It's A Thin Line Between Love And Hate - 6 - Kitty, Justin !

Previous;
"Vad gör ni?" frågade Pattie misstänksamt. Jag drog handen genom mitt hår.
"Vi är extrema ovänner och jävlas med varandra som vanligt." sa jag och kastade ett busigt leende mot Justin innan jag lämnade rummet.



När vi satt och åt så vibbrerade min mobil, någon hade tydligen nämnt mig i en tweet. Så jag klickade på länken och väntade på att det skulle ladda klart.
Jag kollade mot Justin som satt och åt sin mat helt lugnt, hur hann han ens skriva det där utan att jag såg?! Jag skakade på huvudet och knappade in ett svar. Dags att bli bombad av Beliebers igen.

Justin tog upp sin mobil, antagligen för att kolla svaret.
*
"Kitty vi ska åka nu." Sa mamma och stack in huvudet i "mitt" rum.
"Jag kommer." Svarade jag och packade ner det lilla jag hade tagit med mig i min ryggsäck. Mamma gick ner för trappan som den "perfekta" kvinnan hon är, medans jag som vanligt slängde mig ner för trappräcket.
"Kitty, du borde verkligen börja gå i trappan som vanligt folk." Sa mamma och suckade.
"Synd för dig att jag inte är vanlig då." Sa jag drygt och gick före allihopa ut till bilen.
*
"Stanna bilen." Utbrast jag när vi körde förbi Seven Eleven.
"Varför då?" Frågade pappa men körde ändå in på parkeringen.
"Jag vill ha godis." Svarade jag och knäppte upp mitt bälte. Mamma suckade, jag ignorerade det och gick in i affären. Jag köpte några klubbor och lite lösviktsgodis.
*
Nästa dag.

Om du är Justin Biebers flicvän så kommer jag hugga av ditt huvud.

ÄR DU JUSTINS NYA FLICKVÄN DITT FULA FAN?

Varför skrev Justin hjärta till dig ditt ÄCKEL?!

HORA INGEN ÄLSKAR DIG ÄNDÅ. INBILLA DIG INTE ATT JUSTIN GÖR DET HELLER.

DÖ! TACK VARE DIG SÅ SKA JAG TA SJÄLVMORD. TACK SÅ MYCKET!

BITCH, OM DU ENS RÖR JUSTIN KOMMER VI DÖDA DIG ALLIHOPA!

DU KOMMER BLI DÖDAD PLÅGSAMT, OM DU ENS KÄNNER VÅRAN JB.

Jag skrattade åt de små patetiska hatkommentearerna jag fått på senaste tiden. Jag skulle kunna spendera flera timmar med att sitta och asgarva åt de.
*
"Vi åker nu!" Ropade mamma och strax efter smälldes dörren igen.
"Vilken film ska vi se?!" Skrek Justin.
"Jag vet inte bara ta något jag ringer hit Damon!" Svarade jag och letade upp Damon i kontaktlistan. Justin tystnade, antagligen så letar han väl efter en bra film. Jag klickade på 'ring' och satte telefonen mot mitt högra öra.
"Hej Damon, kom över hit! Jag och Justin ska kolla på film." Sa jag bedjande och kollade ut genom fönstret. Jag hann precis se bakdelen på mamma och pappas bil försvinna.
"Haha jag förstår dig! Jag kommer om 10 minuter." Sa Damon.
"Tack, hejdå!" Sa jag och la ner mobilen i min ficka igen.
"KITTY! Du får hälla upp godiset och det." Sa Justin och stack in huvudet i mitt stökiga rum. "Du kanske borde städa lite också." La han till och flinade.
"Ser jag ut som en städerska eller?" Fräste jag surt och kastade mig nerför trappräcket.
"Well.. om du tar på dig en sån där kort svart vit dräkt så.." Började Justin.
"Okej! Får jag låna din, och de där matchande nätstrumpbyxorna?" Flinade jag drygt och hällde upp godiset i en skål. Justin muttrade surt och gick in i vardadsrummet. Jag gick efter med läsken och godiset. När jag kollade mot teven så hade han valt min favoritfilm. It's A GirlBoy Thing.
"Jag är här!" Skrek Damon högt från hallen.
"Damon." Utbrast jag glatt och sprang ut till honom.
"Hej Baby." Sa han och kysste mig.
"Hej." Log jag när han hade avslutat kyssen.
*
När vi var i ungefär mitten av filmen så fick jag ett sms.
A text message

