sitt liv, över mig.
-Nej snälla Selena, han fäller några tårar och ser bedjande på mig.
-Så om jag skulle bli garid skulle du bara dra? Fräser jag, jag är snart 24, skulle du dra?
-Nej, jag är äldre nu...och du är inte...Ju...han avbryter sig själv och tittar ner i marken, vreden blossar upp inom mig.
-Och jag är inte Julia?! Skrek jag,mSkulle du säga det?! VA?!
Julia ser ner i marken, hon ser inte ledsen ut, utan jag kan se vreden flamma i hennes ögon.
-Vetdu, väser hon sammanbitet, Jag ångrar att jag låg med dig, jag ångrar att jag har barn med dig, och jag önskar att jag var otrogen, för ingen är värd en sån pappa. Sedan vänder hon på klacken och försvinner upp för trappan.
-Justin, har du glömt att du dumpade mig för henne?! Att du krossade mitt hjärta för hennes skull? Jag trodde inte att du kun sjunka så jävla lågt! Hon har rätt, ingen är värd en sån pappa som du, eller en sån pojkvän för den delen heller.
-Snälla Selena..mumlar han.
-Jag kommer aldrig förlåta dig för att du sårat mig och Julia sådär. Väser jag innan jag försvann upp förtvrappan efter Julia.

Justins perspektiv.

Fuck My Life. Jag har nyss lyckats bli dumpad av Selena bara för att jag lämnat Julia i sticket.
Och jag har sårat Julia, fuck fuck fuck! Ibland hatar jag mig själv.
Men hon sårade mig. Hon sa att hon önskade att hon aldrig låg med mig, att hon ångarade sig.
Att hon önskade att hon var otrogen.
Tiden med henne var en av dem bästa i mitt liv, hon var grym i sängen. Det grymaste jag någonsin varit med.
.
-Det är okej om du drar, hörde jag Julias röst från över våningen.
-Okej, den här gången var det Selenas röst, sekunden senare hörde jag steg från trappan och Julia och Selena gick förbi köket ut i hallen,
-Hejdå Sweden, jag hörde att Selena log.
-Vi ses snart Texas, de kramade om varandra och dörren slogs igen.
Julia kom in i köket och blängde på mig. Vafan,. hon har inget att vara sur över?! Hon gjorde nyss så att min tjej dumpade mig.
-Du har fan inget att blänga på mig för muttrade jag, hon snurrade runt på två sekunder och såg på mig med brinnande ögon, om jag ska vara ärlig blev jag ganska skit rädd.
-Inget att blänga på dig för? frågade hon med hotfull röst.
-Har inte du övergivit mig och ditt eget barn kanske? Har du inte låtit mig ge upp min ungdom medans du levit ditt perfekta super stjärna liv och låtit alla tro att du är så perfekt medans jag fått kämnpa med rycktet om att jag var en hora?
Jag kan inte svara, jag vet ju att hon har rätt.
-Nejdåså sa hon med hårt tonfall och såg stint på mig.
-Men jag har lika mycket rätt till att träffa min dotter som du.
-Du har inga rättigheter alls. Om våran dotter någonsin ska få veta att du är hennes pappa så ska du vara glad.
-Jag gör vad som helst...stammade jag och flakade med blicken.
-Du är skylldig mig miljoner, och massa saker du aldrig kommer kunna fixa, du kan inte ge mig tre år av mina tonår tillbaka, du kan inte laga alla sår som ord, blickar och slag har rivit upp imon mig. Jag har stått ut med så mycket, för Summer, på grund av dig. Och du ska fan inte komma hit och tro att du har rättigheter, att du har något att säga till om.
-Meh... börjar jag, men sekunden efter sprutar mer vassa ord ur hennes mun ord som sårrar mer, ord som dödar.
Ord som är en sanning.
-Kommer du ens våga säga till världen att det är din dotter? Att du lämnade mamma i sticket? Vem mamman är? DU kommer inte att bli ett dug bättre, visa människor har inget hjärta, bara tomma känslor som de lurar folk att tro ät sanna, du är en av dem Justin, och min dotter ska aldrig någonsin få kommer i närheten av en sådna männsika. Aldrig.


******

Jag tar ytterligare ett glas av vodkan. Alkoholen sprider sig i min kropp och jag följer tjejernas dansande sexiga kroppar med blicken. Klär av dem med blicken, jag stannar på Julias rumpa, hennes rörelser är så sexiga att jag känner hur jag får lite, lite stånd av att bara se henne.
Hon kommer hitåt, jag tar en klunk till och går henne till mötes, hon är riktigt full, liksom jag.
Hon pressar sig mot mig och kysser min hals, plasserar handen utan på mina byxor, klämmer till, låter handen glida innan för mina kalsonger allt medans hon gör ett sug märke på min hals.
Hon börjar sakta runka av mig medans hon trycker mig mot ett sovrum, jag stönar högt och känner hur mycket jag saknat det här. Hur bra hon är. Hur grym stråfräs jag får av hennes rörelser.
Jag smeker hennes kropp, utanpå kläderna innanför.
Hon kysser mig intensivt och slickar på min hals, hennes andedräkt luktar alkohol.
-Ahh Justin...stönar hon när kg börjar smeka henne intensivare.
Vi strular nu i bara underkläder. Och jag inser vad för fantastiskt som håller på att hända.
.
Julias perspektiv

Jag vaknar av att någon skriker utanför dörren, just det festen måste ju fortsätta. Jag skrattade glatt och tog på mig mina kläder, Justin var säkert redan där ute. Snabbt och enkelt stiger jag i mina höga klackar och går ut ur rummet, palla kolla vilket det är. Jag gick in till vardagsrummet (festens mittpunkt) där Joline gick runt och filmade massa med min kamera.
.
-Julia där är du ju!!, sa hon glatt och kramade om mig.
-Hej på dig, sa jag och skrattade.
.
Vi gick vidare ut på golvet och började dansa.

Gaaash! Sorry! Jag glömde helt! Haha, men här är klockan fyra alltså...10 hemma...hos er...hehe!
Ska se om jag får in en bild(skriver det här på mobilen, annars fixar ja lr Nellah sedan!
Xoxo Matti♥

Kommentarer
Postat av: Lovisa♥

Jätte bra;)

2012-01-04 @ 12:30:24
URL: http://mystorysaboutes.blogg.se/
Postat av: Felizia

Awesome! :D

2012-01-04 @ 13:10:19
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: felicia!

Nääästa episoood! :D

2012-01-05 @ 19:50:41
Postat av: ellen

Skiiiiit bra!! MERA!

2012-01-06 @ 16:20:55
URL: http://justinbieberstoorys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0