Jag skrattade och bestämde mig för att inte svara.
Plötsligt kände jag en hand som smög sig in under min tröja, den stannade på min midja och jag rös till lite av den plötsliga kylan men log sedan åt Damons intima rörelse, även fast Justin satt där.
Egentligen var Damon inget för romatik, och speciellt inte intimitet när det fanns andra i närheten, han visste att han kunde hamna i trubbel eftersom han var tjugo och jag artton, även om det bara var två år.
Han började sakta små pussa mig på halsen och i nacken, och pressade mig närmade sig med handen han hade om min midja.
*
"Jag åker till Damon nu!" Skrek jag högt och smällde igen dörren. Vi hade inte bestämt att vi skulle träffas men jag kan ju få överraska honom. Efter en stunds promenad så stog jag utanför hans lägenhet. Först drogs min hand till ringklockan men det här är en överraskning, jag öppnade försiktigt dörren och smög in.
"Jag betalar dig sen." Stönade Damon högt. Ett ljusare stön hördes och jag fattade vad han höll på med.
"Hrrrm.." Sa jag högt och stirrade på den två varelserna.
"Kitty jag kan.." Började Damon panikslaget.
"Nej det kan du inte, DITT SVIN!" avbröt jag och sprang ut från lägenheten.
"KITTY!"
"Det är över, PRATA ALDRIG MED MIG IGEN!" Skrek jag till svar och rusade ut på gatan. Med tårar som som brände i mina ögon tryckte jag in port telefonen.
"Freddy släpp in mig." Mumlade jag.
"Redan hemma?" Undrade han och öppnade grinden. Jag svarade inte utan sprang in på tomten. Dörren var till min förvåning låst så jag började plinga som en galning, eftersom mina nyckar ligger uppe på mitt rum.
"Gråter du?" Sa Justin frågande och granskade mig.
"Nej." Röt jag och puttade undan honom med alla min krafter.Jag sprang upp till mitt rum och slängde mig på sängen. Dörren öppndes senstängde och någon satte sig på sängen.
"Kitty.." Började Justin.
"Nej GÅ!" Skrek jag och försökte putta bort honom.
"Nej, vad har hänt?" Sa han och la sin arm runt mig.
"NEJ GÅ!" Fortsatte jag och tog bort hans arm. Men han drog envist in mig i sin famn, och om jag måste erkänna det, så var det ju inte direkt obekvämt.
"Berätta, jag lyssnar." Sa han lugnt.
"Han.. han var otrogen." Mumlade jag och gömde mitt ansikte i Justin tröja.
"Damon?" Frågade Justin försiktigt. Jag nickade och gjorde mig så liten som jag bara kunde där jag låg i Justins famn. För första gången i mitt liv kände jag mig så liten och sårbar. Det slutade med att vi låg mittemot varandra och bara snackade, om livet, om allting egentligen.
*
"KITTY JUSTIN!" Två gälla röster drog mig upp ur sömnens svarta mörker. Mamma och Pattie stog i dörröppningen.
"Vad håller ni på med?" Utbrast Pattie och stirrade stint på mig.
"Jag tror jag somnade, dudå?" Sa jag och tittade på Justin.
"Samma här." Mumlade han sömnigt.
"Pfft, vi ska snacka när ni kommer ner vilket är NU!" Sa mamma strängt. Jag suckade och reste mig upp. Justin gick efter, och medans jag slängde mig nerför trappräcket så gick de andra. Som vanligt alltså.
"Jo, det är viktigt att ni skyddar.." Började mamma.
"Euuuuuwwwwww! Nej usch, herregud vi har inte knullat!" Fräste jag surt.
"Ehh, nej precis." Sa Justin och nickade nervöst.
"Jaha, okej.." Sa Pattie och blev lite röd i ansiktet. Jag suckade och reste mig upp, jag tog en snabb dusch innan jag gick upp till mitt rum och tog en bild som jag la ut på twitter.
I'm bored, and disappointed. Wanna come over? :D #Disappointed
____________________________________________________________________________
Sådärja ! Del skriven av både mig (Nellah) och Matti! KOMMENTERA
Xx/Nellah och Matti <3

Kommentarer
Postat av: Felizia

Grymt bra! :D

2012-01-29 @ 20:24:56
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fett bra :)

2012-01-29 @ 20:31:28
Postat av: Anonym

skiit bra :)

2012-01-29 @ 21:07:38
Postat av: Anonym

hahahha så jävla grymt :D

2012-01-29 @ 21:23:25
Postat av: Lisa

Super bra :)

2012-01-29 @ 22:43:35
Postat av: meja

meeer<3

2012-01-30 @ 07:34:07
Postat av: L

meeeer ♥

2012-01-30 @ 15:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0